Nākamgad pasauli satricinās jauns premium klases automobilis no Krievijas – Marussia. Jaunais auto sērijveidā būs pieejams gan kā sporta automobilis, gan kā sedans un krosovers. Visi automobiļi, kurus saražos nākamgad, ir jau izpārdoti.
Otrdien Krievijā notika šī automobiļa prezentācija. Kā pastāstīja projekta autors – mūziķis un autobraucējs Nikolajs Fomenko, galvenā Marussia mārketinga inovācija ir tāda, ka tagad ir iespējams ražot automobiļus ar nomaināmu virsbūvi. Pateicoties jaunu virsbūves materiālu un telpisko cauruļu rāmja izmantošanai, automobiļa ražošana ir pārvērsta par tikpat vienkāršu tehnoloģisko procesu kā mobilo telefonu ražošana.
Par pamatu ir ņemtas „Formulas– 1” ražošanas tehnoloģijas. Kokpita cauruļu rāmis, pie kura stiprinās divi apakšrāmji, pie kuriem tiek piestiprināts Renault 3,5 litru dzinējs un piekare. Virsbūve, kas ir aprīkota ar daudzām elektroniskām opcijām, diviem drošības spilveniem un sporta salonu, stiprinās pie rāmja. Autori atstāj pircējam iespēju izvēlēties auto izskatu vai arī izstrādāt individuālu dizainu. Kā pastāstīja producents un projekta galvenais investors Jefims Ostrovskis, katru mēnesi tiks izstrādāts un pircējiem piedāvāts jauns automobiļa izskats. Virsbūve tiks sertificēta Eiropā, jo tas ir vienkāršāk, nekā to darīt birokrātiskajā Krievijā.


Pirmos automobiļus montē ar rokām ZIL rūpnīcā. Vienlaicīgi tiek vestas pārrunas par rūpnīcas celtniecību Piemaskavā. Ar pilnu jaudu visu trīs auto modeļu - sporta auto, sedana, krosovera, ražošana tiks uzsākta nākamā gada beigās. Idejas autori uzskata, ka jaunā automobiļa ražošanas apjoms ar laiku nebūs mazāks par Lamborgini ražošanas apjomu – 2500 auto gadā.
Marussia tehniskie parametri:
Riepas: Pirelli Pzero priekšējās 245/35/20, aizmugurējās 285/35/20
Diski: priekšējie 9,5 x 20”, aizmugurējie 10,5 x 20”
Garums: 4635 mm
Platums: 2000 mm
Augstums: 1100 mm
Riteņu bāze: 2680 mm, priekšējo riteņu - 1725 mm, aizmugurējo - 1715 mm
Klīrenss: priekšā - 100 mm, aizmugurē - 120 mm
Masa: 950 kg
Ieskrējiena laiks līdz 100 km/h: 4,2 sek.
Dzinējs: 3,5 V6, 240 z.s., sporta versija - 300 z.s.
Aicis
Droši vien avārijā arī sadalās pa daļām :) Bet ja nopietni varētu būt labs projekts, ja vien ir tiešām padomāts par kvalitāti... bet vēlu veiksmi ;)