Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 90q 1985 Novērtējums: 9
Tālajā 1998. gadā pavasarī iegādāju šādu aparātu. Pirms tam labu laiku nobraukāju blakus draugam, kas nopirka šādu pašu modeli, pa ziemu. Sapratu, ka tas ir vienīgais autiņš, kas sniedz vislielāko baudu no braukšanas.
Diemžēl rudenī "mācoties" braukt mana quattro vairs nebija ceļama.
Kādu laiku pabraukāju ar visvisādiem auto, bet visu laiku nepameta doma - kur mana quattro. Uzlīst lietus vai sniegs, grants. Ārprāc. Nu kā var braukt ar šādu autiņu. Šeit es nenospolētu lieki, te es mierīgi izbrauktu, te man nebūtu jāuztracas par to ka velkošajiem ritenjiem pietrūktu saķeres ar segumu, šinī līkumā man nebūtu jāvelkas.
Tā nu nopirku atkal 2000. gadā sev veco 90 quattro. Tieši uz ziemu. Problēmas ar ātrumkārbu, piekare, motorīts. Visu savedu kārtībā. Vasarā jau spīdēja un laistījās. Motorīts griezās. Lēju eļļu. Braucu dažreiz gonkās. Pārsvarā pats trennējos. Vārdu sakot nomocīju tik tālu, ka vēl papildus sanāca 2x sasist priekšu. Pilnīgi stulbi un par to kurš vainīgs. Vai jālido pāri krustojumam kādam ķēmam ar avant vai naktī jānoliek autiņš uz sliden ceļa šķērsām niededzot avārijas gaismas - vismaz. Ar visām šīm likstām remonts katru reizi sanāca 150 Ls kopā ar sodiem. Pa to laiku paspēju iepirkt donoru, kas atviegloja detaļu meklēšanu un ātru uzstādīšanu.
Tagad autiņam piebeidzies ir motorīts. Nāksies pirkt citu. Gribās nopirkt ar šeibām un aizmirst to vārstu klaboņu.
Vairāk par quattro negribu runāt. Labāk paši pabrauciet ar veco quattro. Ar mehāniskajiem bloķiem. Ja vēl labas riepas. Khmm! Reti kurš paliek vienaldzīgs. ;)
+ quattro ar mehāniskajiem bloķiem
+ lētas izmaksas remontos, kas atsver degvielas patēriņu
+ visi ceļi vai neceļi ir praktiski izbraucami, ja tikai veic attiecīgos darbus pie piekares
+ praktiski nenobraucams motors
+ visu var sataisīt gandrīz pats
+ autiņš 90% vienmēr atvedīs mājās, lai arī kaut kas salūztu
+ detaļas piemērojamas no citu modeļu markām par lētākām naudiņām
- ja gribi braukt cool, jāiegādājas labas riepas
- durvju rokturi, slēdzenes uz ziemu vēlams saeļļot
- mēdz ziemā ieķerties bloķi
- salons prasās pēc nopietna tjūninga
- kļūst neizturami braukt ne ar quattro.

R3d2 @ 14.decembris 2004 0:00
Visi komentāri
 
Kamikadze 15.decembris 2004 10:07
0 0 Atbildēt

njaa, praktiski nenobraucams motors, kursh nobeidzaas, vaarsti klab, baiss degvielas pateerinjsh, leetas detaljas, tachu jaameklee no citu modelju markaam veel leetaakas, kjiileejoshi mehaaniskie blokji ... mjaaa, psec ku labs auto :) droshi vien tie visvisaadie auto bij zjiks, vw polo, golfs, kadec, esiic, etc :D

Richy 15.decembris 2004 14:50
0 0 Atbildēt

nu,nu.Nav tik traki,kā tu saki.Šis ir iedeāls autiņš LV.Pēc klases jau t'ds pats,kā 3.BMW,bet salons-ui cik forš un plašs. Motoru var saremontēt pats,jo ir ļoti viekārš. A degvielas patēriņš-nu 12 litri pilsētā ar sistemātiksu atvilkšanu no luksafora un max 60 km/h - nav tik traki.Ziemā bembjus tikai tā no grāvjiem vilka.
Vienīgais-nav tā luxa atmosfēra salonā,kāda ir MB. Es izvēlētos abus :)

Ir iespēja pārdot vienu 90 adi rezerves daļām.Tika novākots un sasista priekša un sāni.Dažas lietas var noskrūvēt

Kamikadze 15.decembris 2004 15:55
0 0 Atbildēt

vecajaa a90 salons ir plashs un forshs? :D

melnacs 16.decembris 2004 10:25
0 0 Atbildēt

"Sapratu, ka tas ir vienīgais autiņš, kas sniedz vislielāko baudu no braukšanas". LJOTI PIEZEMEEC TEV TAS BAUDIIJUMS...

Garmatainais 16.decembris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Kārtējais tupais audists.. :(

Richy 16.decembris 2004 11:34
0 0 Atbildēt

Manā skatījumā plašs un forš.īpaši patīk pakaļējie beņķi.Tur atzveltnēm profilējums ērts.
Protams,ka vietas mazāk nekā manā mersī,bet ērti,tomēr

Kamikadze 16.decembris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

muaahh, a90 aizmugureejiem benkjiem eerts profileejums :D ielocam kaut kaa kaajas briivajaa vietinjaa rumpi nedabiski izlocot un re, eerts profileejums :D Richy, kas tev par mersiiti? mersiishos aizmuguree jau ar nav neko daudz vietas :D nu iznjemot mosh pullman versijaa ;)

kristapz 16.decembris 2004 16:08
0 0 Atbildēt

Kamikadze, vispirms paintereseejies kas ir Pullman versija un tad pec tam apdomaa, vai sasaistiit to ar vietu kaajaam :)))

Bet par ielociishanos zhetons - neviljus saaku reekt, jo es pats pa ziemu braukaaju ar Audi typ85 un aizmuguree nekad un nekaados apstakljos neveletos seesties aizmuguree - mission impossible :)

Citaadi - Tu vareetu atslaabt nedaudz ar njirgaashanos par sho auto. Shajaa cenas klasee tas ir labaakais, kas pieejams. Par citaam cenas klaseem shobriid nerunaasim. Ir probleemas dazhaadas un tomeer - njemot veeraa, kaa tie auto tiek lauzti visbiezhaak, tad nebuut vinsh nav neizturiigs.

Kamikadze 16.decembris 2004 16:38
0 0 Atbildēt

es zin kas ir pullman versija :) njirgaaties vai nee, bet tomeer, vieniigais labums tam typ85 ir quattro i vsjo, nekaa cita laba tur nav :D un kas tad par cenu klasi taa buutu, kuraa iekljaujaas shis audjiks? 400-900 eur? :D

Richy 17.decembris 2004 1:50
0 0 Atbildēt

Ai,nu jūs jau nepārliecināt.Moš es arī neesmu augumā padevies (184cm),bet es jutos tur ērti.
Marsis man ir 123.Nu,nezinu.Ja te ir par maz vietas,tad vairāk būs autobusā,pēdējā rindā pa vidu :D

bismarks 17.decembris 2004 23:07
0 0 Atbildēt

Quattro normāls aparāts ,man gan bija 100 Audi (85 g), bet nesūdzos. Man patika.Ja pēc tam izvēlas MB ,tad nav ne vainas.

o90q 6.janvāris 2005 23:20
0 0 Atbildēt

Pieliekot punktu tam visam.
Audi 80, 90, Coupe līdz 86. gadam ir leģenda. Te nav ne runa par "piezemētiem" baudījumiem. Var uzdrošināties teikt, ka viss tālāk ir tikai eksperimenti. Izņēmums varētu būt RS2.

To Kamikadze: :) daljeeji tev ir taisniiba. Esmu braucis ar zjiku, golfu, kadetu, avantu, sierra v6, RAF, Traffic, Golf IV TDI, Terracan 2004 3.5 V6 DOHC utt.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti