Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 2.0 16V 1991 Novērtējums: 8
Šo auto iegādājos pirms gadiem ~5 un nobraucu ar viņu 2 gadus. Auto bija ievests no Vācijas. Tehniskais un vizuālais stāvoklis bija labs. Tajā laikā 2 litru DOCH motors bija reti sastopams. Tā man bija otrā mašīna, un pēc 1,6 323F Mazdas - Audi man likās, ka iet kā nezvērs. Ar saviem 136 Zs cēla vinš labi un ziņģe pie lielākiem apgrieziniem lika dvēselei gavilēt. Auto iegādājos par 2600$. Nekādas baigās extras jau nebija, tomēr tā gada autiņam el. logi, apsildāmi sēdekļi ABS likās gana. Patikās tumšais salons un galvas balsti(tipa skaitījās jaunais salons) un citi loriņi. Iepriekējais īpašnieks bija centies padarīt auto izskatu sportiskāku, bija uzlicis simpātiskus R16 Borbet diskus, priekšejais bamperis un spoguļi bija kaut kāda tuning ateljē likti(vai nu paša), izpūtēja bunduli bija licis ierpaidīgāku nekā nāk standartā, mainījis pagriezienus uz baltajiem, tonējis pakaļējos. Droši vien tas viss kaut kādā mērā atstāja iespaidu uz mani un visu citu auto vidū šis likās vissimpātiskākais.
Braukšana ar šito bija samērā cieta, tomēr ja ņem vērā motora svaru, kas ir krietni lielāks nekā 1.8s, ir ok. Salonu par plašu nenosauksi, bet 1-2 cilvēkiem pilnīgi pietiekoši, bagažnieks varēja būt lielāks. Salona apdare bija patīkama un nekādas grabēšanas. Viens no nepatīkamiem pārsteigumiem bija kādu nedēļu pēc iegādes- kad straujāk bremzējot mani pārsteidza auksta duša no lūkas, kas laida garām ūdeni. Katrā ziņā auto lielus ieguldijumus neprasīja- sākumā protams eļļas, filtri, siksnas... detaļas kas nav saistītas ar motoru viegli dabūt - pilni šroti un arī servisā cenas +/-
Kādu dienu auto sāka raustīties un aizbraucu uz servisu: paskatījās viens un otrs utt. droši vien tas vai tas vai tas. Beigās aizbraucu uz diagnostiku un veči noskaidroja kas par vainu. Diagnoze: beigts benzīna dozātors. "Jauns maksājot 500Ls" - šos vārdus izdzirdot man kļuva aukstas kājas un asaras acīs saskrēja. Taču pagāja apmēram mēnesis ilgas meklēšanas pa šrotiem un pa 30Ls tika sazīmēts lietots dozātors, kas atgrieza mani realitātē. Vēl pie ieguldijumiem auto var minēt radiātora maiņu, kas izmaksāja uz latiem 160, pārējais gāja kā smērēts.
Pāris reižu tiku arī mērījis auto max ātrumu un lielākais rekords, ko varēju ar šo zvēru izspiest ticiet vai nē bija 240km/h
Visā visumā esmu ar šo auto ļoti apmierināts un noteikti pie audi markas vēl atgriezīšos
midge @ 30.oktobris 2005 0:00
Visi komentāri
 
ursis 30.oktobris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

viss dozators - jaunas 246 ls,jauna komplekts ({cik apskruuveets) 15-45ls.un gan jau tev iisteniibaa bija nobiris tikai gaisa meeriitaaja potenciometrs.bet pie iespeejas labaak uzlikt BU komplektu(mazaak cakara).

un kur tik daargu radiatoru izraki,laikam mekleeji kur daargaak....radiators ar nomainju n max 80 ls(radiatosr 45-65ls).

stuures pastprinaataaja nav taadaa komplektaacijaa,centraalaa?

un par dusju uz galvas pats vainiigs...drenaazjas caurumi ir jaapaarbauda.

superb 30.oktobris 2005 22:22
0 0 Atbildēt

atkal jau 240 km/h ar šo zvēru 136 ZS...:))))

Gasjs 31.oktobris 2005 14:11
0 0 Atbildēt

Vai nu spidometrs pilnīgā pakaļā, vai tie 240kmh izspiesti uz pacēlāja.

MasterD 31.oktobris 2005 17:44
0 0 Atbildēt

Ļoti vienkārši! 201km/h (rūpnīcas dati) un 16" riteņi = ~230

Legionary 31.oktobris 2005 17:55
0 0 Atbildēt

pilniigi ticu ka 240 no taa var izspiest....lai gan man ir 1993 gada 80competiition(2.0 16V DOHC Q) es ar savu, kad tikko nopirku pa suudiigu (laapiitu) asfaltu 210 izspiedu mieriigi un nemaz gaisaa neceelaas ...:D ..taksh to shitas dzineejs ir zveers, tikai vieniigi diezgan neekonosmisks jo miil lielus apgrizienus...BTW diski 15R origjinaalie ja kas...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti