Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault 5 1984 Novērtējums: 7
šo mašīnīti nopirku aizpagaišo gad, no kāda iedzert mīloša onkas (kā jau laukos) par 25Ls, tiesa gan autiņš nebija ejošs, jo šis onka bija mēģinājis izspiest no mašīnītes ar 1.0 litru motora neiespējamo un rezultātā bija sabiris virzulis. Šrotā atradu vēl vienu tādu pašu autiņu, tiesa gan sasistu, bet ar 1.3 litru motoru. Nopirku to par 35Ls un gatavojos pārcelt motorus, bet secināju lai to izdarītu ir nepieciešams ārdīt nost visu priekšu, tādēļ izvēlējos pārlikt tikai virzuļus un to čaulas (čaulas var izņemt ar pirkstiem ārā). Par galvas blīvi samaksāju mazliet vairāk par 6Ls. Mašīnīte tika salikta, bet sākumā nebija salikti svečvadi pareizi tādēļ nevilka, bet gāja visi stobri tādēļ sākumā nesapratām kas par vainu, bet kad šī vaina tika izlabota tad paši palikām ar muti vaļā, jo tā nevis brauca, bet gan lidoja. Jāpiebilst, ka arī pašmasa tai ir tikai 775kg. Pazīstamais teica, ka esot braucis ar tādu pašu, bet ar 1.4 turbo motoru, kas līdz simtiņam ieskrienas ļoti ātri, kā nekā motors uztjūnēts līdz 160zs, viņš savu mūžu neesot izjutis tādas sajūtas. Mašīnīte ir četrvietīga, bet pēc manām domām tur vietas pietiek pašam, kaimiņa sievai un sunim. Ļoti ekonomiska, jo pa pilsētu apēd kādus 6 litrus, bet ārpus pilsētas kādus četrus, bet nav ieteicams braukt, jo pēc 80 km/h viņa sāk palikt nestabila. Varbūt kāds var pateikt cik izmaksātu uzlikt turbīnu???
 
Edzhuss @ 4.augusts 2005 0:00
Visi komentāri
 
M 4.augusts 2005 23:15
0 0 Atbildēt

Padomā pirmkārt par labāku auto un tad par turbiinu...

vietnieks 4.augusts 2005 23:47
0 0 Atbildēt

Kaa var iet visi stobri,ja nav pareizi salikti sve4vadi? Es ceru,ka tu buusi kluudiijies rakstot.

MasterD 5.augusts 2005 10:36
0 0 Atbildēt

Šitais ir baigi labais :)

icihs 5.augusts 2005 15:19
0 0 Atbildēt

vietas pietiek pasham un kaiminja sievai?????????????
Tev veel visi zobi mutee???
Pilseetaa 6l/100 km nu reaali veciit, neesi no Pitalovas?

keke 6.augusts 2005 12:18
0 0 Atbildēt

Luuk sii ir masiina kurai drosi var dot 5 acis pat to neredzot. Bet kad ierauga un pabrauc pat tas ir par daudz

Renoo 8.augusts 2005 12:01
0 0 Atbildēt

Šī ir burvīga mašīna pašam ir bijis R5 1.7 GT Bendža ideāls uzrāviens stabils rezerves daļas nenormāli dārgas ( jaunas) bremzhu cil 20 Ls gab pussass gumija 17 Ls ieks Muusa motors citur dabuut bija nereāali. Ne velti daudzās valstīs ir sho auto klubi. Esmu braucis ar R5 1,4 Turbo vienkārši pasaka Iesaku izbraukt un tikai tad izteikt komentārus !!!!!!

pitbullz 8.augusts 2005 12:29
0 1 Atbildēt

Bet nu pēc paskata tas auto ir vienkārši tizls. Kaut kāda kurpju kaste....

M 8.augusts 2005 17:59
0 0 Atbildēt

TO Renno
KO pie velna nozīmē ideāls uzrāviens???, ko tu tikai ar riteni braukaajies apkaart???

Edzha 8.augusts 2005 22:12
0 0 Atbildēt

Detaļas viņam nav nemaz tik dārgas, ja pērk normālā vietā, tiesa gan tās ir jāpasūta, jo uz vietas nav. Pitbullz iskats nav nemaz tik tizls, šāds viņš izskatijās kad es viņu tikko dabuju

Kozo 9.augusts 2005 23:27
0 0 Atbildēt

Es tev varu pateikt cik izmaksaa aarsteeties traumaas, kas parasti ir sekas tam kad galoshai pieliek ritenjus un jaudikagu motoru.
Bet raxtins labais. Bet tomer Renis sux

one 5.oktobris 2005 14:46
0 0 Atbildēt

Labs un nežēlīgi stilīgs auto! Man tādi bijuši vairāki, gan diezgan pasen, bija arī 1990. gada modelītis, kas gan ir pilnīgi savādāks auto.
Par šo varu teikt tikai labu, protams, viss atkarīgs no iepriekšējā un esošā īpašnieka. Jebkuru auto iespējams nobraukt līdz ručkai nepilna gada laikā. Unikāli ekonomisks auto, manējais ar 1.1l motorīti gāja 120 km/h bez īpašām vibrācijām, lai gan komforta ātrums bija, kā jau Tu līdzīgi minēji - 90 - 100 km/h.
šis modelis ar, ja nemaldos 1.7 turbo motoru, ņēma 1 vietas WRC rallijā, tomēr turbīnu es Tev neieteiktu. Tai uz tik mazu dzineju ir ierobežots resurss.
Tiem, kas te murgo par troksni salonā, jaudu un stabilitati, ieteiktu padomat vēlreiz, par ko jūs runajat. Šis auto nekad nav bijis domats dragreisiem, tas nav ne sporta, ne luksusa klases auto. Tas tika radīts ka pilsētas auto, kā divritenis ar jumtu un noteicošais bija zema cena, mazs degvielas pateriņš, mazi gabarīti un maksimali zemas ekspluatācijas izmaksas. Šādus auto parasti pirka ka otro, vai trešo auto ģimenē, lai nebūtu diendienā ar 2.5l auto jādzenājas cauri pilsētai un domaju, ka Renault tiešām ir izdevies uzrazot izcilu savas klases pārstāvi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti