Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Yaris D4D 2002 Novērtējums: 7
Nopirku šovasar ar 90k km noskrejienu (šobrīd noskrieti plusā 30k). Amservs izkratīja, izraustija, pateica labus vārdus un tā arī nopirku. Vispār biju iecerējis pirkt 206 Peugeot arī ar 1.4D dzinēju, bet nebija nopērkams (vienkārši iepriekšējais bija 206 ar 1.9D, biju pieradis). Jebkurā gadījumā izvēles kritērijs bija degvielas patēriņš ap 4L/100km un ne VW/Opel grupas pārstāvis. Tad nu izvēle sašaurinājās uz Fiestu, 206 un Yaris. Vinnēja Yaris.
Aprīkojums Terra, t. i., nav kondiconiera un audiovadības pogas uz stūres, kā arī stūre nav apvilkta ar ādu, viss cits ir tāds pats kā Sol versijai. Bet svarīgākais, kā jau minēju, bija patēriņš.

Salons- nekas īpašs, bet sēdekļi ērti, viss pārskatāms un nelūztošs. Salona materiāli tīrās ļoti labi un jūtami labāki par 206 tizli prasto plastmasu (tajā mašīnā tā arī nepieradu pie paneļa sliktā materiāla). Vadi aiz paneļa satīti kā nākas, nekas nekur negrab. Pats īpatnējākais ir akvārijs- spidometrs paneļa vidū, bet pieradu un ir labi. Galvenais, ka atkal varu regulēt tā apgaismojuma intensitāti, citādi, dienā ieslēdzot tuvos, spidometra cipari satumst (tas besīja 206, tur to nevarēja atslēgt). Vēsākā laikā svīst aizmugurējie logi, salona filtrs tur nav pie vainas, pārbaudīju. Arī siltums ipaši neiet uz aizmuguri, bet 206 bija vēl sliktāk.
Kas ļoti svarīgi, aizmugurējo sēdekli var bīdīt uz priekšu/atpakaļ, kas atrisina it kā mazā bagāžnieka problēmu. Jebkurā gadījumā salonā var pat lielo Snaiges ledusskapi iebāzt un neatstāt vaļā bagāžnieka vāku.
Tizlāks salona apgaismojums kā 206- plafons ir virs aizmugurējiem sēdekļiem un nav apgaismojuma bagāžniekā. Savukārt visādas kabatiņas utt ir ļoti parocīgas, sevišķi tās "nāsis" abpus viduskonsolei.
Salons klusāks kā parasti japāņiem, patīk dubultās gumijas durvīm, nepiedzen atslēgas ar netīrumiem kā 206 un opeļiem. Un durvis aizcērtas "mīksti un viegli", francūžiem tā nav, tiem ir prasts un spēcīgs "blaukt".

Ritošā- vienkārša un izturīga, vienīgi daļas remontos varētu būt dārgas (tā arī nav sanācis neko remontēt, 206 uz 100k km būtu jau priekšējā piekare nomainīta pilnībā). Bedres "rij" labi, bet ļoti pietrūkst 206 "asā" stūre, vadība tāda līgana, mīksta, grūtāk džigitēt, vairāk stūre jāgroza. Bet savukārt noparkoties nekādu bēdu, var ielīst jebkurā caurumā. Arī klīrens ir pietiekams, nav jābaidās uz apmalēm uzrauties. Bremzes ļoti labas, pagadījusies komplektācija ar visiem četriem bremžu diskiem, jo standartā aizmugurē ir trumuļi. Sajūsmu man izraisīja stabilizatoru atsaišu konstrukcija- stienītis ar paplāksnēm un gumijas rimbuļiem. Djoševo i serdito.

Motors- kluss un ceļ "lopā", vairs pidāri apdzenot nevar čakarēt (savādāk viņus nenosauksi). Filtri padārgi kā jau japāņiem (ir bijis arī mitsubishi), bet apkopes intervāls ir 15k, tāpēc neraudu. Prasa labu eļļu, lētās ātri izdeg, sanāk mainīt jau pēc 5k. Ieteicamāk Mobil vai Castrol no dārgā gala. Bet nav raksturīgās Toyotas eļļas ēšanas, pieliet uz 15k km nav nepieciešams, kas nevar nepriecēt.
Degvielas patēriņš ir 4-4.5L/100km, kas arī bija jāpierāda : ) Visādā ziņā līzingu atpelnu, ja salīdzina ar 206 1.9D 6.5L/100km.

Visādi citādi- auto kā auto. Gaismas vienīgi pašvakas, nācās uzlikt niknos HELLAS migliniekus, lampiņu maiņa šo problēmu nerisina, to jau pārbaudīju ar 206 (tam gaismas ir vispār katastrofa, pat ieliekot pilnīgi jaunas lampas, jo izdevās sasist priekšu).
Neveiksmīgas konstrukcijas spogulis, pārāk samazina attēlu un nav noliektā mala, kad var redzēt bez maz blakus braucošo, kā arī lietus laikā spogulis šļāc ūdeni uz sānu stikla vietā, kur jāskatās uz spoguli, līdz ar to neko neredz vispār. Tādā ziņā 206 spogulis bija izcils. Visu laiku nākas kontrolēt situāciju salona spogulī, pirmajā lietošanas nedēļā tikai veiksme glāba no muļķīgām sadursmēm. Tagad jau esmu piešāvies. Nav arī lietus rieva gar priekšēja stikla malām, tas neļauj lietus laikā pavērt sānu stiklus.

+izturība
+patēriņš
+salona iekārtojums un kvalitāte
+spridzīgais motors

- "miglainā" vadāmība
- salona ventilācija
- sliktas konstrukcijas sānu spoguļi
- detaļu dārdzība

Jebkurā gadījumā rekomendēju.
aviators @ 22.oktobris 2005 0:00
Visi komentāri
 
AK47 22.oktobris 2005 21:53
0 0 Atbildēt

Laadziigs apraksts,man pasam arii tojota tikai 10 gadus vecaaka.Braucu ikdienaa un pagaidaam nekas nepliist.Njaa Tojotas var ilgoties ar savu izturiibu un ilgmuuziibu!

MasterD 24.oktobris 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Nez vai tas nav mūsu kantora bijušais atuto? Kā reizi vasarā pārdevām....
Tāds sudrabains, 2durvis, salons uzkrītoši nes pēc dīzeļa (pirmajā vasarā bagažniekā nedaudz izlija)...

Ja tā tad tev ir paveicies, jo auto netika jāts un ir labā kārtībā (ja neskaita pāris vizuālos defektus un smaku salonā)

Labs auto, man patika krietni labāk par tagadējo Fabiju...

Qued 24.oktobris 2005 15:11
0 0 Atbildēt

Izlasīju ar interesi, man toijotas patīk. :) Jauks aprakstiņš. Nezinu, ka Yarim ar spoguļiem, man p206 spoguļi atkal šķiet pārlieku maziņi.
Manai korollai bija arī apmalītes vējstiklam, bet tāpat ūdens tecēja uz sānu stikliem. Es gan nedomāju, ka, ja tos logus atvērtu ūdens nāktu salonā iekšā - bet nav arī pārbaudīts. Parasti neprasās vērt vaļā logu lietus laikā :)
Pastāsti, kā tev izdevās saskādēt pegiju dēļ gaismām? Man nekad nav gadījies braukt ar auto, kura gaismas būtu bīstami sliktas :) Pat pegijam gaismas nešķita kritiski vājas. Vai jaris ar papildniekiem neizskatās smieklīgi? :)

MasterD 27.oktobris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

Kas man Yarī patīk:
1)Elektroniskais panelis
2)Apgriezties var pat vārtu rūmē
3)Lai gan mazs, bet sasodīti ietilpīgs (bez problēmām var vest 3metrīgu plēves rulli)
4)Degvielas patēriņš - nekāds
5)Dīzelim - teicama dinamika.
6)Laba vadāmība pilsētā - visur var iespraukties
7)Dīzelis ir ļoti kluss
Mīnusi
1)Nav stabils braucot virs 120 - 130 pa šoseju

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti