Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Golf II 1,8 1986 Novērtējums: 6
Viens no Mērfija likumu krājuma papildinātājiem ir teicis "Nav nekā pastāvīgāka par pagaidu pasākumiem!"
Šis stāsts sākas 2003. gada jūlijā, kad ļauni ļauži aizveda neceļos manu bīmeri. Tā kā darbs saistīts ar zibenīgu pārvietošanos ievērojamos attālumos, kā pagaidu variants tika paņemts lētākais 1,8 golfs, kāds bija pieejams ar teh. apskati. Pēc īsas un konstruktīvas sarunas braucamā cena bija nodzīta līdz pieņemamiem Ls 210 (vairāk rocība uz sitiena neļāva).
Pēc 5- tā BMW (1990 ar pilnu elektru) pārkāpjot spartiskajā golfā nekādu pirkuma prieku neizjutu, taču padomju cilvēks pie visa pierod! Patīkamās izjūtas neizpalika! Pāris dienas vēlāk laidos avantūrā- golfs tika piekrāmēts ar 5 cilvēku ķermeņiem + viss augšminētajiem ķermeņiem nepieciešamais izdzīvošanai uz nedēļu mežā. Rezultātā pakaļa draudīgi pieplaka zemei, kas radīja ievērojamu psiholoģisku spriedzi, jo ceļš priekšā virs 300 Km- uz tālāko Latgales kaktu. Rumbulā bāka tika pielieta līdz ūkai un Rīga atstāta aiz muguras. Braucamais lēnam iedrošināja ātrumu kāpināt līdz 115 Km/h. Kad galapunktā bāka atkal tika piepildīta līdz klikšķim es nespēju apvaldīt sajūsmu: uz 300+ Km, pārkrautā režīmā, un ne jau velkoties ar 80Km/h bija noēsti nedaudz virs 18l !!! Pārbaudījumu Golfs izturēja godam!
Otrs patīkamais moments: klīrenss! Ar radagabalu pabraucot laukos pa vecajiem apkārtnes ceļiem, viņa Bembuks (arī 5- ais '92) ne visur tika cauri.
Trešais: Masa! Bija probzas ar iedarbināšanu bet mazā pašmasa dod iespēju iestumt arī vienam pašam, ne sevišķi jaudīgam vīrelim! Otrs aspekts: Masa + 1,8 motorīts. Ne vienreiz vien izpelnījos ļaunus skatus un vārdus (arī ar surdotulkojumu) no stipri jaunāku autiņu vadītājiem, kas nekaunīgi līda gar rindu lai pie zaļā aizlīstu garām! Var jau teikt- avārijas situācijas izraisīšana, bet nu neciešu es nagļakus! Cita lieta- es pat nekaunīgu mikriņu palaidīšu, bet biezo vai bļauri- nekad!
Pirmajos 30 metros var iekabināt 90%+ autiņu, taču tālāk jauda sāk zust un, piemēram, BMW aiziet pa priekšu.
Tagad par negācijām: Minimālisko askētismu es pie mīnusiem neskaitīšu- golfs ir golfs un askētisms pats par sevi nav mīnuss!
Mīts ir lētās un pieejamās rezerves daļas. Ja kas nobirst, ir jāpapūlas, lai šrotos ko atrastu. Ne viss ir pasakaini lēts: Ja kas atgadīsies karbūzim, tie nebūs 5 un ne 10 lati! (bija probza ar karbūža termostatu) Ja jums kādu iemeslu dēļ sanāk pirkt Golfu II- piekatiet lai durvis nebūtu nosēdušās! Pat neliela nosēde ir ātri progresējoša un dārga pie labošanas (PS- ir lēts variants: nomainīt bolti, bet pieredze (ne tikai mana) rāda, ka tas ir īslaicīgs pagaidu pasākums)
Tika novērota arī tradicionālā VW nelaime- benzīna līmeņrādim ticēt nevar! Probzu tradīcijās ierakstāma pečka. Vainas mēdz būt daudz un dažādas, pārsvarā parādās ziemā.
Vēl kā raksturparādība: uz klusāka ceļa izmēģināju "nu, cik ta' velk?". Ieskrējos līdz 170, vēl biš rezerve palika, bet neriskēju- ceļš nebija no labajiem, bet gaita golfam ir diezgan lecīga.
Skaņas izolācija (hoppā) labāka nekā Galantam '93!!!
Tagad, pēc 1 1/2 gada expluatācijas varu teikt: Tu biji uzticams ieročnesējs! Sit tibi šrots levis*!"
REZUMĒ:
+Uzticams (ja kas atgadīsies, līdz mājai tiksi 97% gadījumu)
+Ekonomisks
+Caureja (Caurgājība =))
+Jaudas&Masas kombinācija
+Pagrieziena rādiuss (tagad, pārsēdies uz Galantu saprotu- tas IR svarīgi)
+Skaņas izolācija
+Biezi bleķi
- Gaitas īpašības (ciets, lēkājošs (relatīvi, protams))
- Tradicionālie defekti (Sk. aprakstu, rūsa, vecuma kaites)
- Estētika&Komforts
Atzīmes:
Gaita: 5
Rāviens: 8
Uzticamība: 9
Komforts: 4 (3+skaņas izolācija)
Izmaksas: 8 (Taupīgs+nekas liels nav mainīts)
Videsspēja**: 8
Dizains: 4 (Ext:4, Int:3, Ergo:6)
Vecums: 2

* Sit tibi terra levis (lat. )- Lai tev vieglas smiltis! Šrots ir un paliek šrots.
**Videsspēja- Termins ko HVZ kur nofiksēju: Piemērotība dažādām vidēm; t. i. lauki, pilsēta, šoseja, lauku ceļš, bezceļš utt.
Dawsons @ 13.februāris 2005 0:00
Visi komentāri
 
Modzha 13.februāris 2005 16:09
0 0 Atbildēt

Labi aprakstiiji!!!!
Harosh Golfs

MBtd 13.februāris 2005 19:11
0 0 Atbildēt

Nezinu kā Golfs ,taču apraksts labs, žēl ka ieradīsies šeit ļaunas mēles ,kuriem liksies ,ka atkal nav kas patiesi uzrakstīts . Vēlu autoram drīzāk atgriesties pie ierastāka auto stūres.

STALINS 13.februāris 2005 20:50
0 0 Atbildēt

Ar vērienu! Skaisti!

piparz 13.februāris 2005 21:57
0 0 Atbildēt

100% piekrītu šitam aprakstam. Labi aprakstīts:)

750i 14.februāris 2005 9:20
0 0 Atbildēt

Sveicinaati,
man arii liidziigi, gandriiz piespiedu kaartaa bija Golfs, iipashumaa. Tolaik man bija Ford Mondeo bet Golfs staaveeja garazjaa. Dabuju izbraukt tikai tad, kad Mondeo bija servisaa uz apkopi.
Protams, taas ir divas dazjaadas klases, un arii varbuut man ir savaadaakas prasiibas pret auto, bet tomeer.
Nekaadi nevareeju pierast pie tizlaa stuures izvietojuma un kreesla poziiciju. jau pie 200km jutos galiigi noguris un mugura beigta. Jaa, ljoti ciets un juut katru bedriiti, pie tam veel nestabils. Degvielas pateerinjsh bija pat lielaaks kaa Mondeo.
Pashlaik jau arii neko labu par to Mondeo nevaru teikt, bet reekjinaaju izmaksas uz 100 km. Degviela+detaljas gada laikaa.
Mondeo bija leetaaks par kaadiem 30%.
Par laimi no abiem autinjiem tiku valjaa vienlaiciigi un tas murgs man ir aiz muguras.
Viena laba iipashiiba jau gan Golfam arii ir:
var braukt mezjaa, taisiit ralljus, nesatraucoties par kaadaam bukteem utt, jo vienalga dizains-naglu kaste.

zuze 14.februāris 2005 17:49
0 0 Atbildēt

Iesācējam laba mašīna - ir ko padarboties, kamēr apgūst braukšanas mākslu... Jau Auto Bild izlasīju par tādie pašiem Golfa niķiem kā šeit - pati par to pārliecinājos, bet, nezinu kā autoram, man ir pilnpiedziņas variants un uz ceļa diezgan stabīla. Strauja atpakaļgaita - sanāca mazas nepatikšanas putenī.

melnaCC 15.februāris 2005 17:20
0 0 Atbildēt

Viss baigi labi, iisc kara dampis, bet Golfu par askeetisku gan nevajadzeetu deeveet. Askeetisms un Pieticiiba ir 2 atshkjiriigas lietas.

v35 18.februāris 2005 17:30
0 0 Atbildēt

Askētiskums izsaka visu! Sorry bet Golf II ir vis bezpersoniskākā! automašīna starp Latvijā redzamajām.

Dawsons 11.aprīlis 2005 17:04
0 0 Atbildēt

V35: Un kā ar Opel Kadett? Jeb to Tu vispār par autiņu neuzskati? :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti