Nākamās paaudzes Goodyear bezgaisa riepām nevajadzēs apkopi un tās tiks ražotas no 100% ilgtspējīga materiāla 21

 

Foto: Publicitātes attēls

Goodyear | 10.jūnijs 2022 10:47

Automobiļu koplietošana, bezpilota transportlīdzekļi un degvielu alternatīvie risinājumi gūst arvien lielāku popularitāti, līdz ar to pasaule strauji ieiet jaunā pārvietošanās laikmetā. Goodyear patlaban strādā pie nākamās paaudzes riepām, kas vairs netiks pildītas ar gaisu, sekojot mērķim līdz 2030. gadam ražot pirmās riepas, kas ir no 100% ilgtspējīga materiāla un neprasa apkopi.

Bezgaisa riepa ir jebkura riepa, kam netiek izmantots gaiss. Goodyear bezgaisa riepas tiek izgatavotas no trīs elementiem: ārējā gredzena (ieskaitot protektoru), savienojošā tīkla un diska. Savienojošais tīkls ir tas, kas rada atšķirību starp bezgaisa un gaisa riepām – savienojošais tīkls kopā ar ārējo gredzenu spēj noturēt transportlīdzekļa svaru, kā arī nodrošina, ka riepas forma un izmērs pilnībā atbilst transportlīdzeklim.

"Bezgaisa riepai ir īpaša inženierijas uzbūve – vilciena ritenis arī ir bez gaisa, bet tas ir ražots no tērauda un ir ļoti smags. Savukārt mēs esam izstrādājuši īpašu arhitektūru, kas ļauj riepu nospriegot un pievienot transportlīdzeklim, līdz ar to tiek iegūta tā pati mīkstā un paklausīgā sajūta, kāda ir ar gaisu pildītām riepām," stāsta Goodyear vecākais programmu vadītājs bezgaisa riepu jomā Maikls Račita (Michael Rachita).

Ņemot vērā arvien lielāku bezpilota transportlīdzekļu popularitāti, riepām, kam nevajag apkopi, ir ļoti liela nozīme. Bezgaisa riepām nav nepieciešams pārbaudīt spiedienu, kā arī Goodyear bezgaisa riepas turpina darboties pat tad, ja rodas kādi sarežģījumi braukšanas laikā.

"Ja riepas pamatā ir gaisa spiediens un tai strauji pazūd gaiss vai rodas kāda cita problēma ar riepu, transportlīdzeklis vairs nevar turpināt ceļu. Savukārt bezgaisa riepas šādos gadījumos joprojām funkcionē, jo tajās ir iestrādāti īpaši drošinātāji. Bezgaisa riepu struktūra nodrošina, ka tā var zaudēt vairākus savienojošos elementus, bet turpināt braukt vēl daudz kilometrus. Vēl viena liela priekšrocība bezgaisa riepām ir komforts – ar bezgaisa riepām transportlīdzeklis var pārvadāt lielāku svaru nekā ar gaisa riepām," turpina Maiks Račita.

Šīs inovācijas dzinējspēks ir Goodyear vīzija par ilgtspējīgu nākotni. Diemžēl nereti gaisa riepas tiek izņemtas no ekspluatācijas agrīnā posmā to pārduršanas vai citu problēmu dēļ, jo, piemēram, gaisa spiediens netiek pareizi uzturēts. Tomēr ar bezgaisa riepām nav šādu problēmu, līdz ar to tiek samazināts atkritumu daudzums, kas saistīts ar riepām. Riepas, kas pildītas ar gaisu, tuvākajā laikā nekur nepazudīs, bet bezgaisa modelis piedāvā virkni jaunu iespēju. Tas ietaupa laiku, kā arī palielina veiktspēju un komfortu.

Pateicoties e-videi un multimodālo transporta veidu attīstībai, ražotāji bezgaisa riepas var pārbaudīt, testēt un līdz ar to izdarīt secinājumus, uzlabojot rezultātu. Lai gan gaisa riepām joprojām būs liela nozīme nākotnē, jaunu riepu projektēšana ir nākamais līmenis. Goodyear bezgaisa riepas nodrošinās ilgtspējīgu risinājumu, kas palīdzēs veidot virzību nākotnē.

 

 
Visi komentāri
 
Zjbs 10.jūnijs 2022 11:07
1 0 Atbildēt

Ļoti laba ziņa - nodilstot protektoram, vajadzēs mainīt visu riteni, jo izklausās ka bezgaisa riepa tiks uzvalcēta diskam tā, ka nomaiņa notiks rūpnieciskos apstākļos. Vai brauksiet pie Jezupa, kas atjaunos "īpašos drošinātājus" vai nomainīs ar citiem lietotiem "savienojošos elementus". Kamēr ir pneimatiskās riepas, tikmēr varēsiet uzlikt tās (ja vien diski derēs, bet tos jau arī var nomainīt).

Velo 10.jūnijs 2022 11:09
0 0 Atbildēt

Ir bijuši mēģinājumi pneimatisko riepu aizstāt ar bezgaisa riepu, lai nečakarētos ar mīkstajiem, bet komforts pneimatiskajai riepai ir daudz lielāks. Un viena lieta ir kratīties uz velo, bet auto tas ne tikai izgrabinās jums zobus, bet arī lauzīs piekari - īpaši uz neideāliem ceļiem. Pa gludu šoseju nekāda vaina arī nebūtu.

Bezdgaiss 10.jūnijs 2022 13:08
2 2 Atbildēt

Lohiem kas DUSā atcerās nopirkt cīsiņu mīklā, bet neatrod laiku spiedienam riepās - viennozīmīgi patiks. Pat ja izmaksas būs lielākas.

imzz 10.jūnijs 2022 17:19
1 2 Atbildēt

Cietajam segumam un tikai. Segmenti atvērti no sāniem- Katrs var iedomāties, kas tur var saiet iekšā, piem. oļi vai grants, ūdens skalosies cauri utt.

youtu.be/GIYFf6Bmpis?t=33

msh 10.jūnijs 2022 18:16
2 0 Atbildēt

Tu tiešām domā ka gala produkts arī būs vaļējs? Man jau liekas ka tās riepas ir vaļējas tikai demonstrācijas un izpētes nolūkos.

650 10.jūnijs 2022 20:25
1 0 Atbildēt

Nee, viņš nedomā.Viņš vienkārši (labticīgi) ir noskatījies piedāvāto (reklām)materiālu.

Šaubu nav, ka tieši šis risinājums ir Tas, kas bēdu un bada izmocītajai pasaulei šobrīd ir vajadzīgāks par visu.Itin jo sevišķi braukšanai pa LV. Lai tur nesalīstu LV sāls,ledus un/vai,šķirbas tiks aizdarītas ar Suudiem.Vēl gan nava pieņemts galĀ lēmums.Vai govs,vai cūkass ,un/vai suņa. Tas būs specālais LV maisījums,kuru pēc tāgada 1.oct uzbagātinās ar 1mā/aukstā spieduma rapša/krapša izspaidiem..Jā.

imzz 10.jūnijs 2022 22:07
0 0 Atbildēt

Nu, un kāds tev pamats domāt, ka gala produkts būs savādāks ? Varu tev pateikt uzreiz vēl vienu problēmu, ja sānus slēgs. Riepas uzkarsīs. Krieviem ir haubice D30, tās riepu pildījums ir putu gumija. Tāpēc haubici nevar vilkt ātrāk par 70 km/st, jo citādi riepas izkusīs.

WALA 10.jūnijs 2022 22:20
1 0 Atbildēt

Pamats ir tāds ka šādas riepas nav nekāds jaunums, dažādai kraušanas tehnikai, tādas jau ir pieejamas sen, un tieškonstruktīvi atbilstošas šīm, nu jau gadus ~5:

Nde 11.jūnijs 2022 9:52
0 0 Atbildēt

Kāds ir iekrāvēja max ātrums un kāds - vieglā auto...

WALA 12.jūnijs 2022 1:40
0 0 Atbildēt

Nesatraucies 200 km/h robežai šādas riepas tāpat pagaidām vēl neder ... t.i. ja vispār kādreiz derēs ....

viencexperc 10.jūnijs 2022 19:57
1 0 Atbildēt

ja reiz tie oļi, smiltis - iekļūst, tad var arī izkļūt ārā.

auto riepa darbojas zem spiediena.

650 10.jūnijs 2022 20:30
1 0 Atbildēt

-prottams,, vadošās stiklinieku darbnīcas jau iepērk aprīkojumu un uzkrāj izejvielas

imzz 10.jūnijs 2022 23:31
0 0 Atbildēt

Ja sausi, tad izlidos pēc pāris apgriezieniem uz visām pusēm, aizmugurā braucošajam būs interesanti, bet ja kaut kāda žļurga, piem ziemā, tad auto, tā sakot, gulsies virsū un spiedīs laukā ;) Un kas vēl notiks, ja iekulsies kaut kādā piķainā ceļa remontā.

Yesmen 11.jūnijs 2022 22:09
0 0 Atbildēt

Vai slapjais sniegs . Disbalanss milzīgs.

msh 10.jūnijs 2022 18:19
0 0 Atbildēt

Kas tas par brīnumu - ilgtspējīgs materiāls? Tagad visādi indivīdi dzied "seši gadi, seši gadi!" - vai šīm mizām ieteicamais lietošanas ilgums būs vismaz 12 gadi?

Ko tu! 10.jūnijs 2022 20:46
0 0 Atbildēt

Riepas nebūs jāmaina visu auto kalpošanas laiku - visus 7 gadus, jā, jā - tā ir balta patiesība!

Dkurs 11.jūnijs 2022 8:14
0 0 Atbildēt

gan jau, ka pa vienas bezgaisa riepas cenu sanāk 2 komplekti ķīniešu riepas.

Smurgulis 11.jūnijs 2022 17:08
0 0 Atbildēt

Mazāk atkritumu?! Ha! Cik daudz tur ir gumija! x2 vai x3 ar parasto riepu?!!!!

Aldis 12.jūnijs 2022 9:55
0 0 Atbildēt

visrealakie rezultati buus redzami peec praktiskaas paarbaudes!

Conqueror 12.jūnijs 2022 18:35
0 0 Atbildēt

šitas ir interesanti, tādas riepas labprāt pamēģinātu

Hehe 12.jūnijs 2022 20:26
0 0 Atbildēt

Piekodīsi pie kafijas? Dullais, tie ripuļi nav domāti ēšanai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti