«Goodyear» cīnās pret nelegālo riepu importu Latvijā 21

 
29.septembris 2008 10:02

Nelegālais imports ir pieaugoša problēma riepu ražošanas nozarē, jo rada pamatu satraukumam par patērētāju drošību un juridisko tiesību neievērošanu.

Goodyear Dunlop šobrīd uzsāk kampaņu, lai nopietni vērstos pret tirdzniecības aģentiem, starpniekiem vai vairumtirgotājiem, kuri nelegāli importē riepas, lai pārdotu tās tirgos Eiropā. Goodyear Dunlop ir izveidojis ekspertu komandu, kura šobrīd izseko riepu tirdzniecības ceļus un pārdevējus, kuri iespējams iesaistīti nelegāli importēto riepu pārdošanā un pārkāpj kompānijas uzņēmējdarbības tiesības.

Goodyear Dunlop Nordic ģenerāldirektors Dario Vikario (Dario Vicario) paskaidro:
„Ja riepu tirdzniecības aģentiem Latvijā no valsts ārpus Eiropas piedāvā riepas par ļoti zemām cenām, lielākoties ir nopietns iemesls domāt, ka lai arī šiem produktiem iespējams ir Goodyear vai Dunlop zīmols, tomēr tirdzniecības kompānijai, kas tās pārdod, nav tiesību to darīt Latvijas tirgū. Taču daudz būtiskāk ir tas, ka mēs vēlamies nodrošināt savu patērētāju drošību, jo ir iespējams, ka piedāvātās riepas var neatbilst specifiskām Eiropas prasībām un tādēļ tās var būt nepiemērotas Eiropas ceļiem un klimatam.”

Kompānija ir izveidojusi reģionālo juridisko ekspertu komandu, lai pārraudzītu tirgus darījumus Latvijā un citās Eiropas valstīs, kurās ir iesaistīti Goodyear Dunlop pārziņā esošie zīmoli – Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava un Debica. Ja tiks konstatēta situācija, ka tiek tirgotas nelegāli importētas riepas, kompānija tiesiskā ceļā vērsīsies pret uzņēmumu, un pieprasīs no importētāja kompensēt zaudējumus, iznīcināt krājumus, atklāt saistīto produktu piegādes ķēdi un izbeigt šādu produktu tirdzniecību.

„Mēs vēlamies uzskatāmi demonstrēt tirgū, ka ļoti nopietni attiecamies pret mūsu ekskluzīvajām tiesībām. Mēs veiksim visas nepieciešamās darbības, lai aizsargātu mūsu zīmolu un pārtrauktu nelegālo produktu importu. Tirdzniecības aģentiem, starpniekiem vai vairumtirgotājiem, kuri cenšas darboties pretlikumīgi, būtu jāpiesargās, jo mēs enerģiski aizsargāsim savas uzņēmēju tiesības,” saka Goodyear Dunlop Nordic ģenerāldirektors Dario Vikario.
 
 
Visi komentāri
 
262113. viesis 29.septembris 2008 10:18
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks.... Pie mums LV un LT es toč neticu ka var nopirkt orģinālu gumiju.... čoms nopirka salonā (neminešu kurā ) jaunu auto + ziemenes (ziemenēm cena bija ojjj) , šogad nomērija protektoru... 3 mm ....??? viņš nav agresīvais braucējs, bet Good Year nobraukt pa ~ 15000km ir neiespējami (ja brauc akurāti....) Manai Nokian ir 6 mm pēc pagājušās sezonas, nobraukuši esam vienādus km ... .

Atminos vecos labos laikus kad Polijā riepu "salonā" iepirku Good Year riepas kuras ripināju 3 ziemas sezonas un vēl pārdevu auto ar 4 mm protektoru, jaunais saimnieks teica ka te vēl var i ziemu novilkt i visu vasaru ....

262114. viesis 29.septembris 2008 10:20
0 0 Atbildēt

Khmm! Es pilnībā saprastu, ja vērstos pret paša koncerna neražotām riepām, prtoti - pret pakaļdarinājumiem ar šo logotipu, jo tā būtu nelicencēta produkcija, kuras kvalitātes rādītāji, iespējams, neatbilstu paša ražotāja standartam.

Bet ja tie vēršas pret paši savas augstkvalitatīvās produkcijas izplatīšanu par lētāku cenu - tad ir gan gudrinieki - vārīties uz tirgus sadalījumu... Kāpēc man, kā patērētājam būtu jāmaksā par precīzi to pašu riepu ofic. pārstāvim lielāks cipars, nekā citam, kas šo riepu citur ir legāli iepircis, transportējis uz šejieni, pārdevis man ar peļņu, bet daudz lētāk?

Citādi sanāk, ka no manis, kā patērētāja var plēst n-reizes lielāku peļņu, tikai tāpēc, ka es esmu ES iedzīvotājs? Nu i nafig man tāds viņu bizness ir vajadzīgs? Tad ņehren citos tirgos pārdot riepas būtiski lētāk, tādējādi parādot savu nenormālo peļņas procentu...

262115. viesis 29.septembris 2008 10:27
0 0 Atbildēt

Reifendirekts laikam varku shiem neljauj tureet treknaa liimenii...

262116. viesis 29.septembris 2008 10:28
0 0 Atbildēt

"pārtrauktu nelegālo produktu importu"...

Vispirms saka, ka vinju pashu razhojums, bet peec tam pasaka, ka produkts ir nelegaals... :D

262117. viesis 29.septembris 2008 10:29
0 0 Atbildēt

Joo - tas ka riepas ātri dilst nenozīmē, ka tās ir sliktas vai neoriģinālas. High-Performance riepas dilst ļooooti ātri. Un ne jau tāpēc ka sliktas, bet tāpēc, ka nodrošina būtiski labāku saķeri. Kur saķere - tur berze, kur berze - tur dilšana... Nav tādu risinājumu, kas labi turētu un nediltu. Riepas vienmēr ir kompromiss starp riepas saķēri (veiktspējas rādīājiem) un ilgmūžību...

262118. viesis 29.septembris 2008 10:32
0 0 Atbildēt

2JOO : atklāšu Tev lielo noslēpumu - GY ziemenes ir ''govno'' + nav jābūt agresooram , lai novizinātu Q indeksa ''frikcijas'' riepas pa asfaltu - kāda bij pagajušā ''ziema'' :) pēc pagājušās ''ziemas'' arī pacietās(toļi H , toļi T )Dunlopenes bija gana padilušas :(

262121. viesis 29.septembris 2008 10:57
0 0 Atbildēt

Nezinu kā ir ar Nokian īstajām frikcijas riepām, bet man viņu centrāleiropas ziemenes kalpo godam - sadarbībā ar BMW pretizslīdēšanas un stabilitātes sistēmu ļauj izbraukt visus ceļus, pat noledojušos gana ātri, un protektors pat pēc otrās ziemas izskatās ļoti labi... braukt un braukt... Protams, kaut kad jau tā gumija sakaltīs.

262123. viesis 29.septembris 2008 11:11
0 0 Atbildēt

Nu izsklausaas diezgan sviestaini.

Ja tas tieshaam ir piem. Dunlop razhotais konkretais modelis ar ruupniicas kodiem, tad paraleelais imports Eiropas Savienibaa ir atljauts..

Domaaju reaali notiek dziishanaas peec lokaalaa diilera paarmeeriigas peljnjas.

262124. viesis 29.septembris 2008 11:11
0 0 Atbildēt

eiropas klimats :)

salīdziniet Itāliju un Somiju.

eiropas ceļi ;)

salīdziniet Latviju un Vāciju.

kāds tur iekš GY būs sasipies meistarībā.

262126. viesis 29.septembris 2008 11:23
0 0 Atbildēt

Kac laikam necieš konkurenci, un grib to novaakt visiem speekiem. IMHO citi tirgotaaji, tik liek lielajiem deguniem nedaudz nolaist cenas., kaa nekaa tiomeer briivais tirgus un ja kaac to pashu var atvest leetaak, tad kaapeec lai ne???

262132. viesis 29.septembris 2008 12:01
0 0 Atbildēt

lai tik ciinaas... uzskruuvee cenas par 35% virs normas un tad briinaas - ko tad cilveeki peerk no visaadiem "kreisajiem" kantoriem to glauno produkciju, neviss pie smukā dīlera pa kosmisko cenu ? :D :D :D

262136. viesis 29.septembris 2008 13:13
0 0 Atbildēt

Es arī līdz šim neesmu sapratis lielo zīmolu cenu politiku, kad riepa maksā dārgāk nekā tāda paša izmēra lietais disks. :?

262142. viesis 29.septembris 2008 14:41
0 0 Atbildēt

nu, ir jau arī tāda lieta , kā RRP, jeb recommended Retail Price. Tikai vācietis ir jāmaksa vuņēmuma rēķini un algas kā Vācijā, tāpēc brauc ar Hjundaju, pie mums pelna īpašnieks, un darbinieku algās, tas maz atsitās...

Daudziem ražotājiem cenu politika - no attīštītajām valstīm prasī vienu cenu, mazattīstītajās pārdot ar mīnusu, lai iekarotu tirgus daļu pirms tā kļūst par maksātspējīgu...

262143. viesis 29.septembris 2008 14:42
0 0 Atbildēt

"Taču daudz būtiskāk ir tas, ka mēs vēlamies nodrošināt savu patērētāju drošību"

lasīt-nodrošināt GY andelētājiem varku līdzšinējā līmenī...kā jau banānijā "D

262158. viesis 29.septembris 2008 22:08
0 0 Atbildēt

Tekstu intonācija mazliet atgādina ""savu" pilsoņu aizstāvēšanu lai kur tie arī nebūtu uz Zemeslodes"...

262181. viesis 1.oktobris 2008 12:38
0 0 Atbildēt

Iespējams ka es arī uzrāvos uz nelegālajām gumijām. Jo pēc ziemas glabāšanas plastmasas maisos un pagrabā. Pavasrī visām riepām uzpumpējot, iekšmalās parādījās divas līdz trīs pumpas un riepas nācās izmest.

262192. viesis 1.oktobris 2008 16:48
0 0 Atbildēt

Vai tik nav tā , ka kaut kur uzpeld rupnicas braka riepas par labu cenu, gadus 6-7 atpakalj sadi brinumi naca no LT.

262194. viesis 1.oktobris 2008 17:24
0 0 Atbildēt

Stāsta ka tā esot firma Latako

262196. viesis 1.oktobris 2008 19:49
0 0 Atbildēt

Esmu laikam nelegālais tirgotājs !?....Lai viņi pamato, ko nozīmē nelegāla riepu tirdzniecība, kurā likumā tas ir minēts ? Gribat teikt, ka nevaru nopirkt un pārdot dārgāk, bet tajā pašā laikā lētāk kā lielais dīleris, nekādu vienošanos ar ražotāju neesmu parakstījis, kā arī nelieku uzcenojumu 100 % apmērā, kā to dara lielie tirgotāji. Mēs tikai pārstāvam sabiedrības intereses - nopirkt lētāk, kā arī radam veseligu konkurenci. Piedevām lielie tirgotāji vienmēr var peidāvāt labāku cenu, balstoties uz iepirkuma apjomu, tikai, kurš gan vēlas strādāt ar 25 % uzcenojumu..... P.S. Visus nodokļus, tāpat kā šamie, arī maksājam

262201. viesis 1.oktobris 2008 22:28
0 0 Atbildēt

Probleema ir taa, ka ASV tirguu riepas ir vismaz par 50% leetaak nekaa Eiropaa. Pats pirku savam dzipam Gridgestone Blizark riepas ieksh ebau. Man vinjas Riiga izmaksaaja Ls60 par riepu. Lieki piemineet, bet Riigaa ar visaam atlaideem vinjas maksaa Ls118. Taatad - samksaajot celja izdevumus, muitu, esmu ietaupiijis Ls232 !!! Nu kursh tad ir idiots???

262203. viesis 1.oktobris 2008 22:53
0 0 Atbildēt

Nu no tā arī cenšas tevi atturēt :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti