Rīgas motormuzeja ēku nodos CSDD 7

 
10.decembris 2008 12:19

VA „Rīgas Motormuzejs” ēku ieguldīs VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija” pamatkapitālā, saglabājot Rīgas motormuzeja darbību.

Tas samazinās valsts budžeta izdevumus valsts aģentūras „Rīgas Motormuzejs” ēkas uzturēšanai, veicinās šī īpašuma un Rīgas motormuzeja darbības attīstīšanu, nepiesaistot valsts budžeta līdzekļus, un ēkai nodrošinās apsaimniekotāju, kuram ir pieredze īpašumu uzturēšanā un attīstīšanā. Savukārt VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) tādējādi iegūs iespēju izveidot jaunas telpas Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistra izvietošanai un citu savu funkciju izpildes nodrošināšanai.

Šādu priekšlikumu paredz Ministru kabineta rīkojums „Par valsts nekustamā īpašuma ieguldīšanu valsts akciju sabiedrības „Ceļu satiksmes drošības direkcija” pamatkapitālā”, kas otrdien, 9. decembrī, tika izskatīts valdībā.

VA „Rīgas Motormuzejs” ir pētnieciska un izglītojoša iestāde, kura šobrīd lielāko daļu muzeja ēkā esošo telpu iznomā dažādiem mērķiem, kas neatbilst ne muzeja darbībai, ne transporta nozarei kopumā.

Turpmāk plānots vairāk attīstīt Rīgas motormuzeja darbību, padarot to par populāru tūristu apskates objektu. Ēkas kopējo kompleksu paredzēts veidot tiešā saistībā ar ēkas sākotnējo uzdevumu attiecībā uz automobiļiem un transporta nozari kopumā.

Rīgas motormuzeja ēkas S. Eizenšteina ielā 6 vērtība ir 2.8 miljoni latu. Tā ir celta pagājušā gadsimta 80. gadu beigās.
 
Visi komentāri
 
264726. viesis 10.decembris 2008 13:00
0 0 Atbildēt

Kas tas par sviestu:?

264729. viesis 10.decembris 2008 13:25
0 0 Atbildēt

Tas nav sviests, par to jau sen runāja. Cerams, ka arī tiesības mMuzejā liks kārtot un arī braukšanas exāmenus, jo Bauskas iela ir neizbraucama dēļ M-kām.

264751. viesis 10.decembris 2008 17:47
0 0 Atbildēt

ja nemaldos, tad motormuzeja platība ir biki zem 3000 mxm, tātad tā būda ir novērtēta uz 1000lašiem kvadrātmetrā...

interesanti cik jamai ir uzturēšanas izmaksas? kad jamo būvēja, tad neviens nedomāja par to cik maksā siltums

264753. viesis 10.decembris 2008 19:44
0 0 Atbildēt

Sviests vai nesviests ,bet droši vien kāds būs sagribējis Miera ielas mājeli privatizēt .

264756. viesis 10.decembris 2008 20:33
0 0 Atbildēt

Sporta klubs vairs motormuzeja telpās nebūs? :(

264783. viesis 11.decembris 2008 13:05
0 0 Atbildēt

Tie vismaz kaut cik bagāti, varēs ieguldīt kādu piķi un savest to muzeju kārtībā. Varbūt, tiešām autoeksāmenu nodaļu arī tur varētu pārvest, jo reali apkārtne daudz piemērotāka tml. mērķiem.

264821. viesis 12.decembris 2008 14:57
0 0 Atbildēt

Un kas nākošais rindas kārtībā? Varbūt Biķernieku trasi Pensiju fondam?!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti