Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Senator A 2.3TDi 1985 Novērtējums: 9
Autiņš ir pa prīmo!!
Protams tik vecam auto rūsa spēlē savus noteikumus, bet tagad, kamēr man ir atņemtas tiesības, strādāju pie tā, kā negudrs!!
Domājat, kas tas tāds TDi ? (OPELIM)??????
Jā: 2.3L dīzeļa motors, ar zemspiediena turbīni, interkūleri un mazliet elektronikas, tā kopā sanāk ~130Zs
(Precīzāk tas skan OPEL SENATOR 2.3 Comprex Diesel)

PLUSI:
Senis, tas tomēr nav opelis tas ir GM, amerikāņu komforts un drošība! Skaņa ir kā lidmašīnai, dīzeļa klakšķa praktiski vispār nav, tikai pirmās 2 sekundes pēc iedarbināšanas, pēc tam nemaz nepateiksi ka tas ir dīzelis. Varbūt tādēl, ka motora pārsegs no iekšpuses ir tapsēts, apakšā jau no oriģināla ir tā sauktā panna, kas nosedz visu motortelpu no apakšas. Pat spārni no iekšpuses ir izlieti ar 5mm biezu gumijas kārtu!
Salons ir pat ērtāks nekā man ādas dīvāns pie televizora, it īpaši aizmugures sofā. Tādu kvalitāti auto salonam es nebiju redzējis. Laikam jau šie ir padomājuši par cilvēka vēlmēm un labsajūtu. Bet ja tomēr gadās, ka kāda detaļa salonā ir novecojusi, vai vienkārši sabojājusies, tad nekādas problēmas nesagādās kautko izjaukt, un mazliet padomājot tik pat veikli sastelēt atpakaļ. Kā man piekēram tas gadījās ar durvju rokturi, kas mazliet iesprūda!, Tas pat nebija jāmaina, vajadzēja tikai atlikt vietā un tas man prasīja ~1/2 stundu! Elementārs auto, bet tomēr smalks!!
Nekas nekur negrab, panelis pat tagad izskatās diezgan stilīgs, ja ņem vērā to, ka auto ir 85. gada izlaidums!!!

Jāņem vērā viens liels pluss, kas dīzeļu cienītājiem patiks! Tehniskajā apskatē manu dīzelīti negriez pilnos abarotos, jo viņi redz nezinot cik tādam zvēram esot jāgrieās!!!
Nezinu, manējam uz tahometra ar gāzi grīdā bija 4700apgr./min., un pēc filtra maiņas pat dūms galā nebija!

MĪNUSI:
Tomēr visiem šiem jaukumiem pāri tomēr sliecas viens nelāgs fakts: detaļas dārgas! Mainīju gaisa filtru, tas maksā virs 20Ls
Ja detaļu var nopirkt, tad tā ir dārga, bet ja nevar, tad vienkārši to nevar nopirkt (jāmeklē netā)
Arī pumpējamie amarttizātori, jau kā pāris gadus ir izbeigušies, jo tās gumijas gofras, laikam galīgi netura mūsu grants ceļs, bet tas jau nemazina braukt prieku, jo cik tad bieži tos amīšis izmantojam!!
Protams rūsa dara savu, bet ar to var tikt galā izmantojot mazliet izlietotās eļļas un kur nepieciešams metinātāja pieredzi!!
Mazliet traucē auto lielais svars, kas ir mazliet zem 2 tonām, tai svarā arī pazūd tie 130Zs, bet nav jau tik traki, var paciest var pat salikt dažam labam benzīniekam!
Arī Km/h rādītājs nav slikts tikai mazliet zem 200, un pus tāds, ka trokšņa nav itin nekāda un uz ceļa arī labi turās (kā nekā neatkarīgā piekare visiem 4- riem ratiem)

Tādus galīgi lielos mīnusus ar nemaz nevaru atrast!!
Bet tā jau sakot, ka katrs jau savu auto slavējot!!!
 
Zjaks @ 9.oktobris 2004 0:00
Visi komentāri
 
Loms 9.oktobris 2004 21:08
0 0 Atbildēt

Amortizatori beigušies, bat iet tuvu pie 200 un uz ceļa labi turās... fantastika...

bismarks 10.oktobris 2004 9:01
0 0 Atbildēt

Nu par tiem 130 zs nezinu, manuprāt, standartā ir 95 ,tad kad zinoši cilvēki piestrādā ,tad 105 ,bet ar to jau pietiek, taču par komfortu piekrītu par visiem 150 % ,tiku ar tādu vizināts uz Sarmas ralli ,ļoti ērts ,kluss ,cienījams auto ,vēl autonomā apkure,atnākot no dopa skatīšanās ,tevi sagaida silts auto.Tiešām gribas teikt kaGM nevis opelis, njā tā rūsa gan...... ,bet tā jau pie attiecīgas kopšanas jau nav mirstamā kaite.

Zjaks 16.oktobris 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Par tiem Zs runājot, man ir izdruka no viena servisa čiekurkalnā, ja nemaldos Sia Rolis ar Uldi Roli priekšgalā un šī izdruka ir no jaudas stenda, kur skaidri un gaiš rakstīts 94,86 kW, kā visi zinam, tad 1kW ir 1.36Zs un mazliet pavingrinot prātiņu vai pirkstiņus uz kaukulātora sanāk, ka tas ir mazliet pāri pa 129Zs

bismarks 17.oktobris 2004 16:12
0 0 Atbildēt

Vispār jau es tā kategoriski neuzstāju uz savu viedokli ,tikai to ko esmu dzirdējis ,varbūt ir atšķirības pa gadiem un t. t., bet ir tāda lieta , tieši siaRolis strādājošam cilvēkam tieši tāds Senators bija un pie veiksmīgākas apstākļu sakritības es to būtu nopircis, jo man jau ar briesmīgi patikās.

Zjaks 6.novembris 2004 21:12
0 0 Atbildēt

kas tad tev īsti gadījās, kadēļ neiegādāji?
Ja būtu nopircis, es neko neteiktu, ja varētu kautkā kontaktēt!
Man pat ir doma, ka varētu taisīt "Opel Comprex Club"
Jo man ir zināmi vēl tādi aparāti: viena Omega, viens Records un divi Senatori (neskaitot manējo)

bismarks 13.novembris 2004 16:53
0 0 Atbildēt

Kamēr es krāmējos ar iepriekšējā auto pārdošanu ,tas jau bija labu laiku prom. Lai tev veicas!

Zjaks 10.decembris 2004 14:32
0 0 Atbildēt

Nu paldies!

Opeler 14.februāris 2005 0:49
0 0 Atbildēt

Kaa tie pumpeejamie amiishi funkcionee,es saveejam taadu iespeeju neesmu iepazinis.Nezin varbuut nemaz manam nav...
Ja Tev ir borta kompis,kuraa vietaa tam kaadas pogas.Vinh man nestraadaa.

Zjaks 16.februāris 2005 0:26
0 0 Atbildēt

Vispirms apskaties vai tev panelī ir slēdzis amartizātoru kompresoram, ja ir, bet nestrādā, tad nākamais ieklausies vai kompresors dūc nospiežot pogu, ja dūc, bet nekas nenotiek, tad palien zem autiņa un paskaties vai amartizātori ir apvilkti ar tādu gumijas gofru, ja ir tad , ... eee, vienvārd sakot vainas var būt daudz! Bet manējam kompresors bija nojucis un amīši ir jāpumpē ar pumpi!

senator_a 1.novembris 2005 14:30
0 0 Atbildēt

labs labs autiņš, tiešām piekrītu visam, ko rakstīji, lai gan braucu ar 2.2 benzīnieku.

natre 31.jūlijs 2007 9:43
0 0 Atbildēt

Man bija 88.gada senis,3-litrīgais.kaifīga braukšana.Tagad neviens autiņš neliekas labs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti