EuroNCAP drošības testos jaunā Renault Meganei piešķirts augstākais vērtējums – piecas zvaigznes - iegūstot 37 punktus no 37. Renault Megane ir kļuvusi par 11 Renault modeli, kas EuroNCAP drošības testos ieguvis piecas zvaigznes.
Radot jauno Renault Megane, inženieri sevišķu uzmanību veltījuši gan auto pasīvās, gan aktīvās drošības sistēmai, piemērojot principu „novērst, izlabot un pasargāt”.
Renault ir vienīgais autoražotājs pasaulē, kuram izdevies iegūt EuroNCAP drošības testos piecas zvaigznes 11 modeļiem. Jaunā Renault Megane aprīkota ar jau sevi pierādījušām, kā arī inovatīvām drošības tehnoloģijām, piemēram, drošības spilveniem, dubultajiem sānu trieciena sensoriem, trešās paaudzes Renault Vadības un aizsardzības sistēmu (SRP3), ABS, ESC u.c. Jaunās Megane virsbūves izveidē izmantoti augstas elastības tērauds, kas sadursmes gadījumā mazina iespējamās deformācijas un palielina pasažieru drošību.
Trešās paaudzes Renault Vadības un aizsardzības sistēma (SRP3) veidota tā, lai sadursmes gadījumā maksimāli pasargātu pasažierus no potenciālā trieciena un tā sekām. Automašīna aprīkota arī ar dubultajiem sānu trieciena sensoriem, kas pirmoreiz ievietoti Laguna III modeļos. Megane aprīkota ar papildus drošības spilveniem, piemēram, šajā modelī, salīdzinot ar iepriekšējo, pasažieru galvas aizsardzība palielināta par 30%. Nomainīti arī pagalvji, tādējādi panākot maksimālu kakla daļas aizsardzību. Papildu inženieri domājuši par gājēju drošību – auto priekšējā daļa veidota tā, lai automašīnas trieciena rezultātā ar gājēju, pēdējam rastos pēc iespējas mazāk traumas.
Runājot par bērnu drošību, jaunā Megane saņēmusi četras zvaigznes no maksimāli piecām pieejamām.
Jānorāda, ka Renault Megane aprīkota arī ar citām drošības sistēmām, kas ļauj vadītājam uz ceļa justies drošāk, piemēram, riepu spiediena monitoringa sistēma, kruīza kontroles sistēma ar ātruma ierobežotāju, automātiskās gaismas, ar sensoriem aprīkoti logu tīrītāji, bi-Xenon lukturi u.c.
Tas auto jebkādu uzticību latvju zemē jau zaudēja pirms gadiiem 10 - kad ar lielu blamieri izgāzās pirmā megane. Vairs arī meganei pie mums nav izdevies panākt labus pārdošanas rezultatus - pat autopārdošanas buma laikā 2006-2007 gadā. Manuprāt, francūziem vajadzēs daudz laika, lai atgūtu pircēju uzticību.