Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat 1984 Novērtējums: 10
1.6 D (4stobri), 4aatrumu manuaalaa kaarba, FWD, hatchback, 5durvis, ljoti veiksmiigas aadas imitaacijas salons.
Tas apmeeram gadu bija mans darba autinjsh. Ceelies bija no Vaaczemes armijas autobaazes un 2000. gadaa pirkts no auto VHV Madonaa ar gada garantiju, zalji mateetu kraasojumu un 100 000km uz skaitiitaaja par 1000LS. Manaa laikaa (kaa jebkursh darba autinjsh) tas tika baudiijis gan gan ziemas, gan vasaras priekus peec pilnas programmas - max 170!!! kmph, kaadu nedeelju motors bez elljas (uz shchupa neatziimeejaas), pedaalis regulaari griidaa, groziishanaas gan uz asfalta, gan, protams, arii ziemaa, shai pat sakaraa arii ne viens vien bortakmens u. t. t.
Par "Vardiiti" man pamatoti ir visvisvislabaakaas atsauksmes un atminjas - lielaakais, kas nospraaga, bija starteris, paareejie - siikumi.
Kad aizvedu uz servisu, vechi neticeeja, ka '84 gada diizelim kompresija var buut 34-35 visos 4os! Liidz -10graadu salam (liidz tam leeca no ceturtdaljapgrieziena) nobraukaaju ar vienu straadaajoshu kveelsveci un '95 gada akumulatoru, peec tam naacaas tos nomainiit piestarteeshanas noluukos. Sprauslas briivgaitaa leeja, bet veel nemainiiju.
Par ziemu - velk aaraa ideaali (svara sadaliijums un diizelis), grozaas peec pieprasiijuma (ar sho auto guutaa pieredze ir nodereejusi ne reizi vien kritiskaas situaacijaas).
Mashiina aatri piesila, bet tikpat aatri arii atdzisa. Melnie "aadas" seedeklji bija sevishkji efektiigi saulainaa vasaraa un ar shortinjiem!, bet ljoti eerti tiiraami. Bagaazhas tilpums - seshas 1,5m garas vannas (pie nolociita pakaljas seedeklja).
Apskauzhams, neticams ceeliens prieksh 1.6 diizelja! Nemaz nerunaajot par degvielas pateerinju - no 4,5 liidz 7 litri, atkariibaa no gadalaika, celja, aatruma un noskanjojuma.

Secinaajums: nezinu, vai tas ir attiecinaams uz visiem shaadiem autinjiem, bet maneejais bija VIENKAARSHI SAPNIS (protams, ja nepretendee uz luksu vai prestizhu)
MX3 @ 15.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
DIZELMAN 21.novembris 2002 22:06
0 0 Atbildēt

Ļoti atbilst tam ko pats vareetu uzrakstiit par saadu auto - man bija taads pats tikai Variant. Nopirku 1994.g par $1200 un nobraucu 6gadus, auto bija 1981 g izlaiduma. Pie visiem plusiem var pievienot ljoti preciizo aatrumkaarbu, kas sleedzaas ideaali - etalons. Loti patiikami arii braukt pa pilseetu - zemais griezes moments lauj braukt gandriiz neaiztiekot gaazes pedaali, loti viegi ieskrienas atseviskos diapazonos piemeram 4 no 60lidz 90km/st. Par iedarbinaasanu pilniigi sakriit, arii bija vecs akumulators, liidz -10C vareeja iedarbinaat bez probleemaam, virs -15, gruuti (nestraadaaja 2 kveelsveces). Protams masiina pilniigi vienkaarsa, var teikt primitiiva bet taapeeec drosa.

Tagad braucu ar passat Variant (5 g 1,9 TDI - jaatziimee, ka tiesi aatrumkaarba vecajam bija labaaka, preciizaaka, jaunaa ar trosiiteem netiek liidz.

GOŠA 21.aprīlis 2003 23:32
0 0 Atbildēt

Arī par savu ''PELĒCĪTI"varu teikt tikai labus vārdus.Man gan nopirkās 1,6TD 87g Variant.Nopirku pirms trim gadiem,arfinansēm bij tā pašvakāk,bet autiņu vajadzēja,jo nozaga tiko nopirkto 90gPASSAT benzīnnieku.Būšu nobraucis ar savu traktoru jau 200 000km,pats brīnos,bet vēl joprojām ripo un nemaz netaisās nobirt.
Manuprāt Passat ir kārtīgs darba auto.Lēts ekspluatācijā ekanomisks.Par dzinēju un ātrumkārbu varu tikai pievienoties raksta autoram.Protams grūti salīdzināt parasto dīzelīti ar turbo, tomēr savi 15-20zirgi vairāk,lidz ar to cēliens ar labāks,ar 1,3 benzīnieku var kosties droši,kaunā nepaliksi.Ddegvielu vairāk par 7 L/100 nevr nodedzināt brauc kā gribi.Ziemā līdz -25 pielec,ja degvielu neraj kīselī lec arī pie -30,ir gadījies arī no rītiem dažu labu benzīnnieku ievlkt.
Domāju ka nākošais autiņš arī būs passāts,protams arī dīzelis

Nonons 29.jūlijs 2003 12:10
0 0 Atbildēt

Man arī bij tā "laime" ar pasāta dīzeli siltumnīcu pabraukt. Murgs gatavais jutos kā ikarusa šoferis, ātrumkloķa plastmas (atpakaļgaitai ) salūza ātri vien. Salons izcili debīls nekas nav tur kur vajag, grab kā konservu bundža. Cēliena nekāda pusstundu jāuzkurina. (jebkurš japāņu dīzels ceļ daudz straujāk) Sēdekļi pretīgi. Viens pluss gan bija baigi maz rija degvielu. Un jāsaka bij arī daudz noripojis, tapēc motoru nācās nomainīt. Jaunajam bija ideāli rādītāji, bet tāpat ņefiga uz priekšu negā. Jūtu līdz visiem WV rūpnīcas ražojumu lietotājiem. Ko tauta tajās naglu kastēs atrod. Esmu cilvēku kam tas auto piederēja atbrīvojis no tā, žēl jauno īpašnieku. Var jau būt ka ir lēti, bet braukt tomēr gribas normālos apstākļos. Īsi sakot neko sliktāku vēl neesmu redzējis

Filologs 22.marts 2004 20:16
0 0 Atbildēt

Sorri vechi, bet juus uzkritoshi biezhi lietojat vaardu "EKANOMISKS". Gribetu aizradit, ka latvieshu valodaa taada varda nemaz nav! Ir lidzigs vards - EKONOMISKS - celies no vaarda EKONOMIJA!!!!
Ludzu nokaunaties un turpmaak lietojat pareizo vardinju!!

SKORPIONS 22.augusts 2004 15:52
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kaa var tādai naglu kastei likt 10 punktus, (fui).
Labaak jau buutu mashiinu nopircis, ne shaadu mizkasti.
peec 88 gada veel, bet shiis jau nav mashiinas, jaaliek sadaljaa-TRAKTORI UN CITAS PASHGĀJĒJU MAŠĪNAS

auz 8.aprīlis 2005 12:17
0 0 Atbildēt

Filalog, latviešu valodā nav tāda vārda kā "sorri"!


ņem par labu, turpmāk zināsi! :))

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti