Lasītāju pieredze par saviem auto

Subaru Forester 2,0 S-turbo 1999 Novērtējums: 8
Skatos te par sito Subaru ne zilbes naf... Tad jau japastasta par savu neilgo saskarsmi ar so aparatu.
Saksu ar to, ka auto nav mana personiga izvele, bet nonaca manas rokjeles ap Jaungadu, kad sencis sanjema savu gaidito Outback. Japiebilst, ka vel lidz sim neesmu isti sapratis, ko vins ir tadu ipasu saja marka atradis, ka jau kopsh 90 gadu vidus sturgalvigi turas pie sis markas....

Ieprieksh parvietojos ar '88 gada MB W201 ar 2L motorinu, tad nu kontrasts ir tads divdomigs... Jauda Subarim ir vienkarsi exploziva, kaut ar automatu tas no vietas vienkarshi uzspragst, esot laikam ~170zs, pret 120zs MB... Toties komforts MB neskatoties uz 11gadu starpibu ar Subari ir jutams, jasaka 'MB ist MB', neskatoties uz kozhu- rozhu, kondishku, visa veida elektriku, automatu, mezonigi lielu luuku, 17gadus vecais mersis uz shosejas bija ertaks, klusaks, un tiri subjektivi parvietojoties tads solidaks (to sajutu gruti noformulet).
Tomer nu jau paris menesi bus pagajusi un puslidz esmu apradis ar Subara dabu. Pirmkart satriecosha pielipshana celjam... Pa ierasto celju uz lauku majam, kur ar MB likuma gaju uz 60- max70km/h ar Subari var bez bazham iebraukt uz 110km/h pie tam pilnigi kontrolejot situaciju. Neskatoties uz salidzinoshi augsto kuzavu laikam boxermotoram ir pietiekami zems smaguma centrs, lai auto sadi uzvestos. Tiesa nedaudz nakas zaudet komforta zina, kaut Foris nav gluzi tada taburete ka Impreza, ar kuru ne reizi nacies izbraukt un iespaidi ir pabriesmigi : (... Pie tam paterinsh ir salidzinoshi jedzigs prieks turbo dzineja ar automatu pa pilsetu kadi 12-13L, uz shtraases lai cik divaini nebutu var ieklauties pat 8L, bet normali braucot ~10L. Nu un protams viens liels pluss ir lielais klirenss un 4X4. Es pat pirma sakuma drusku iebuksejot nonacu tada ka prostracija. Pieradis pie mersha ar pakalpiedzinu un mehaniku, bikuc sabuksejot ar Fori , kuram 4X4 un automats es apjuku, jo isti nezinaju ko darit - iznakums bija elementars: drusku vairak uzspiest gazi un foris no kupenas vienkarsi izleca, mersis butu lidz ausim ieracies... Kops tas reizes man pat liekas, ka pec putenja visi sausmigi leni velkas pa centru...
Par izmaksam vel isti nemaceshu pateikt, tomer no sencha teikta izriet, ka sim esot visai speciga piekare. Ko es zinu tad mainitas esot priekshejo stabilizatoru 'stoikas', pie tam divas reizes, gultni, kolodkas, ik pa 50kt km eljas, nu tas viss skaidrs tapat : ), pirms skirshanas no si auto sencis nomainija siksnu ar rullisiem un spriegotajiem. Par cenam neprasiet - besigas! pat salidzinot ar MB...
Tatad:
+Fantastiska stabilitate un celja tureshana, pie salidzinosi normala komforta...
+Jaudigs.
+Viegli vadams - 4X4
+Silts
+Nav kaprizs, neplist, visa elektrika neskatoties uz stazhu strada perfekti

- dargs, ja kas jaremonte
- dizains, gan ieksa, gan ara tads paprasts
- turboversijai ar automatu nav pazeminosa atruma
Viesturs @ 17.februāris 2005 0:00
32 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Viesturs 21.februāris 2005 19:08
1 0 Atbildēt

Mjaaaa, kad tu pateici, ka mans autinjsh ir tripers es tiesham padomaju, vot krutais dzeks - brauc ar BMW M5 vismaz 2000.gada un objektivi saka, ka Subaris salidzinoshi ar vinja pepelacu ir tripers. A izradaas, ka BMW ta 20mit gadigs un krutakais kas shim ir maza konservu bundza ar neparspejamu interjeru/exterjeru, uzbuvi, kvalitaati un pats galvenais komfortu..... :)))))))))) Un shis aparaats saucas skoda :)))))))
Mjaaaa, es nosarkstu tavaa priekshaa..., bet man naksies tevi sarugtinat, esmu parliecinats, kad tava elegance :)))) skoda puus kada shrota, mans subaris, manas vai cita rokas, vel skraidis pa latvijas aarem...

P.S. Mazajai skodai ari ekstras esot, oho, to gan nezinaju....

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti