Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Escort 1.,8D 1991 Novērtējums: 7
Braucu pusgadu. Pagaidām apmierināts, salīdzinot ar iepriekšējiem auto (Audi 80 2,0 DOCH 1991; Nisan Sunny 1985; Audi 100 1983 ... ), jo patīkams degvielas patēriņš - zem 5 litriem vidējais, bet braukāju es praktiski tikai īsas distances. Pirms skates bija jānomaina tikai 4 balstu gumijas priekšējam tiltam 12 latu vērtībā un viena plastmasas gala bukse stūres mehānismam, taču šo buksi neapmainīju, jo servisā to darīt neviens neuzņēmās. Bukses rievā iedzinu ķīli un pagaidām tā negrab.
Mīnusi - rūsē, slikti lec (auksts jāstartē 6 sekundes, lai gan kvēlsveces strādā visas), salīdzinoši slikta caurgājamība (vislabākā bija Nissan Sunny), salonā liels trokšņu līmenis.
Plusi - degvielas patēriņš priecē, pietiekami labi uzvedas pa grambainiem ceļiem atšķirībā no Audi 80, kurš stipri kratīja.
Doma @ 7.janvāris 2005 0:00
Visi komentāri
 
Doma 7.janvāris 2005 13:50
0 0 Atbildēt

Vēl jāpiebilst ka patīkami pārsteidz ekstras - priekšējā loga elektriska apsilde, el. logi un spoguļi.

Kamikadze 7.janvāris 2005 16:34
0 0 Atbildēt

moins, tam esiitim gan i extras :O ko ta paarseedies no superduper A80 uz esiiti?

vw golf 7.janvāris 2005 23:52
0 0 Atbildēt

par to pielaishanu varu daliities padomaa. Kaadam manam čomam ir Vectra 1.7 TDi, arī tā pati vaina, ka nelec, tad šis stāstīja, ka vajagot vairākas reizes uzsildīt sveces, pēc tam lecot kā pulkstenis (vai kaa tur bija tas teiciens:))!

sipitis 9.janvāris 2005 14:32
0 0 Atbildēt

Ir vēl tāds variants. Pirmajā reizē uzsildi kvēlsveces un uzsit. Shkil tikai ar otro reizi. Daziem palidz.

Doma 11.janvāris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

Pārsēdos tādēļ, ka Audi 80 pa zemes ceļiem bija ļoti ciets, un degvielas vidējais patēriņš 11 litri uz simta. 3 reizes vedu uz servisu lai pacīnas pret degvielas patēriņu, bet tas neko paliekošu nedeva. Protams, par uzrāviena salīdzināšanu starp Audi 2,0 DOCH un Escort 1,8 D nerunāsim, bet man auto nav priekš zīmēšanās.
Esmu mēģinājis sildīt sveces 2 un 3 reizes pirms darbināšanas, bet tas nelīdz. Ja auto aukstu iedarbina, 3 min. padarbina, noslāpē, un atkal darbina, tad šinī gadījumā tas iedarbojas pēc 3 sekunžu startēšanas. Pie silta dzinēja iedarbojas pēc 1 sekundes startēšanas. Gudrīši servisos apgalvo, ka šiem dzinējiem tā ir slimība.

Devill 12.janvāris 2005 18:50
0 0 Atbildēt

Man ir tieshi taads pats auto un man ir taa pati probleema ar starteeshanu. Diizelju servisaa teica ka taada probleema ir visiem sho gadu eskortiem, es vienkaarshi 3-4 reizes uzsildu sveces un tad vinjsh lec labaak, ja nee tad ir ilgi un dikti jaagriezh. Runaajot par ruusu , ruusee vinjsh nezheeliigi it sevishchi arkas. Diizelja pateerinjsh gan man ir ap 5-6l uz simta vienreiz te reekjinaaju un sanaaca pilseete plus shtraase 5,56l nu jau buushu gadu kaa nobraucis pateerinjsh ir nedaudz palielinaajies. Grab tas esiit gan nezheeliigi saliidzinot ar Skorpi(2.9l automaats ieprieksheejaa mashiina) nemz nevar. Tikai to ekstru taa maz tam esiitim. Bet kopumaa ideaala mashiina ja grib taupiit uz degvielas.

Powerists 15.janvāris 2005 2:52
0 0 Atbildēt

Sorry tas bij augshminetajam golfistam domaats

Garuda 20.janvāris 2005 8:30
0 0 Atbildēt

Ja Tev ir iespēja, vari pats rūsu apkarot ar smilšpapīru un bitumu. Nedaudz nāksies rokas nosmērēt, bet tas tiešām palīdz.

Grabēšana esītim ir normāla parādība, tāpat kā stūres buksēm uzmanība jāpievērš regulāri. Bet citādi nevar sūdzēties - uzticams un lēts uzturēšanā.

egoists 14.aprīlis 2005 13:23
0 0 Atbildēt

Man arī bija escorts 1,8 D 1991.g
Braucu vienu gadu, tad pacentos dabūt TA un autiņu pārdevu.
plusi - mazs degvielas patēriņš un lēts remonts ja taisa sīkumus, vienkārša uzbūve.
mīnusi - ziemā kā ir -10 grādi tā grūti pielaist, bet ja ir -15 to praktiski nebija iespējams dabūt pie dzīvības, ik pa laikam aķīs jāliek pie lādētāja, savādāk - mironis. Negribas atcerēties, kā es no rītiem cēlos un zīlēju - pielaidīšu vai atkal pie -22 grādiem būs jāčakarējas.
- Mīnuss ir arī tas, ka arī vāczemē (no kurienes tos parasti ved) šos autiņus iepērk un lieto lai ietaipītu degvielu. Parsti tur tos nodzenā līdz nemaņai pa autobāņiem un tikai tad kad tie jāsāk remontēt (dīzeļmotora remonts arī vācijā nemaksā lēti) tos pārdod auto uzpircējiem no latvijas.
- vienreiz mums autiņš noslāpa braucot, bija tāda sajūta, ka braucot nosēdies aķis, kaut gan nekādas kontr lampas neiedegās. servī uzlādēja aķi autiņu pielaida bez problēmām, ģeņģeris lādērja normāli, aķis bija jauns.
- nenormāli rūsē
- ziemā nevar ataisīt nevienas durvis (aizsalst), tad jālien autiņā pa bagāžnieku, nekādas smēres un aerosoli nepalīdzēja, lai kā es tos smērēju
- patstāvīgi aizgāja ar netīrumiem degvielas tvertnes vāciņa slēdzene un ziemā sasala. sajūta riebīga, kad salā dabū čākarēties DUS (vienu aizd atslēgu tā es nolauzu)

nu varētu jau nosaukt vēl dažus "sīkus" mīnusiņus, bet iesaku atturēties no šī modeļa iegādes.

servī man teica, ka ar šiem escortiem 1,8 D ir tādas problēmas, ka ziemā nevarot pielaist un reizēm var noslāpt. pastāstīja arī kāpēc, bet tas nu tā...

mape13 30.jūlijs 2007 20:40
0 0 Atbildēt

Visticamaak kaads tuliit uzrakstiis, ka shitaa nav iistaa vieta taadaam lietaam utml uzbrauks, bet lai jau..

Varbuut kaads grib paardot - PERKU FORD ESCORT benzina 84.-90.g. ar TA t.26427416

gaz3111 12.maijs 2009 23:49
0 0 Atbildēt

Man ir escort 1997 gada 1.8TD varu pastāstīt par to daudz, kādreiz uzrakstīšu. Par lekšanu teikšu ka lec pasūdīgi. Kad motors ir augsts tad tad ar pirmo reizi oielaist nevar, tāpēc es ar pirmo reizi uzgriežu pāris reizes un tad ar otro reizi pielec labi. Ja motors silts tad pat dažreiz ar pirmo uzsitienu. Vēl var pārbaudīt cik labi stāv aķa klemes, es tās nomainiju no orģinālajām, kārtīgi pieliku jaunās un tagad griež daudz labāk.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti