Divi čehu studenti - 23 gadus vecais Mihals Vičars un 26 gadīgais Martins Betko, devušies ceļojumā apkārt pasaulei ar 40 gadus vecu Škodu.
Pirms ceļojuma automobilim tika izieta tehniskā apskate un veikts nepieciešamais remonts. Škoda 1000 MB 1969 ir aprīkota ar savu „dzimto” dzinēju, kas ražots pagājušā gadsimta 60.gadu beigās, un tā spēj attīstīt ātrumu līdz 125 km/h.
Kā raksta Czech Walker, ceļojuma organizēšanas laikā radās arī sarežģījumi. Ķīna pieprasīja 4500$ par atļauju šķērsot šīs valsts teritoriju, līdz ar to ceļotājiem nācās pārplānot maršrutu apkārt Ķīnai.
Tiek plānots, ka auto ceļojums ilgs 5 mēnešus un tas noslēgsies nākamā gada janvārī.
Vecā škoda 1000 mb - atceros, bērnībā tādas škodas (bildes) griezu laukā no tēva pirktajiem DDR friču žurnaliem un līmēju savā autokladē. Tāds diezgan interesants auto bija - ar lielu resti aizmugurē un mazām restītēm uz pakaļējiem spārniem. šķiet, ka tas bija aizmugures gaisa dzeses dzinējs. Atceros bildi, kur savulaik slavenais čehu dziedātājs Karels Gots pozēja pie spīdīgas bordo krāsas škodas. Vispār jau visām vecās paaudzes škodām, līdz pat 90-to gadu jaunās paaaudzes oktavijai , bija aizmugures dzinēji. Vispār jau škodām 70-80-tajos gados, atšķirībā no žiguļiem, bija daudz dažādi modeļi. Motori gan vairumā bija 1,2 litrīgie, smalkākie auto skaitījās GLS klase. Šodien izklausās neticami, vēl 80-tajos gados vairums čehu bija krievu moskviča 2140 fani. Tas auto čehu tirgū bija ļoti pieprasīts un populars. Arī žiguļi kotējas ļoti augstu. Čehiem jau līdzīgi kā mums arī nebija brīvi pieejamas rietumu automašinas.