Korejas ražotāja automobilis pirmo reizi 16 gadu ilgajā apbalvojuma pasniegšanas vēsturē iekļuvis Ziemeļamerikas gada auto (North American Car of the Year) finālā. Hyundai Genesis tika prezentēts pagājušā gada Ziemeļamerikas starptautiskajā automobiļu izstādē, savukārt tirdzniecībā Latvijā tas gaidāms šī gada pirmajā pusē.
2008. gada Ziemeļamerikas starptautiskajā automobiļu izstādē Hyundai demonstrēja jauno Genesis un solīja satricināt autobūves industriju, piedāvājot biznesa klases sedanu ar sporta auto spējām un īpašībām. Šo apgalvojumu apstiprināta Ziemeļamerikas gada auto žūrija, kas savos ikgadējos ievērojamākā un nozīmīgākā jaunā automobiļa meklējumos paziņoja, ka Genesis ir viens no trim finālistiem. Tas pārspēja tādus sāncenšus kā Nissan GT-R, Audi A4, Dodge Challenger un BMW 1-Series.„Mēs lepojamies ar Hyundai Genesis,” saka Džons Krafčiks (John Krafcik), Hyundai Motor America izpilddirektors. „Šis auto ir mūsu labākais paraugs, mūsu inženierzinātnes izcilības augstākā pakāpe. Jūtamies pagodināti, ka esam kļuvuši par finālistiem šā prestižā apbalvojuma laureātu izvēlē.”
Lai izvēlētos trīs labākos automobiļus un trīs labākos autofurgonus, žūrija izvērtēja vairāk nekā 50 jaunus automobiļus. Genesis ir pirmais Korejas ražotāja automobilis, kas spējis iekļūt Ziemeļamerikas gada auto labāko trijniekā. Dažādi ASV pašmāju autoražotāju mašīnu modeļi jau astoņas reizes ir ieguvuši Ziemeļamerikas gada auto titulu, Japānas autoražotāji ir uzvarējuši trīs reizes, savukārt Eiropas autoražotāji – četras reizes. Pārējie divi finālisti ir Volkswagen Jetta TDI un Ford Flex.
Ziemeļamerikas gada auto uzvarētāju nosaka neatkarīga 50 auto žurnālistu žūrija no ASV un Kanādas. Žūrija izvērtē automobiļus pēc vairākiem kritērijiem, to vidū, piemēram, jaunievedumi, dizains, drošība, vadāmība, autovadītāja apmierinātība u.c. Šogad pasākums notiek jau sešpadsmito reizi.
Uzvarētājs tiks paziņots Ziemeļamerikas starptautiskajā automobiļu izstādē Detroitā 2009. gada 11. janvārī.
Pie mums "dzīvajā" vēl šie auto nav manīti. Cik saprotu, runa iet par diviem atseviskiem auto - biznesa sedanu un sporta auto, kuriem ir kopējs GENESIS apzīmējums. Bildēs šie auto ir redzēti vairākās IT lapās. Cik var spriest no aprakstiem, Genesis būs lielās klases aizmugures piedziņas auto ar 6 un 8 cilindru dzinējiem - konkurents A8, S-merša um 7.serijas bembja klasē. Par sporta klases auto info ir pamaz. Jautājums tikai - cik tas lielais hundajs pie mums maksās ? Diez vai kāds pašreizējā situacijā vairāk par 25 000 eiriku par to maksās ?