Ford kompānija oficiāli ir prezentējusi pilsētas hečbeka Ka jauno paaudzi.
Jaunā automobiļa ražošana jau uzsākta Fiat rūpnīcā Polijā, turpat, kur tiek ražots modelis 500. Fiat 500 un Ford Ka ir uzbūvēti uz kopējās platformas, taču kardināli atšķiras viens no otra ne tikai ar virsbūves dizainu, bet arī ar salona apdari un šasijas iestatījumiem. Vismaz Ford pārstāvji apgalvo, ka viņu inženieri ir nobraukuši desmitiem tūkst. kilometru, lai atrastu optimālos amortizatoru un atsperu kalibrējumus, aizbraucot pat uz leģendāro Nürburgring.
Ford Ka ir paredzēti divi dzinēji pēc izvēles: vai nu 1,2 l benzīna dzinējs ar 69 Zs, vai arī 1,3 l turbodīzelis (75 Zs). Pārnesumkārba – tikai mehāniskā.
Taču galvenā jaunā Ka īpatnība – tās ir visplašākās iespējas automobiļa personalizēšanai. Pirmkārt, hečbekam būs pieejamas vairākas bāzes komplektācijas, kā arī trīs īpašas versijas: Digital Art, Grand Prix un Tatoo.
Versija Ka Digital Art – tas ir automobilis ar „ielas” stila dizainu, ar melnu virsbūvi un spilgti zaļiem akcentiem (radiatora režģa apmale un atpakaļskata spoguļi). Šāda hečbeka salonā būs zaļi plastikāta elementi uz priekšējā paneļa un zaļi sēdekļi.
Ka Grand Prix ir izstrādāts sporta automobiļu cienītājiem. Tam ir sarkana virsbūve ar baltu radiatora režģa apmali un spoguļiem, baltas rūtaina karoga uzlīmes un sarkan-balts salons. Tehniskā ziņā šis automobilis ne ar ko neatšķirsies no sērijveida hečbeka.
Trešā versija – Ka Tatoo- tas ir kontrastains melnbalts virsbūves krāsojums ar lielu „tetovējumu” uz jumta un tādu pašu salona apdari.
Kopumā Ford Ka pircējiem būs pieeamas četras kontrasta krāsas radiatora režģa apmalēm un sānu spoguļiem, hromēti durvju rokturi, divi sēdekļu ādas apdares varianti, kā arī daži priekšējā paneļa krāsas varianti un 14”, 15”, vai 16” riepas.
Pirmie automobiļi tirdzniecībā parādīsies 2008.gada beigās – 2009.gada sākumā.
raksta neatbilstiiba virsraxtam- aciimredzama...