Lasītāju pieredze par saviem auto

Saab 900 1970 Novērtējums: 9
Es vēlos pirkt SAAB 900 Coupe par ~4000EUR ar automātisko kārbu, jo man patīk tā dizains un komforts. Cik es skatījos lietoto auto sadaļā, par tādu naudu var dabūt 1994-95. gada autiņu. Protams, ka es gribu pēc iespējas jaudīgāku, bet arī tādu, kas pārāk daudz neēstu degv. (jo gribu to izmantot katru dienu). Tādēļ es plānoju to pārtaisīt arī uz gāzi. Cik es saprotu, iespējami jaudīgākais dzinēja variants ir 2,3i Turbo, bet vājākais ir 2,0. Varbūt kāds varētu ieteikt kādu auto man labāk pirkt? (esmu kaut kur dzirdējis, ka gadījumā, ja turbīna, tad ar gāzi braukt nevar - vai tā ir?).
Gosha @ 6.jūlijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
boss 6.jūlijs 2004 8:03
0 0 Atbildēt

shitais teksc ir jaapostee SAAB forumaa

insane 6.jūlijs 2004 8:37
0 0 Atbildēt

gosha tu gadijumaa neesi lohs, kur esi ielicis savu rakstu, neprotu lat. val. tad tin uz saitiem rus.val!!!!

Gosha 6.jūlijs 2004 11:02
0 0 Atbildēt

Sorry, tauta. Tiešām ne tur ieliku.
insane - aiz gosha jāliek komats;)

cukurzirnis 6.jūlijs 2004 14:58
0 0 Atbildēt

Ja gribi ielikt gāzi nopēr ZAZu un nebojā normālu auto. Vispār nesaprotu tādus idiotus kas grib nopirkt normālu auto, tipa davaj man turbo, davaj kupeju un ar turbīnu. Tad paņem aizdirš to visu ar gāzi, izslien pirkstus debesīs un čuņčina pa šoseju ar gudru sejas izteiksmi...

Gosha 7.jūlijs 2004 6:11
0 0 Atbildēt

Skarbi komentāri. Tomēr līdz šim visi, ar ko esmu runājis, saka, ka gāze jaudu samazina ļoti nenozīmīgi. Piemēram, pēc tam, kad mana paziņa ielika gāzi 10 gadu vecam 525 bembim jaudas zudumu viņa vispār neizjuta, toties 100 km viņa nobrauc ar apmēram 2LVL (viņa pērk gāzi ar atlaižu karti, liekas, par 0,021). Arī šajos komentāros nekādi jauni pamatoti argumenti "pret" neparādījās.

Qued 7.jūlijs 2004 10:40
0 0 Atbildēt

Cerams, ka redaktors mani nelamās :)
Reku links uz vienu forumu ar nosaukumu "Kāpēc gāze sux"
http://auto.delfi.lv/forum/viewtopic.php?t=165

cukurzirnis_gocham 7.jūlijs 2004 17:40
0 0 Atbildēt

Apbrinojama nesatricināma morālā nostāja...es atvainojos par šo komentāru.
Bet ja nopietni tad ar gāzi ir tā, ka pirms es biju ielicis gāzi
arī kalusījos tikai nostāstus kas iedalījās divās daļās:
1. Tie kas nav ielikuši gāzi:
Tie kas nav ielikuši gāzi parasti ir tādi kuri vienkārši ir pret visu tāpēc, ka tā vaig. Ja kaimiņš teica, ka sūds un ja kaimiņš ir kaut neliela, bet autoritāte, tad pofig no kurienes viņš tā domā. Tātad kam nav gāzes, tas nespēj objektīvi sniegt absolūti nekādu informāciju.
2. Tie kas ir ielikuši gāzi, parasti dalās divās apakš grupās;
A. Tādi kas pirms ielikt gāzi visiem stāstīja, ka atšķirību nejūt un tādas nemaz nav. Tad paši pārliecinās, ka atšķirība tomēr ir un diezgan jūtama (protams ja paši dzīvē vispār ko jūt) tad iestājas 100% cilvēku svarīguma moments....nevar taču atzīt savu kļūdu nostādīt sevi muļķa lomā, ko par to teiks kaimiņš? Un tad visu atlikušo auto mūžu brauc ar gāzi un stāsta visiem blēņas.
B. Tādi kas pirms nav pārliecinājušies nestāsta visiem apkārt savu vai kāda cita subjektīvo viedokli. Un uzstādot gāzes iekārtu tiešām pasaka kā tas ir.

Man reiz bija Saab`s, 2.3 ar turbo, bliežamais lai maz neliekas. Bet Saaba turbīna ir tāda kaprīza lietiņa kas nemīl sliktu eļļu un nemīl ja to pārkarsē. Gāzei ir lielāks oktānskaitlis un sadegšanas tempratūra kā arī tā tiešām ir sausāka par benzīnu un ja mēs pazīstam fiziku tad atliek tikai uzminēt, kurām no tām dzinēja daļām ir lielāka berze? Tām kas nonāk saskarsmē ar benzīnu vai gāzi? Līdz ar to kad uzkaršanas tempratūra ir lielāka? Par to cik ilgi iet dzinējs un īpaši turbīna, ja to darbina ar gāzi, varam tikai prognozēt balstoties uz fiziku un turbīnas uzbūvi.
Tā kā es izvēlējos braukt ar bendzīnu.
Tad man bija cits auto ar 2.0i motorīti, var teikt ideālu (samērīts servisā) zinot pastāvošos riskus nolēmu paeksperimentēt ar gāzi. Ieliku labu ar automātisku pārslēgšanās mehānismu. Viss baigi labi, ekanomiskāk paliek ap 40%, bet gāzi var saregulēt visādi piemēram Ekonomiju 50%(naudas izteiksmē) - uzrāviens ir aizgājis gulēt, maksimālais ātrums krītās par 10-15%, kalnā ar piekto vairs neuzbrauksi.
Ekonomiju 40% - uzrāviens kā 1,6 motorītim ar smagu virsbūvi, maks. ātrums tāds pats kā pie benzīna, tikai ieskrējiens ilgāks. Pie 80-100km/h uz normālu paātrinājumu vairs nav ko cerēt.
Ekonomiju 30-20% - uzrāviens no vietas apmierinošs, bet 10-15% lēnāk ne kā ar benzīnu, maks. ātrumu uzņem normāli, bet tik untā lēnāk nekā ar benzīnu par apt 10-15%,

Tas viss reāli no dzīves. Gribi dzirdēt divus pilnīgi dažādus viedokļus pajautā degvielas tirgotājam un gāzes tirgotājam ko tie domā par gāzi?
Kopsavilkums: pats es neliktu, bet var pamēģināt ielikt Saabam gāzi, bet mans subjektīvais viedoklis, ka turbīna paldies par to nepateiks. Piezvani uz "Alfa motors" tur strādā ļoti kompetenti cilvēki un tie Tev izstāstīs, par gāzi, turbo un saab`iem. Protams ja viņu darba pieredzē būs tāds gadījums. Visreālākā atbildes var dot Helmuts vai Aivars, ja to nav tad galvenais motorists.

pratigs 7.jūlijs 2004 19:37
0 0 Atbildēt

Saab ir labs autins,bet ja kaut kas nobirs tad liec pie setas.
par gazi.man bija 2.3 audi ar gazi.jauda mazliet zuda,bet ekonomisks ari.
pateiksu godigi piekasu to gazes iekartu.
1.balons aiznem vietas.
2.saboja autinu kautkada korka del lai uzpildities.
3.ta sak smirdet pec gazes,un mekle ta ka losis no kurienes.
4.
5.utt.

cukurzirnis 7.jūlijs 2004 20:16
0 0 Atbildēt

Vot, vot

nazis 7.jūlijs 2004 22:44
0 0 Atbildēt

Es arī esmu braucis ar gāzi - tikai tas notika ar tādu ērmīgu auto , kā GAZele.Nekādu jaudas zudumu nejutu , jo tās tāpat nebija.Vienu gan es nožēloju - to,ka vēlu uzliku. Pārāk klausījos stulbos padomos un gaidīju , kad beiksies" apkatka ".Kolēģis gāzi uzlika uzreiz , bet es vēl vilku garumā - rezultāts viens - es kārtīgi zaudēju naudā.Protams ka šis auto tērēja ne mazums - 12litrus benzīna -lējām 95 , bet gāzi ēda 14l.Rēķini pats , kāda ekanomija , pie tam pirmo ziemu varēja iedarbināt uz gāzi arī pie -5 grādiem.Otrajā ziemā +5, bet trešajā +15.Tam secinājums ir viens - pamazām aizsērējas membrāna -tā šad tad ir jāmaina , bet vēl labāk , ja uzliek gāzes filtru. To starp cītu arī ieteica " gāzes" večī , jo pie mums ,atakaitot lielo Eiropu ,ieved netīru gāzi - tajā ir daudz parafīna un pat metāla skaidiņas.Itālijā un Beļģijā cilvēki brauc ar gāzi 12-14gadus dez kādiem filtriem un tos var iedarbināt arī pie -15*C bez jebkādas problēmas.Vienīgi var būt starpība iekš tā , ka tur iekārtas tiek uzstādītas orģināli - jau auto rūpnīcā.Ir dzirdēts , ka ar tādām brauc arī pie mums un bez problēmām.Tā jau ir , ka 3 -pasaules valstīm ,kāda patiesībā ir mūsējā, pārdod visādus mēslus!Te kāds pieminēja FIAT veikalu -muļķības ka tur nu strādā baigie speci -esmu saskārie- tur ar lielākā daļa strādā" dlata" čaļi , kas , kā jau visos"pareizajos" servisos iekārtojušies un māk gvelzt stulbības , savus pieņēmumus un niekus. Gāze ir ļoti aktuāla - tāpēc -tas pats FIAT- 1kārt ,Domeninks un daudzi citi piedāvā uzlikt gāzi.Es arī ar vienu tādu satikos gāzēs tankā , kurš brauc ar S klases MERSi -viņš stāsta , ka šim jaudas zudumu nejūt vispār , bet gāzi pat noēd mazāk kā benzīnu.Jā -ir tā pat kā ar benzīnu - jāskatās kur pildies.Kādreiz cilvēki baidījās 76 vai 93 benzīna vietā liet 95 -varot izdekt virzuļi -tagab zina visi -vismaz lielākā daļa , ka tās bija muļķības,bet vai visi zin , ka gāzēi ir vēl augstāks oktānskaitlis?.Un nevajag jaukt divas dažādas lietas -autogāzi -propana/butona pareizu sajaukumu ,ar propānu-dabasgāzi,ko izmanto Rīgā gāzplītīs un Padomju laikos ,saspiestā veidā ,smagajās mašīnās un autobusos LAZ.To pilda arī tagad 2-vietās Rīgā Bauskas šosejas galā un Liepājā.Tā gan sadedzina visu ,gan virzuļus , gan cilindrus un jau pēc 20-30 000KM.Kā redzi - domas dalās-izlem pats. Vēl piebildīšu ,ka SABam gāze cilindros ieplūdīs zem forsunkām ,tātad nekas neaizsērēs ,kā gadījumos, kad tā tiek iepludināta zem karburatora ,kur gadās ,ka aizsērē gaisa dīzes.

cukurzirnis_nazim 8.jūlijs 2004 8:16
0 0 Atbildēt

Viss itkā ir baigi labi, gazelei nejūt jaudas zudumu jo k'ā pats minēji tās jau tāpat nav un otrkārt tam auto ir pavisam cits pārnesum kas domāts kravai, tākā tā arī ir. Savukārt Mersim ir liels dzinējs ar daudziem zirgiem un ja daži no tiem sāk klibot tad īpāsnieks nesāk par to uztraukties.

cukurzirnis_p.s. 8.jūlijs 2004 8:17
0 0 Atbildēt

Un par to turbīnu runājot, kas ar to notiek?

lai paliek nezinams 8.jūlijs 2004 12:07
0 0 Atbildēt

gaazes vairs nebuus,bija.it kaa jau nekas.pat jaudas zuduma nebija..un pateerinjs ap 10/100 2.0E audi dzineejam....bet ir rinda ar bet bet bet.Ja noskreejiens gadaa ir virs 35.000 bet pazuud ja noskreejiens liidz 25.000 bet ir par daudz

Loms 8.jūlijs 2004 12:36
0 0 Atbildēt

nazis (07.07.2004 22:44):
informācijai:
propāns/butāns - naftas gāze
metāns - dabas gāze

nazis 8.jūlijs 2004 23:49
0 0 Atbildēt

Lomam. Sori! Biju pillā!Protams ka propāns ir tā gaisīgā dabas gāze.

Loms 9.jūlijs 2004 21:02
0 0 Atbildēt

khm...
laikam joprojām pillā...

nazis 10.jūlijs 2004 0:31
0 0 Atbildēt

loms-kas tu ķīmiķis vai?

nazis 10.jūlijs 2004 0:44
0 0 Atbildēt

Zinu tikai to , ka propan/butānu iegūst atradnēs virs naftas ,kas izplūst ,kad zemes dobumā iepumpē ūdeni.Bet,kas tiek piegādāts pa trubām ? -vai tad ne propāns? Ja kas - otrajā varu kļūdīties , jo kad to māācīja skolā , man bija citas intereses , ko nenožēloju vēl joprojām - t.i. meitenes un auto...Jā, sori, atkal pillā!

Shearer 10.jūlijs 2004 15:36
0 0 Atbildēt

nu ko var @$%@#$%!!!

Maniem visiem autinjiem ir bijushas gaazes iekaartas un daudziem maniem pazinjaam ir gaazes iekaartas. Nu nav tas jaudas zudums tik briesmiigs kaa zukurzirnis te staasta! muljkjiibas. Es ar audi 2.0 ar 5cilindiriem pie tagadeejaam cenaam ietaupu aptuveni 50% pikja. Un jutu tikai to, ka pie apgriezieniem virs 4tk bishkji suudiigaaks raaviens. A pie maziem apgriezieniem raaviens ir labaaks. nu tak normaali braucot atskjiriibu vispaar nejuut. Dragreisaa tad arii var paarsleegt uz benziinu, bet pie apdziishanas uz shosejas nav bijusi nekad vajadziiba, jo taa atshkjiriiba ir paaraak minimaala.
Starp citu manam ieprieksheejam auto dzineejam paarluuza vaarstu biidiitaajs jeb rokeris. apskatiijos, ko tad gaaze sadariijusi pa tiem nobrauktajiem 150tk. Kaa izradaas - neko! Dilums nav, vaarsti piedegushu nebija, viss kaartiibaa.! Taapeec nevajag skalot cilveekiem smadzenes ka gaaze nerulleee, rulle vinja nezheeliigi, pietam 2X leetaak :)

raimondsm 11.jūlijs 2004 9:55
0 0 Atbildēt

Cik zinu, tad propāns- butāns sašķidrinās pie kaut kādiem tur mīnus 5 un neliela spiediena, bet metānam vajag baigi biezo balonu, jo tas sašķidrināas pie baigā spiediena- jo mazāk oglekļa atomu molekulā, jo grūtāk sašķidrināt- metāns, etāns , propāns, butāns. Vasaras un ziemas gāze- mainās propāna butāna procenti un gāzes maisījuma sašķ temp un spiediens pie noteiktas temperatuŗas. nezinu par gažes iekārtām, bet kaut kur dzirdēju, ka Čehijā, Polijā un arī Itālijā un Vācijā no 10 līdz 50 % brauc ar gāzi, samuldēts vai, jeb kvalitāte?

CUKURZIRNIS! 12.jūlijs 2004 16:11
0 0 Atbildēt

Sheareram! Nevis zukurzirnis, bet cukurzirnis. Piekrītu, ka gāze rullē ekonomijas ziņā, bet tā nerullē dinamikas ziņā. Un tas, ka atšķirības nav bullshits, un tas, ka ekonomija apt 50%, tas ar lai mierinātu sevi jo ja grib braukt tad vidēji tik un tā sanāk ap 40%. Un vārsti jau nepiedeg ar gāzi, tas nav iespējams, tie vienkārši izdeg. Un kad kāds tā riktīgi iebliež pakaļā, vēkl uziet gaisā...he, he...

livajevs 12.jūlijs 2004 17:40
0 0 Atbildēt

brauciet ar dīzeli

Cukurzirnis_Livajevam 13.jūlijs 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Es itkā neesmu pret vissu, bet dīzeli var pirkt tikai jaunu un tehnoloģiski attīstītu. Bet ja nekas nav pret vienmēr smirdošu, grabošu super kāru, lūdzu uz priekšu. Un pie pašreizējām cenām uz dīzeli, nekāda lielā ekonomija nesanāk. Un ja vēl lietotam auto sanāk pamainīt sprauslas, kvēlsveces vai nedod dievs augstspiediena sūkni, vissa daudzus gadus ekanomētā naudiņa tutū. Un vēl parādā paliksi.

Kasinsh 13.jūlijs 2004 19:42
0 0 Atbildēt

2 CUKURZIRNIS:
būs tikai tāda "maza" starpība degvielas patēriņā - apmēram x 2 ...

Cukurzirnis 14.jūlijs 2004 13:17
0 0 Atbildēt

?

puika - cukurzirnim 14.jūlijs 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Tas patieshaam ir ljoti atkariigs no auto un brauceeja veelmeem. Par to, ka gaaze ir stipri sausaaka, es negribeetu piekrist. Savulaik pasham Mitsubishi Galant 2.0 bija ar gaazi un kad gaaju uz iekaartas apkopi ik pa briidim, tur taas ellinjas diezgan daudz noleeja. Jaudas zudums nedaudz bija, bet ljoti pat normas robezzaas, iespeejams, ka tas tapeec, ka man tas nebija nekaads skrienamais auto, tapeec ar varbuut pats nejutu to starpiibu. Toties cik patiikami bija, kad braucu uz Liepaaju + veel paceljojot pa apkaarteejiem miestiem man tas izmaksaaja 10Ls 20Ls vietaa. Nesen nopirku nu jau citu auto - to pashu Galantu, tikai jaunaaku, un pie pirmajaam finansiaalajaam iespeejaam noteikti likssu sev gaazi.

llxx 15.jūlijs 2004 10:21
0 0 Atbildēt

man tik patiik tas gadaskaitlis 900 modelim,bet nu tas taa...:))))
Un kaapeec tu Gosha ielika 9 balles,ja riktiigi nezini kaads tas autinjsh ir???Shii tak ir pieredzes lapa,nevis ieteikumu....??!!!

Cukurzirnis 15.jūlijs 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Tā jau tas i, gribās ceļot un lai tas neizgrābj kabatu, gāze tomēr ir Ok. Bet turbīnas resurss samazināsies. Cik? Pamē'ģini.

jurģītis 20.jūlijs 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Cukurzirni. Tad jau pats nezini par cik samazināsies resurss. Nekas tur nesamazināsies, jo nav iemesla.

raimondsm 7.augusts 2004 8:57
0 0 Atbildēt

nesaprotu, kaut kādā Polijā, Itālijā, , laikam arī Vācijā ar gāzi rulle baigie procenti, laikam līdzx pat pusei, kāpēc ja LV apjautājas par gāzi- sērs, čakarē motoru, vai tad gāzes degvielai standartu nav, nejēdz attīri't?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti