Jaunā Renault Megane veidota kā moderns, nedaudz sportisks un vienlaikus robusts un praktisks auto, par ko liecina gan tās ārējais, gan salona dizains. Papildu uzmanība veltīta arī materiālu izvēlei, radot uzticamu un izturīgu auto.
Jaunās Renault Megane salona dizains veidots tā, lai tas būtu gan ērts, gan praktisks. Auto aprīkots ar kombinēto analogo/digitālo mērinstrumentu paneli un viegli nolasāmu ar krāsām kodētu kruīza kontroles/ātruma ierobežotāja mehānismu. Auto aprīkots arī ar citām jaunākajām tehnoloģijām, piemēram, brīvroku izejām, automātiskās slēgšanas sistēmu, Bluetooth DVD navigācijas sistēmu un modernu audio sistēmu.
Izstrādājot jauno Megane, sevišķa uzmanība pievērsta auto vadāmībai un braukšanas komfortam. Jāatzīmē, ka šis auto ir gan jaudīgs, gan vienlaikus ekoloģisks. Salīdzinoši var minēt, ka jaunā Renault Megane pieejama ar četriem dīzeļdzinējiem, kuru CO2 emisija izplūdes gāzēs ir vienāda vai mazāka par 120g/km. Auto draudzīgumu videi apliecina arī tas, ka 95% no automašīnas iespējams nodot otrreizējai pārstrādei, turklāt 12% jeb 22kg no visām plastmasas detaļām automašīnā ražotas no otrreizējās pārstrādes plastmasas.
Līdzīgi kā citi Renault modeļi, arī jaunā Renault Megane aprīkota ar modernākajām aktīvās un pasīvās drošības sistēmām.
Renault pārstāvji norāda, ka jaunā Renault Megane vērtējama kā Renault atgriešanās C-segmenta automašīnu tirgū. Tiek plānots, ka 2010.gadā jaunā Renault Megane pārstāvēs jau sešus atšķirīgus modeļus. Šie modeļi būs pieejami Eiropas tirgū, un tie tiks ražoti Palencijas rūpnīcā Spānijā un Douai rūpnīcā Francijā. Daži modeļi tiks tehniski piemēroti arī ne-Eiropas tirgiem.
Jaunā Renault Megane pārdošanā parādīsies, sākot no šā gada novembra.
"Brīvroku izeja"- kas tas par brīnumu?