Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo S70 1998 Novērtējums: 8
Nu jau nedēļu kā esmu kļuvis par Volvo S70 2.5 20V ar automātisko kārbu īpašnieku. Auto izvēles kritēriji bija dažādi - gan komplektācija, gan vecums, gan izmaksas, gan labas atsauksmes, gan mazs apdraudējums no zagļiem, gan ļoti lēta apdrošināšana. Konkrētajā gadījumā gandrīz visi šie nosacījumi izpildījās, aiz kam izvēle krita par labu konkrētajam auto. Auto ir no ASV, tur bijis ļoti maznozīmīgi uzsists.

Komplektācijā ir viss man nepieciešamais - ādas salons, elektriskie logi un lūka, klimata kontrole, apsildāmie sēdekļi, ABS. Vēl kā mazāk svarīgas, bet patīkamas lietas jāmin arī elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, stabilitātes sistēma TRACS, lietie diski. Vilšanos izraisa audiosistēma - ir tikai kasete ar radio.

Pirmie iespaidi - lieliski, vismaz salīdzinot ar iepriekšējo auto - BMW E34 (kuru joprojām atzīstu par labu auto priekš attiecīgā vecuma).

Kluss, komfortabls, laba vadāmība, pludena gaitam, saprātīgs benzīna patēriņš (vidēji 8,7 litri, aptuveni 70% no atskaitas posma braucot pa šoseju, bet pārejo apjomu - pa Rīgas sastrēgumiem). Jauda un dinamika man šķiet pietiekama, jo ne ar vienu neskrienos. It kā auto šķiet pēc "temperamenta" mierīgs, jo motors samērā kluss, automāts pārslēdzas pludeni. Tomēr tik mierīgs laikam tomēr tas auto nav, jo bieži nākas sevi pieķert, ka nemanot jau ir sasniegtas atļauto pārvietošanās ātrumu robežas. Liels griezes moments jau no zemiem apgriezieniem, kas braukšanu padara ērtāku... mierīgi braucot, tahometra bultiņa praktiski nepārsniedz 3000 rpm atzīmi. Ā, jā, motoram ir 165 zs.

Trūkumi? Diemžēl automašīnai šur tur ir jaukts panelis (aizmugurējais plaukts un zem bardačoka) - vai nu liekot sidzeni, vai kaut ko atinstalējot no mūzikas (ir aizdomas, ka agrāk automašīnā bija arī CD changeris), tāpēc mazliet grabēšana no atsevišķām vietām ir dzirdama. Tomēr, ņemot vērā, ka apdares materiāli šķiet kvalitatīvi esam, aizdomīgo vietu pārbaudei ar skrūvgriezi vajadzētu līdzēt.

Remontēt saprotamu iemeslu vēl nav nācies, bet iepriekšējo izpētes darbu rezultāti liecina par to, ka izmaksas detaļām un darbiem ir aptuveni līdzīgas, kā iepriekšējam auto (E34). Vienīgā atšķirība - nebūs tik viegli pieejamas lietotas detaļas, un uz tā rēķina šis tas sanāks dārgāk (lai gan no otras puses - nav tomēr tik daudz to vietu, kur izmantot lietotas detaļas). Un diemžēl arī mazāka servisu izvēle. Tomēr ceru, ka servisus būs jāapmeklē retāk, nekā ar iepriekšējo auto - vecums un teh. stāvoklis tomēr nesalīdzināmi.

Lieku 8 balles, balstoties uz subjektīvajiem iespaidiem (patīk/nepatīk), tāpēc, lūgtum, nepiekasīties.
Black @ 19.maijs 2005 0:00
Visi komentāri
 
Aivars 19.maijs 2005 9:28
0 0 Atbildēt

auto jau labs, tikai servisa pakalpojumi un detaļu cenas ir nesamērīgi augstas

OSIS 19.maijs 2005 11:58
0 0 Atbildēt

Nee paldies lietotu Volvo vairs nepirktu bija man V70 1999 gada automats 2.5 dizelis, nopirku 2002 gada atminas sliktas varbut iegrabos nezinu, bet servisus biezi apmekleju. Pec servisu apmeklejumiem vienmer tas maks, tads plans palika. Jaa konforts ir Ok, ietilpigs ari ir, bet tas nav to verts, ja kadreiz pirktu Volviki tad tikai jaunu. Paslaik braucu ar galigi jaunu Vectru nu ta man patik. Bet tas ir mans viedoklis un pieredze.

74 21.maijs 2005 0:24
0 0 Atbildēt

vectru salīdzināt ar volvo ir smieklīgi,, arī 6-8 gadus vecs volvo būs kvalitatīvāks nekā opelis. Nesen izbraucu ar jauno vectru,,, visas salona plastmasas tā vien prasās lai uz viņām uzspēlētu bungas :) ārprāc,,, izskatās ka progress uz opeli neatstāj nekādu iespaidu...

Opelniideejs:) 21.maijs 2005 7:28
0 0 Atbildēt

To 74 interesanti ar kādu Vectru Tu esi braucis,manai 8-gadiigai Vectrai panelis ir no miiksta matreaala un detaļas no plastmasas salonaa ir maz un nekaadas bungas nav jaaspeelee.Aizdomas ka pats Tu brauc ar kaadu vecu luuzniiti,jo ko pats nevar atļauties -tas viss ir suudiigs:)))

74 21.maijs 2005 11:52
0 0 Atbildēt

:))ar tavu gadu vectru ar vienreiz nācās pavizināties,, tad vel tas skaitijās jaunais modelis! fantastiskā plastmasa tur bija kombinācijā ar gandrīz puķainu violeti zilu beņķu un durvju audumu! izcili skaisti! Jums taisnība vectru tiešām nekad nemēģināšu atļauties,,, palikšu pie saaba un ja GM to galīgi izvaros nāksies pāriet uz volvo, vai bmw

umka 23.maijs 2005 11:25
0 0 Atbildēt

Noteikti tev radiisies probleemas ar auto elektronikas diagnosticeejanu, jo amiisjiem ir savaadaaka programatuura un interfeisi, taa ka vari suuri ieberzties.

Uz liek miksto tev 74 23.maijs 2005 12:46
0 0 Atbildēt

Volvo ir pati tizlaka masina uz pasaules, rezerves dalas dargas un cena tiem sudiem kritas atri, tapat ka SAAB. Tad jau labak braucu ar to pasu opeli vai volksvagenu, vai fordu. Salasijusies te visi loxi un apspriez, noperk kaut kadu volviki un doma ka krutais, bet uz darbu brauc ar tramavaju ha ha ha, jo baidas ka ti kaut kas nenojuk, jo ja nojuks zina, ka ar par desmit latiem netiks cauri ha ha ha. Perkat tik tos zviedru sudus un priecajaties.

zaljura 23.maijs 2005 13:29
0 0 Atbildēt

Man darbaa shaads briinums bija.
Tikai V70 ar kaut kaadiem tir veel pilnpiedzinja un visas pareejas extras.
Bija tikai viena probleema, nekaadi neiekljaavos degvielas normaas, visu laiku bija jaapiemaksaa.
Remonti, nu nezjeeliigi daargi. Pa retam neprognozeejami iedegaas kaada lampinja utt.
Vienreiz dabuju miiksto, un uzliku rezerves riteni. Nokuuraas tilts, it kaa pa garantiju, bet to nedeva, jo redz neesot bijushas vienaada augstuma riepas un pastirinaata slodze uz diferi.
Peec shii gadijuma shefs mani atlaida un autinju naakamais koleegjis sasita.
Bet ir jau arii plusi
+ ljoti jaudiigs
+ kluss salonaa.

Black 24.maijs 2005 9:34
0 0 Atbildēt

To Umka - jā, par to ka elektronikas daļā šiem auto var būt atšķirības, esmu lietas kursā un rēķinos.

Black 24.maijs 2005 9:37
0 0 Atbildēt

Zaljura: vispār servisā tev taisnību teica - pilnpiedziņas automašīnām ir kategoriski aizliegts izmantot dažāda augstuma riepas.

Par ekonomiskumu runājot - nu, man ir galvenais tas, ka es savos personīgajos ekonomiskuma normatīvos varu ierakstīties. :)

bach 1.jūlijs 2005 0:10
0 0 Atbildēt

Džeks cilvēciski mēģināja izteikties par sava auto iegādi (tāpēc jau šī ir tā vieta kur to dara), bet, kā jau vienmēr, ir kaut kādi aunapieres kuri raksta tikai tāpēc lai... nu štrunts ar viņiem. Man arī ir doma par V-70,S-70 ap 98,99,00 gadu. Domāju par 2.4 benz. Diviem paziņām ir tādi apmēram gadu braukā, cik esmu prasījis-slavē. Kaut gan sevišķi viņiem neticu-kaimiņu sindroms. Cik nopratu BLACK tu tāds sakarīgs džeks (džekene?), varbūt pēc laika vari dot kādu info. Ar cieņu 9286015.

vecajs 11.jūlijs 2005 13:48
0 0 Atbildēt

to Osis..

vari luudzu mazliet siikaak izklaastiit kaadas tev probleemas bija ar V70 diizeli. It kaa ir doma tagad taadu njemt, arii 99.gada, mozh kaadas ir apkopju, remontu izmaksas. Varbuut kaads zin, kaadas ir atsauksmes par jaunajiem D5 diizeljmotoriem. Jau ieprieksh pateicos.

vecajs.

audicoupe 5.augusts 2005 14:07
0 0 Atbildēt

ir doma C70 ap 99 gada iegaadaaties,vai kaads kautko ir dzirdeejis par to apkopeem?

Goodman 13.septembris 2005 12:32
0 0 Atbildēt

-> audicoupe

Jūlija beigās iegādājos 99.gada c70. Ko varu teikt.... veel joprojaam esmu mzliet ekstaazee un jau paspeejis iemiileet sho autinju. Ieprieks esmu vizinaajies ar ford escort (no comments), mazda 626 92.gada labs jau bija nu bet taa jau ir pagaatne, tad pavisam svaigs toyota corolla... kaajaam vietas nav.. man augums pieklaajiigs jaudas ar protams nav... tagad kad pamainiijaas situaacija gribeejo ko jaudiigu kaadu coupe.... pameegjinaaju honda accord 3,0 l 99 gada.... konstateeju ka latvijaa par sapraatiigu cenu gruuti atrast normaalu nenojaatu vaagji... toyota celica... atkal vecaa probleema nav vietas... un tad liktens piespeeleeja sho variantu....
Visvairaak man patika Muusa motors sleedziens peec pirmpirkuma apskates... :)) mazliet padilushas aizmugureejaas pljekas..:)) plus tas ka autinsh pirkts un apkopts muusa motoraa nemaz nenoziimee ka vinji paarvaacoties uz jauno vietu saglabaajushi datubaazee sho auto :((... maigi izsakoties serviss suukaa..... nezinu vai lietota volvo iipashniekam ir jeega apmekleet tik zemas apkalposhans liimenja plus nenormaalo uzcenojumu servisu.. nu bet tas jau katra pasha zinjaa.... taatad par izjuutaam..
Lielisks uzraavine 2,5 turbo motors 240 zirgi... uz celja juutos paarliecinoshi... plash un eerts salons... kombineetaa aada tumsh ar gaishu.... respektiivi baudiiju meenesi bez probleemaam... degviela gan aiziet diezgan juutami peec peedeejiem apreekjiniem 13-14 litri pilseetaa :)) bet tas ir taa veerts... nu saakas pirmie reaalie remonti.... gros auto piesleedza pie kompja jo bija sadegushaas visaadas lampinjas.... izraadaas ABS deveejs jaamaina (~50 Ls) un rotaacijas deveejs ar (??? LS, varbuut kaads var pateikt cik tas maksaa).. nu taa bet par paareejo nekaadu komentaaru viss iet....
Ps tiesa gan autinsh bija sakariigi kopts...
Taa luuk.... ties auto principaa diviem cilveekiem.. bet ja labi grib aizmuguree divas beibes mieriigi saiet..(ir testeets ar diviem kuiljiem:)) biki smagaak bet kustaas :)))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti