Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes 190E 1990 Novērtējums: 9
Mercedes- Benz 190E Sportline! Braucu ar šo autiņu jau 2 gadus! Nopirku no Vācijas! Ļoti labs auto! Nekādu extru nav, tikai: el. spoguļi ar apsildi, centr. atslēga, signalizācija, stereo PIONEER, apsildāmi priekšēja stikla apmazgātāji (bija, tagad uzliku ar zilām lampiņām), el. lūka, lietie diski, nu un laikam viss! Tūnings: melnie aizmugurējie lukturi HELLA, spoileri ZENDER (aizmugurē uz bagažnieka, un priekšā uz bampera), ādas stūre MOMO, sēdināts ar sporta atsperu palīdzību, izpūtējs REMUS. Ar laiku gribu drusku palielināt jaudu (uzlikt konisko gaisa filtru, noņemt katalizatoru utt. Arī uzlikšu neonu gan salonā, gan varbūt arī zem auto; salonā būs viss (nu gandrīz viss) no MOMO; arī gribu uzlikt tūnetus spoguļus ar pagrizienu rādītājiem u vēl daudz ko!
 
MBdriver @ 15.janvāris 2005 0:00
Visi komentāri
 
you 15.janvāris 2005 17:14
0 0 Atbildēt

un cikt tad rij benzzu uz 100km.

Dabuzis 15.janvāris 2005 23:25
0 0 Atbildēt

MBdriver : varbut uzraxti kauko par dzineeju, par tehniskiem raadiitajiem, par dinamiku!

Romiqe 16.janvāris 2005 12:51
0 0 Atbildēt

~apsildāmi priekšēja stikla apmazgātāji (bija, tagad uzliku ar zilām lampiņām~

IZCILI! Diagnoze skaidra...

Master_D 16.janvāris 2005 19:55
0 0 Atbildēt

- Āpsveicu! speram pirmos soļus autopederastijas virzienā :) lūdzu, necūko lielisku auto - neapkar viņu ar tiem ķiniešu jaungada mēsliem! Nu kādēļ lieliskam vācu auto vajag karināt tos ūda lampiņspoguļus? Neonus? Tev ir uzmanības deficīts?

RICHY 16.janvāris 2005 21:30
0 0 Atbildēt

Lampiņas tiešām nevajadzēja,bet spoguļus ar pavarotņiekiem atbalstu.Tas mašīnai dos tādu nelielu dārguma paskatu :) Nez,vai tie pavarotņiki nemaisīs lūrēt spogulī?

laaga 18.janvāris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Mums te pie darba vienurīt maniju otro golfu ar šitiem spoguļpagriezieniem. Lai nu ko bet "dārguma paskatu" tas piešķīra vinnomīzīgi :D

Spīdīgie apmazgātāji protams arī ir iespaidīgs risinājums... Nabaga autins, par ko tu viņu tā??

Richy 18.janvāris 2005 14:32
0 0 Atbildēt

Laaga, Es neteicu,ka jāliek tādi spoguļi uz golfa.Golfs pats no sevis ir lētucis,viņu nekas nepadarīs dārgāku par mersi.Domāju,ja mersim visu uztaisa ļoti proporcionāli ar pārējām vizuālā tūninga detaļām,tad tas spogulītis būs tieši laikā. Tur ir jālūr pēc apstākļiem.

MB600 21.janvāris 2005 17:20
0 0 Atbildēt

Ko jūs piesienaties par tiem Japāņu sūdiem! Tas tak skaidri zināms ka zēns cieš no uzmanības trūkuma jo vaitad kāds ievēro 190 Mersi? Neteikšu neko jaunu taču 190-tie irun paliek nabagu mersedesi!

Green filter 21.janvāris 2005 17:23
0 0 Atbildēt

Smiekli nāk tipa autors raksta uzlikšu konisko gaisa filtru... un tad būs jauda! Kāda jauda no gaisa filtra varbūt vienīgi 1-4 zs par labas firmas filtru tacu neko vairāk neceri tas nav reāli 1.9 motoram!

Tas sportline fans 21.janvāris 2005 17:30
0 0 Atbildēt

Nē tas autors tak ir ... Vārdu trūkst! Tipa sportline tev iepriekšejais saimnieks teica ka tā tāda īpaša sērija? Ko tu pats sevi mēģini piemānīt. Smiekli nāk sportline!!! ooo tagad drosi vien tevi respektē tavi draugi ar 2-ajiem golfiem! Un tas par logu tīrītāju birstiņām es nezinu kur šitādi MB fani rodas!!! Tagad seko "LABO" vārdu jūra...

edza 24.janvāris 2005 14:30
0 0 Atbildēt

Tas viss ir nereali puisel ko tu raksti.Ar golfinu tadu ciparu nevar panakt,pilnigs blefs ko tu te dzen.

Maroka 26.janvāris 2005 10:34
0 0 Atbildēt

Lai kaut cik nopietni palielinaatu tev tajaa autinjaa jaieguulda 2-3 taadu autinju veertiiba, beidz sapnjot.
Es nezinu kam buutu janotiek lai es apsildaamus apskalotaaus nomainiitu pret stuulbaam lampinjaam.

Maroka 26.janvāris 2005 10:35
0 0 Atbildēt

ES domaaju palielinaatu jaudu

MBdriver 28.janvāris 2005 19:15
0 0 Atbildēt

Vispirms, 190 - nav nabago Mersis!!! Ja tu brauc ar 600, tas nenoziimee ka esi kruts, tad tu neesi MB fans! Vot ienaac MBclub.lv, vot tur ir normaali cilveeki, kuri tieshaam miil Mercedesus!!! Te starp citu ir viens vai varbuut vairaak cilveeku no taa kluba!!!
Par to tuuningu, nevajag teikt, ka tjipa: "Nevajag apkaarinaat ar visaadiem suudiem!!!"... Man viss ir daargs, visas krutaas firmas utt. Bet tas, kas ir daargs un tieshaam labi uztaisiits - nav suuds!!!
Par spoguljiem ar pagrizienraadiitaajiem - gribu nevis taapeec ka daargi izskataas vai man ir uzmaniibas truukums, bet taapeec, ka tas ir Mercedes, bet jauniem Mershiem ir pagriezienraadiitaaji... Un tieshi Mersis bija pirmais, kuram paraadiijaas taads "navarots"!!! Taapeec vienkaarshi gribaas uzlikt smukos spoguljus, ar pagriezienraadiitaajiem, liidziigiem jaunu Mershu pavarotnjikiem!!!
Par konisko filtru - nav galvenais jauda, bet galvenais ir dinamika, lai manam motoram buutu vieglaak elpot!!! Bet + ~4Zs - nav nekas slikts!!! Un man nav 1.9 motors!!! 190. Mersim ir 1.8, 2.0, 2.3, 2.5 16-V un 2.6!!! Un man ir 2.0!!!
Un vispaar juus laikam domaajiet, ka es te kaa kaut kaads idinjsh apkaarinaashu savu miiljo Mersi un braukaashu ar to, tjipa baigi krutais - nee!!! Man viss ir taisiits ar gaumi!!!
Par Sportline - ja tu Mershos neko nejeedz, tad labaak klusee!!! Sportline pat ar seedekljiem atshkjiras no parastaa 190!!! Un ieprieksheejais saimnieks man neko par to neteica - es pats to visu zinu!!!
Un es kaut kaa nesapratu ko te uzrakstiija par to ka taadu ciparu pat 2. Golfam nevar panaakt...?! Kaadu ciparu??? Un vispaar, MB - ar Golfu nevar saliidzinaat!!!

Maris 11.marts 2005 8:40
0 0 Atbildēt

Man jau patīk. Diemžēl pa mūsu jaukajiem ceļiem ar zemajām atsperēm var ātri aplauzt visus piekarekļus. Pirmais, ko izdarīju ar savējo, uzliku augstās atsperes. Nekādu problēmu ar bedrēm, trotuāriem, utt.

Antibiotic 15.septembris 2005 19:25
0 0 Atbildēt

Man ir '82 gada 190E 2.0, nav ne Sportline, ne AMG, automāts un bez sporta režīmiem un pat diferenciāļa bloķētāja nav, bet tas viss pie kājas, vajag tikai kādu laiciņu, lai aklimatizētos kā ar šito jābrauc. Izsvarojums ir ļoti labs, un piekare lieliska. Ziemā vienkārši prieks slidināties, pa granti jauda pa maz, bet vienalga nav ne vainas. Amortizatori ir novietoti ieslīpi attiecībā pret ceļu (lielākai daļai auto ir perpendikulāri pret ceļu), kas dod iespēju tiešāk uzņemt slodzes no ceļa negludumiem, radot mazākus būkšķus un pie reizes pasaudzējot pārējās gumijas bukses. Šķersstabilizatori nopietni, braucot pa grumbainām vietām nav tradicionālās sāniskās žvangāšanās. Lai atsistu karteri ir kaut kā īpaši jātrenējas, jo tas ir vienā līmenī ar grīdu un citiem dzelžiem un atsitoties trieciens trāpa pa visu apakšu vienmērīgi.
Tātad plusi un mīnusi:
+ labs izsvarojums
+ mīksta un izsturīga piekare
+ viegli stūrējas ar labu pagrieziena rādiusu
+ grūti iznīcināms, liels motora resurss
+ ziemā ir silti arī aizmugurē
+ apsildāmi "mīzēji" (reāla fīča)
+ salona gaisma aizmugurē
+ nekas nekratās un salonā negrab, panelis arī
+ rūsē švaki
+ spoguļi uz atsperēm, nav jāsatraucās aizķerties
+ joprojām visuāli patīkams

- atsperu beņķi (sānslīdēs baigi cieši pie stūres jāturās)
- aizmugurē nav vietas, kur piekopt netiklu dzīvesveidu
- stūre 2 collas par lielu
- logu slotiņu jau pašā sākumā vajadzēja likt kreisajā pusē
- braucot atpakaļgaitā pa pļavu jāskatās neaizķert aiz kukuržņiem priekšējo bamperi, ja vien tas nav sastiprināts kopā ar pannu
- ziemā kupenās labāk neiesēsties(autom.), lai gan tad pats var pastumt

Jāpiebilst, tas viss ir par manu konkrēto eksemplāru, kas principā ir uzskatāms par "pirmo kucēnu", un jaunākiem šie mīnusi ir novērsti, kā arī ir sportiskās versijas ar cietākām piekarēm, dif. bloķiem, sporta stūrēm un beņķiem, un galu galā arī AMG. Bet lai vai kā, MB ir par ko cienīt, un tikai tad, kad tas nokļūst Jūsu rokās, saprotat, ko nozīmē veiksmīgs inženieru darbs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti