Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 318 1984 Novērtējums: 7
Palasiiju aprakstus, izdomaaju ka jaauzraksta par savaa mashiinaam ar.
Taatad pirmais auto - BMW 318i 84. gada. Tika iegaadaats 1995. gada oktobrii un braukts liidz 2001. gada vasarai. Iegaadajoties noskreejiens uz odometra bij ap 135 000 (njemot veeraa mashiinas staavokli un turpmaako ekspluataaciju, iespeejams ka taisniiba). Pa shiem gadiem nobraukti ap 120 000.
Par mashiinu: pilniigs baazes apriikojums, iznjemot el. spoguljus nekaadu ekstru nebija, kaarba ar mehaaniskaa 4 robi, tachu tiinim kas tikko nolicis tiesiibas un no moskvicha iekaapis sitajaa aparaataa tas bija kosmoss. Pirmo pusotru gadu, kameer nepaargaaja Ubergonscika dullums auto tika griezts liidz ierobezotaajam, absoluuti nepiecieshams bija visiem ieraadiit utt. Bet nu tas paargaaja.
Par ekspulataaciju - labaakaa mashiina kas man jebkad ir bijusi. Neskaitot regulaaraas apkopes, sveces, filtri, ellja (par ellju runaajot arii paardodot veel joprojaam dzineejs to neeeda un no mainjas liidz mainjai nevajadzeeja pieliet) remontu bij ljoti maz.
Motors - cetri cilindri, mehaaniskaa sprice. Pa visiem gadiem, vienreiz vajadzeeja sprici piereguleet un viss. Iznjemot elljas mainjas un logu mazgaajamaa pielieshanu haubi valjaa neveeru.
Ritoshaa - pa visu laiku naacaas nomainiit sho un to prieksheejaa piekaree, kopumaa uz kaadiem Ls 150.
Citas lietas - nomainiits izpuuteejs, piekraasots spaarns.
Benziina pateerinjsh - trase 7L, pilseeta ap 9L. Nu ja tieshaam mina, tad pilseetaa madx vareeja dabuut 11.
Tachu laiks dara savu (mashiinai jau bija 16 gadu) un saaka jau pastiprinaati liist aaraa ruusa, amortizatori bija jau praktiski beigti, saak grabeet sajuuga izpiedeejgultnis. Bija laiks mainiit auto, jo pasham gribeejaas kaut ko komfortablaaku, ar stuures pastirpinaataaju, el. logiem un citaam patiikamaam lietaam, kaa rezultaataa tika iegaadaats 91. gada 525, bets jau cits staasts.
Veerteejums - ekspluataacijas un remontu zinjaa 10+
Njemot veeraa papildapriikojuma pilniigu neesamiibu - kopaa 7.
mefisto @ 28.jūlijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
var jau būt 28.jūlijs 2004 16:58
0 0 Atbildēt

Unikāls auto, ja 5.5 gadu laikā bija jāiegulda tik maz līdzekļu....zūd ticamības moments, bet varbūt vienkārši kādreiz ražoja izturīgākus aoto...

Modricimus 28.jūlijs 2004 22:46
0 0 Atbildēt

Jomajo - k-Jets ar 4 robu kaarbu.....Cik man zinaams, tad shii shprice ir retums.

jaspers 29.jūlijs 2004 8:46
0 0 Atbildēt

Domaaju,ka pateerins mazliet par mazu uzraadiits,jo sanaaca braukt ar taadu pasu tas eeda vairaak par 320i!

Kamikadze 29.jūlijs 2004 9:32
0 0 Atbildēt

jaspers, tam liidziigajam ar ko brauci kursh gads bij? un kaada kaarba bij? :) no taa jau ar pateerinjsh ir ljoti atkariigs ...

jaspers 29.jūlijs 2004 11:56
0 0 Atbildēt

Kaarba bija ar 5 aatrumiem, gads ja nemaldos 84 vai 83!Un man 6 cilindru eeda mazaak,kaa tas 4 cilindru!

Kamikadze 29.jūlijs 2004 14:57
0 0 Atbildēt

jaspers, veel jau ir svariigi, kaadaa staavoklii ir motors/hadene/utt ... lielu degvielas pateerinju auto ir ljoti vienkaarshi dabuut :D savukaart mazu jau ir daudz gruutaak

mefisto 2.augusts 2004 10:10
0 0 Atbildēt

man veelaak ar bija 320ais - nu tas eeda krietni vairaak. Uz trases nebi mazaak par 9 a pilseetaa 11-12

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti