Ka tik sods? Kaut vai nelegāls? 64

 
9.oktobris 2002 0:44

8.oktobrī aptuveni ap 13:30, kā jau ierasts, soļoju laukā no mācību iestādes un devos uz Ģertrūdes un Barona ielas stūri, kur mēdzu “pamest” savu auto. Jau tuvojoties, pamanīju, ka gar man priekšā stāvošo mašīnu snaikstās divi vīri zaļās vestēs.

Neliekos traucēts un kāpju iekšā savā mašīnā, iedarbinu; nupat jau sākšu braukt, pie manas mašīnas pienāk viens no šiem policistiem un kaut ko nomurmina zem deguna... Atpazinu vārdus “tehniskā pase” un “autovadītāja apliecība”. Tos arī iedevu pārbaudei. Par apdrošināšanu policista kungs pat nepainteresējās, jo acīmredzami bija jau nolēmis pieturēties pie pārkāpuma par neatļautu stāvēšanu. (Šajā laikā otrs policists cītīgi vēl formēja man priekšā stāvošajai mašīnai lapeli, ko ielīmēt logā.) Ok. Nebija tur 25m līdz trolejbusa pieturai, atzīstu – vainīgs. Policista kungs man pajautāja, vai varēšu uz vietas nomaksāt 5 Ls sodu. Kad atbildēju, ka uz vietas nevarēšu samaksāt, viņš paziņoja, ka tad formēšot nevis standarta protokolu vai kvīti, bet gan dzelteno lapeli “Administratīvā pārkāpuma protokols un paziņojums”, ko līmē mašīnu logos. Uz jautājumu, kādu summu tad viņi man taisās tur rakstīt, šis pārliecinoši atbildēja, ka tur esot sagatavotas blankas uz 10Ls, un ka tur nekas neesot apspriežams. Kur tad pazūd jēdziens “līdz 10Ls”? Tas, jau būtu mazākais. Tad pienāca otrs policists un bija kaujas gatavībā, lai sāktu man rakstīt to dzelteno “līmpapīru”. Vaicāju vai viņi nav lasījuši uz tās pašas dzeltenās lapeles, ka tā ir piemērota, lai sodītu autovadītājus gadījumos, kad vadītājs neatrodas pārkāpuma izdarīšanas vietā. Spriežot pēc tā, ka šī saruna ir fiksēta, es tur atrados gan... Fonā jaucās otra policista balss: ”Nečakarējies, davai formē un ejam...!” Oficiālā atbilde sekoja apmēram tā: “Tas neko nenozīmē ... tāds ir mūsu darbs utt.” Nolēmu piezvanīt iAuto redaktoram un pārliecināties, vai man ir taisnība attiecībā uz to, ka mani nevar sodīt ar to dzelteno logā līmējamo lapeli manas klātbūtnes gadījumā. Redaktors apstiprināja manas šaubas un ieteica noskaidrot abu "zaļo vīriņu" uzvārdus. Tikmēr policista kungs bija jau pabeidzis formēt to papīru un izsniedza to man kopā ar tehnisko pasi un autovadītāja apliecību. Nospied, lai palielinātu! Pievērsiet uzmanību: šo dokumentu sastādīja Ceļu Policijas Bataljona policists! Palūdzu, lai viņš uzraksta uz tās pašas lapas otras puses savu un sava kolēģa uzvārdus. Viņš atbildēja, ka tur jau esot rakstīts. Kā redzams bildē, viens uzvārds tur ir minēts, bet no otra – ne miņas. Kad jautāju, kāds tad ir kolēģīša uzvārds, atbilde sekoja apmēram tā: ”Priekš kam Tev ...? Es tak’ tev sastādīju protokolu, ne jau viņš!” Patiesībā jau man tas viņa uzvārds tiešām nav vajadzīgs, bet tas vienkārši parāda to, cik mums ir gudri, izglītoti un pieklājīgi policisti! “Prieks kontaktēties!” Nedaudz pafantazēsim tālāk... Kas būs tālāk? Drīz, apstājoties pie luksofora, arī pieskries no kāda slēpņa izlīdis policists un “ielipinās” logā tādu lapeli...? iAuto lasītājs iAuto komentārs: jā, lasītājs bija pārkāpis CSN normas, atstājot auto tuvāk par 25m pirms trolejbusa pieturas. Bet, ja vadītājs policista pienākšanas gadījumā, atrodas automašīnā, tad vadītājam [pārkāpējam] jāizraksta gadījumam piemērota administratīvā soda kvīts vai arī jāsastāda normāls administratīvo pārkāpumu protokols, kurā arī vadītājam ir iespēja "izteikties". Pievērsiet uzmanību faktam, ka sākumā policists piedāvāja maksāt sodu 5Ls uz vietas. Kad vadītājs atteicās to darīt, sekoja izspiešana -sods 10Ls. Vai administratīvajā protokolā ir paredzēta tāda iespēja: 5Ls uz vietas vai 10Ls pēc tam? Acīmredzot nāksies rakstīt sūdzību - ja jau 20m pirms pieturas [ko var uzskatīt par formālu pārkāpumu] ir tik briesmīgi, tad arī sods ir jānoformē 100% pareizi, nevis tādā vaidā, kas "pie rokas". Protams, profesionāļi [lasi - policisti] tiek aicināti komentēt šo sitāciju! Mēs saņēmām arī RCPP galvenā inspektora Mārtiņa Vabuļa komentāru. Viņš uzskata, ka ja šāds gadījums ir reāli bijis, tad tas ir pārkāpums. Tādā gadījumā noteikti jārakstot sūdzība Ceļu policijas bataljonam, Gaujas ielā 15. To mēs arī darīsim. Gan sūdzība, gan rezultāts tiks publicēti.
 
Visi komentāri
 
42586. viesis 8.oktobris 2002 20:59
0 0 Atbildēt

A ko tur komenteet? viss kaa parasti shai likumiigajaa valstii...btw,nesaprotu,kaapeec tas lasiitaajs mentiem deva tiesiibas? cik saprotu,braukt vish nebija paspeejis saakt,taatad tiesiibas droshi vareeja neraadiit,veel jo vairaak tamdeelj,ka taa,cik sapratu,nebija cp? es vinjus ar tiesiibu pieprasiishanu pasuutiitu...

42587. viesis 8.oktobris 2002 21:03
0 0 Atbildēt

un vispaar,mentus par profesionaaljiem nosaukt - taa laikam ir peedeejaa svaigaakaa anekdote? vinji tak pat savus pienaakumus un tiesiibas nezin,kaadi vinji var buut profesionaalji? bandiiti ar 3 klashu izgliitiibu vairumaa gadiijumu...neatceros,kad kaut viens buutu pusliidz normaali staadiijies priekshaa,par aptureeshanas iemesla nosaukshanu nemaz nerunaajot....kaada valsts,taada policija,diemzeel...:(

42588. viesis 8.oktobris 2002 21:54
0 0 Atbildēt

Ko tur komentēt?!! Menti taču vēl lasīt nav iemācījušies. :D

Draco visu pateica.

42591. viesis 9.oktobris 2002 0:02
0 0 Atbildēt

komentaaru nav, tikai atkal darbs ciinjai ar neizgliitotiem cilveekiem. :(

42599. viesis 9.oktobris 2002 4:41
0 0 Atbildēt

Nav izglītības,piekrītu.Nez kāpēc tur neiet strādāt ar izglītību,bet lien bankās..utt.Protams ka paliek ...kas paliek pāri..un neko..tā arī dzīvojam.

42602. viesis 9.oktobris 2002 8:14
0 0 Atbildēt

Nesaprotu par ko tu uztraukties, protokolaa nav redzams mashiinas numurs.

Janqis

42613. viesis 9.oktobris 2002 9:02
0 0 Atbildēt

pareizi

42620. viesis 9.oktobris 2002 9:25
0 0 Atbildēt

Ha,ha viesi, paskaties uzmaniigaak, numurs tur ir bijis, autors tik nav gribeejis to publiceet. Bet tas taa, siikums. Galvenais jau ir raxta buutiiba. Muusu policija muus sargaa....tipa:)

42621. viesis 9.oktobris 2002 9:29
0 0 Atbildēt

Tipa vainigajam, sudzibu noteikti vajag iesniegt. Klat vel pieraksti vinu parkapumus kas ari patiesiba nebija, panem pieraksti divus savus comus, kas tipa bija klat un var apliecinat, ka menti parkapa savad dienesta pilnvaras. Ja jau drazt tos idinas tad vinu pasu ierociem. Piesuj klat, ka bija pali. Tapat mentam nekas nebus, bet vismaz padrazis cerams, ka ta labi.

42627. viesis 9.oktobris 2002 9:36
0 0 Atbildēt

vajadzeeja saakt braukt, PP nav tiesiibas aptureet braucoshu automashiinu. Man vienreiz shitaa PP megjinaaja aptureet, es nestaajos, nu un jamais aiz dusmaam man zizli prieksjeejaa stiklaa iemeta...

Redaktors 9.oktobris 2002 9:41
0 0 Atbildēt

Tie bija CPB policisti.

42636. viesis 9.oktobris 2002 9:45
0 0 Atbildēt

Starp citu, vēršu uzmanību uz ekipāžas RD136 suņiem, kas gandrīz katru dienu tup uz Šarlotes ielas un tvarsta tos, kas nolikuši mašīnu bez atļaujas. Nodarbojas ar analoģisku izspiešanu. Paši turpmāk arī turot savu karieti bez atļaujas un bākugunīm zem zīmes. Iesaku kādreiz viņus tur pieķert ar videokameru un palaist kādā kabeļu televīzijā. Sliktākajā gadījumā uztaisīt bildes vai kādu slēpto kameru, kur uzņemt izspiešanas gadījumu.

42642. viesis 9.oktobris 2002 9:56
0 0 Atbildēt

Raksta autoram, pirms savu dokumentu pasniekshanas, vajadzeeja paluugt saakumaa policistam uzraadiit saveejos-pierakstiit aplieciibas nr.,tad iespeejams buutu stipri vieglaak pieraadiit to,ka tieshaam esi bijis klaat mirklii,kad tika rakstiits protokols.

42643. viesis 9.oktobris 2002 9:56
0 0 Atbildēt

Nu gan juus jaunieshi bishku auzaas esat iebraukushi. Riigaa buutu daudz mazaaki korkji, ja visaadi gailji neliktu mashiinas, kur pagadaas. Taadiem guru, kuri liek mashiinu zem ziimes un peec tam veel dirshas nevis kviiti pa 10Ls, bet pa seju vajag izrakstiit. Piekam, policisti jau sen redzeeja, ka taa mashiina tur bez autovadiitaaja staav. Tas ka vinjsh tur peekshnji uzradaas neko nenoziimee.

42662. viesis 9.oktobris 2002 10:24
0 0 Atbildēt

Un atkal BMW.

42667. viesis 9.oktobris 2002 10:33
0 0 Atbildēt

Jā, kasīties jau var, bet šoreiz īsti korekti nav (apzināti atstāt auto trama pieturā), būtu labāk samaksājis 5Ls, kad piedāvāja sākumā un visiem būtu labs garīgais..

42668. viesis 9.oktobris 2002 10:34
0 0 Atbildēt

Ja uzmanīgi izlasam, tad tā bija trolejbusa pietura un 20m pirms... Policists nedrīkst izrakstīt lēmumu, ja vadītājs ir mašīnā.

42672. viesis 9.oktobris 2002 10:43
0 0 Atbildēt

Nu es jau uzskatu, ka sākumā pa seju vajadzētu salikt atsalušajam FOOBAR-am tad suņiem (PCP) un tad vel dabūt sāoju naudu līdz 10Ls apmērā no pabalsta ko CP darbinieks saņem kā būdams daudzbērnu tēvs.

42679. viesis 9.oktobris 2002 10:51
0 0 Atbildēt

foobar: Blad besii shitaadi lohi kaa tu kas braukaa ar LOHOVOZIEM (sab.transportu) un dirsh par parkoshanos un satiksmes problemam. Tev maz tiesiibas ir? Tu kaadreiz esi braucis ar jebkaadu transporta liidzekli iznjemot savu beerniibas Deltu? Pa seju vajag tadiem kaa tu kas dirsh dirshanas peec.

eeerrrrgg

LOHS bljagj

42684. viesis 9.oktobris 2002 11:03
0 0 Atbildēt

2sick: un ar ko tu pamatu savu attieksmi - ar to ka tev dzimumloceklis ir liidz celjiem?

Rux: nebija man beerniibaa deltas...

42688. viesis 9.oktobris 2002 11:09
0 0 Atbildēt

Kas ir CPB? un kas tad ir tie tumshi zalie PP? un ja masina netrauceeja nevienam trolejbusam (arii taxi) tajaa briidii braukt tad vinji vareeja iet ieskrieties...

42692. viesis 9.oktobris 2002 11:16
0 0 Atbildēt

Nu aizej uz tiesu un padirsies, policists pateiks, ka taa mashiina tur jau labu laiku bez vadiitaaja staaveeja un trauceeja satiksmei un taa IR taisniiba. Cik zinu tad pieturaa var ielaist/izlaist pasazhierus, ja netraucee sabiedriskajam transportam...

42693. viesis 9.oktobris 2002 11:18
0 0 Atbildēt

foobar laikam ments... :)

42699. viesis 9.oktobris 2002 11:31
0 0 Atbildēt

vai cik mes nervozi

42702. viesis 9.oktobris 2002 11:35
0 0 Atbildēt

Protams, ka Foobars ir ments. Un nervozs šis ir tapēc, ka naktī piepelnoties viņš par šinderu piestrādā un muserus vedot viņam traucē ja kāds ir mašīnu šim priekšā miskastei nolicis un tad dabū sūdus pa kaudzītēm ar rokām nest.

Skaidrs ir viens - minētajā situācijā suņi ( proti menti ) pārkāpa savas pilnvaras un sods viennozīmīgi ir jāatceļ.

42703. viesis 9.oktobris 2002 11:36
0 0 Atbildēt

Taadaa gadiijumaa ir jaapanjem mobilais taalrunis, vai jaatrod tuvaakaa telefona buudinja, jaauzgriezh cipari 02 un jaasaka, ka tev ir probleemas ar policiju, jo pilniigi iespeejams vinjiem shajaa briidii, shajaa vietaa vienkaarshi nav jaatrodas ... un vispaar, tie bija municipaalji, kas var sodiit tikai bez vadiitaaja klaatbuutnes ...

42712. viesis 9.oktobris 2002 11:50
0 0 Atbildēt

Foobar nav ments, bet kad paaugsies, noteikti kļūs par tādu...

42713. viesis 9.oktobris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

Munjikiem es parasti piedaavaaju studenta aplieciibu, kas var tik uzskatiita par personas apliecinoshu dok. A tehnisko pasi un tiesiibas vinjiem neredzeet :) Bet cik sapratu tad shajaa situaacijaa tie bija CP tad gan ir suudiigi jaadod ja prasa :(

42718. viesis 9.oktobris 2002 12:08
0 0 Atbildēt

Neesmu es nekaads ments. Kad izaugshu kljuushu par kosmonautu vai arii par shoferi (veel neesmu izleemis)...

42719. viesis 9.oktobris 2002 12:11
0 0 Atbildēt

paarkaapums ir paarkaapums, un fikseejushi to paarkaapumu jau policija bija vadiitaaja prombuutnee. striidiiga situaacija bija, jo teoreetiski vini vareeja izsaukt cp un tad buutu jaagaida veel 1/2 stunda. es arii esmu par to lai mazaak paarkaaptu autovadiitaaji, tad arii nebuutu jaapaarkaapj policijai. Galu galaa - taa taada nenobriedushas personiibas rakstura ieziime ir paarkaapt un tad mekleet vainu citur - tipa par skabargaam un balkiem. nepaarkaapsi, nebuus jaacakareejas ar policiju un nebuus iauto jaadizojas, ka vini mani nedriiksteeja taa sodiit

42721. viesis 9.oktobris 2002 12:14
0 0 Atbildēt

Foolbar... tev vēl augt un augt. Aizej pagaidām izspied pumpas pie spoguļa.

42729. viesis 9.oktobris 2002 12:31
0 0 Atbildēt

Augshana ir mana stipraa puse, paldies par atbalstu un rosinaashanu uz taalaaku attiistiibu.

42732. viesis 9.oktobris 2002 12:39
0 0 Atbildēt

Foolbar, tu esi nepārspējams. Nelieto hormonus, kosmonautu iestāj testos uzreiz atkodīs. Labāk ej uz policistiem, nav grūti iestāties,nav daudz jādomā, var mierīgi pagulēt darba laikā, vienkārši super. Apsver šo ieteikumu, un sāc laicīgi noskaņoties. :D

42735. viesis 9.oktobris 2002 12:47
0 0 Atbildēt

Vajag cieniit citu darbu, arii policistu.

42737. viesis 9.oktobris 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Foolbar.Ja tev pienāk klāt lielāks puika un atņem tev tiko uzdāvināto mobilo telefonu... ko tu darīsi? cienīsi viņu? OK Ok nav tas labākais salīdzinājums,bet ...

42738. viesis 9.oktobris 2002 12:52
0 0 Atbildēt

Un ja tur blakus gadiisies policists, kursh skries tam lielajam puikam 4 kvartaalus pakalj un vinju nokjers un atdos tev to telefonu?

42740. viesis 9.oktobris 2002 12:54
0 0 Atbildēt

A ja tas lielais puika ir tas pats policists? Vai arī lielais puika un policists ir uz vienu roku? ko tad? Arī cienīsi?

42742. viesis 9.oktobris 2002 12:58
0 0 Atbildēt

Savā ziņā Memfisam ir taisnība :

"(...) nepaarkaapsi, nebuus jaacakareejas ar policiju un nebuus iauto jaadizojas, ka vini mani nedriiksteeja taa sodiit"

Pilnīgi piekrītu šim tekstam. No otras puses, protams arī policistiem ir tiesības ievērot likumu :))

42743. viesis 9.oktobris 2002 13:00
0 0 Atbildēt

Muusu policija nav taa labaakaa pasaulee, bet nu juus viesa kungs nedaudz paarspiileejat.

42745. viesis 9.oktobris 2002 13:03
0 0 Atbildēt

Nav obligāti kaut kas jāpārkāpj, lai tev piečakaŗētos poliči. Un ja būsi nevainīgs, tik un tā, zaļie mēģinās tevi pataisīt par vainīgu un tev savukārt būs jāpierāda pretējais. Sīs neattiecas uz visiem poličiem. Uzskatu ka normālo skaits varētu būt 50/50

42753. viesis 9.oktobris 2002 13:22
0 0 Atbildēt

Neskatoties uz to ka ir 50/50, parasti sanāk trāpīties uz tiem sliktajiem 50 :)

42768. viesis 9.oktobris 2002 14:06
0 0 Atbildēt

Me konfliktu vakar redzeeja, puika bija nostaajies tur kur nevar. Liidz ar to konflikts diemzhee ir izsmelts.

Menti pashi vaara sev suudus nespeejot noformeet situaacijai atbilstoshus dokumentus, taadeejaadi vairojot muusu "miilestiibu" pret sevi.

Rezultaats ir 1:1. Tikai bmw iipashnieks paliks bez Ls 10, bet mentam mainjas priekshnieks pakratiis pirkstu.

42781. viesis 9.oktobris 2002 15:20
0 0 Atbildēt

1. Vainiigs ir tas kursh novietoja to auto tajaa vietaa - lasiit CSN!

cik sapratu neviens Tev nejautaaja kursh novietoja to auto tur.

2. "Kviitis ir sagatavotas", bet 10Ls tacu raxtiic ar roku!!!

42782. viesis 9.oktobris 2002 15:28
0 0 Atbildēt

Mauciiba, kaarteejaa. Nereti redzu shos goda viirus liimeejam lapas logos uz Laachpleesha ielas, tikai nez kapeec tos, kuriem ir ziimeiite POLICIJA (nu tipa policista draugs vai hvz kas - taa lapele netiek ieliimeeta. Kretiinu banda.

42803. viesis 9.oktobris 2002 16:29
0 0 Atbildēt

tā tak ir nepareizi (nepilnīgi) aizpildīta kvīts!!!!!!! kur ir mašīnas nummurs?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!!??!!??!!??!?!?!?!?

42805. viesis 9.oktobris 2002 16:32
0 0 Atbildēt

Mashiinas numurs ir izdzeests! ;)))))

Redaktors 9.oktobris 2002 16:43
0 0 Atbildēt

Mēs saņēmām arī RCPP galvenā inspektora Mārtiņa Vabuļa komentāru. Viņš uzskata, ka ja šāds gadījums ir reāli bijis, tad tas ir pārkāpums. Tādā gadījumā noteikti jārakstot sūdzība Ceļu policijas bataljonam, Gaujas ielā 15. To mēs arī darīsim. Gan sūdzība, gan rezultāts tiks publicēti.

42808. viesis 9.oktobris 2002 16:51
0 0 Atbildēt

Nu bljin, pats nolika savu tachku kur nevajag un te raud tagad! Nu menti jau ar kretiini!

42810. viesis 9.oktobris 2002 16:56
0 0 Atbildēt

un tu jau arī...

42818. viesis 9.oktobris 2002 17:38
0 0 Atbildēt

Tu blje kretiin kvatra! Nepis man tie 10 Ls, idinj! Principa jautaajums vienkaashi, nedriikst ljaut mentiem iedomaaties ka vinji var visu, a autovadiitaaji ir meesli!

42819. viesis 9.oktobris 2002 17:44
0 0 Atbildēt

Nu bet ko ta liec kur nevajag?

42820. viesis 9.oktobris 2002 17:57
0 0 Atbildēt

Vispaar, ja runaa par policijas korektu attieksmi, tad arii taa saucamajaa "civilizeetajaa pasaulee" ir taa, ka kameer tu nepaarkaap noteikumus (likumus), pret tevi ments ir laipns utt, bet ja tu bezkauniigi paarkaap un veel dirsies, tad tevi uzvilks peec pilnas programmas, taa ka par maz neliksies (shai gadiijumaa tev mashiinu aiztransporteetu ar paceelaaju un tad tu vareetu par visu peec kaartas samaksaat un veel ar kaajaam pastaigaaties kaadu laiku).

42821. viesis 9.oktobris 2002 17:58
0 0 Atbildēt

tiesi taa

42824. viesis 9.oktobris 2002 18:14
0 0 Atbildēt

Foobar, Aizver ka tu savu smirdiigo muti! Kad tu brauksi ar Opeli, tad arii smirdeesi!

42826. viesis 9.oktobris 2002 18:37
0 0 Atbildēt

Opel magjiskais mutes atsmirdinaashanas speeks ;]

42852. viesis 10.oktobris 2002 9:02
0 0 Atbildēt

2Rux:

nefiga shai gadiijumaa tev nebuutu jaaraada tiesiibas arii cp!

definiicija transportliidzeklja vadiitaajam,lai cik tas diivaini neskaneetu,ir,cilveeks,kursh vada transporta liidzekli....tas,ka tu seedi pie stuures tevi automaatiski nepaarveersh no pasazhiera par shoferi :) tb,kameer neesi izkusteejies,neviens tev tiesiibas pieprasiit nevar ( tb debiilie menti,kas to visu nesajeedz,protams,ne to vien var,bet tas nevienam neliedz shos pasuutiit :P )

draco

42884. viesis 10.oktobris 2002 10:19
0 0 Atbildēt

Paaris dienas atpakalj mani PP arii atbriivoja no 5 latiem, jo biju nolikusi savu auto staavvietaa ar priekshu pa priekshu, nevis ar pakalju pa priekshu, kaa bija noraadiits ziimee. Un texts bija tas pats - vai nu 5 lati uzreiz, vai arii 10 peec tam. Protams, ka es piekritu maksaat 5 latus uzreiz, jo par taadu nesvariigu paarkaapumu abidna atdot 10 latus. Bet pats abidnaakais ir tas, ka tajaa svaavvietaa rindaam vien katru dienu staav tikpat nepareizi noparkotas automashiinas kaa maneejaa - un - nekaadu probleemu!

43439. viesis 14.oktobris 2002 13:09
0 0 Atbildēt

Vispār par to murmināšanu - var jau arī pārjautāt, ko viņš vēlējās. nu jā ir arī slikti cilvēki CP

43668. viesis 15.oktobris 2002 13:11
0 0 Atbildēt

foobar molodec!!! Ja bi sdelal shtraf za parkovku lidz 100 Ls i

takim kretinam (kak avtor statji) lepil bi 100 Ls.

43922. viesis 16.oktobris 2002 13:24
0 0 Atbildēt

ko jūs varat bļaut par sodiem, kad neko nepārkāpsiet, nesodīs. a ja vijo??vajetesj, pashi vainīgi, ka pret jums slikti attiecas

44100. viesis 17.oktobris 2002 10:58
0 0 Atbildēt

Uz Gjertruudes ielas katru darba dienu staav mersis ar vn HM 61 zem aizliedzoshaas ziimes, bet nez kaapeec zaljie jefinji neliimee savu papiiru vinjam pie loga, man savukaart paveicaas, sestdien atstaajot mashiinu vaartruumee, lai uzskrietu liidz 6.staavam un nonestu meebeles gabalu (notika paarvaakshanaas) zaljie jau bija saakushi formeet savu lapu, ko arii peec 5 min garas diskusijas ieliimeeja logaa, pamatojums bija ka esmu liedzis no pagalma izbraukt vinja mashiinai, lai gan shis pagalms skaitaas privaatiipashums un lai iebrauktu vajadziigas atljaujas no maajas iipashnieka. Vispaar veel tagad uzsit asinis, kad to atceros.

44207. viesis 17.oktobris 2002 17:08
0 0 Atbildēt

mspider droshi ka braukaa ar "Ford Ka", vinjam ar parkoshanos probleemu nav, un nu tik smirdinaas! ;)))

46021. viesis 28.oktobris 2002 1:04
0 0 Atbildēt

Protokols sastadits uz Gertrudes ielas 35, kas ir taja puse, kur stavet atlauts (parkosanas automati etc.) stavet nedrikst para nummuru puse (2, 4, 6, ..., etc.) starp Terbatas un Barona. Taka pats dzivoju tiesi saja ielas posma, tad varu drosi apgalvot, ka ta nav vieniga reize kad ta ir noticis. Esmu pamanijis, ka policisti izmanto viltigu manevru ka dabut vaditaju ara no masinas (paludz atnakt uz vinu Renault Kango) un tad jau sastada dzelteno protokolu.

56744. viesis 24.decembris 2002 18:17
0 0 Atbildēt

par suudziibu rakstiishanu - chakars lielaaks nekaa jeega un plus vel pateereetais laiks... vienreiz aizgaaju, teica lai rakstot iesniegumu (tipa gribeeju paarsuudzeet vienu sodu), es arii uzrakstiiju iesniegumu, pat panjeemu piemeeru no lietvediibas pierakstiem kaa pareizi jaaraksta iesniegums - viss kam jaabuut iesniegumaa atradaas savaas vietaas uz papiira un arii iiss un konkreets teksts - gribu paarsuudzeet leemumu taadu un taadu sakaraa ar pieljautiem paarkaapumiem soda sastaadiishanas briidii - iisi un konkreeti kaa tas iesniegumaa jaabuut.. aizgaaju, devu tantukam, shii izlasa un saka ka nederot, jaabuut ar visiem paskaidrojumiem. Es saku ka sastaadiitajaa protokolaa esmu mineejis paarkaapumus un iesniegumaa taadas lietas nemaz neraksta (iesniegums nav sacereejums) un ko shii atbild "nemaaci muus straadaat...bla bla bla"... ljoti laipni... atteicos no taalaakas laika teereeshanas...vel shobriid neesmu samaksaajis tos 9 Ls kurus gribeeju paarsuudzeet

Artūrs

nbk@e-apollo.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti