Autoražotājs General Motors (GM) Eiropā 2008.gadā pārdevis 2.04 miljonus automobiļu. Neskatoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju, kompānija jau trešo gadu pēc kārtas pārdod virs 2 miljoniem auto. General Motors tirgus daļa Eiropā pašreiz ir 9.3%.
Opel ir GM spēcīgākais zīmols Eiropā - 2008.gadā pārdots 1,459 milj. automašīnu. Vislabākos rezultātus Opel pagājušajā gadā guvis Centrāleiropā un Austrumeiropā, gandrīz 4 reizes apsteidzot auto nozares kopējos pārdošanas apjomus. Kopējie Opel rādītāji Eiropā gan ir samazinājušies par 10.5% salīdzinājumā ar 2007.gadu, tā galvenais cēlonis ir finansu krīzes sekas nozīmīgākajos Rietumeiropas tirgos.Neskatoties uz to, Opel automašīnu popularitāte Eiropā turpina pieaugt, ko apliecina nesen pārdošanā nonākusī Opel Insignia, kas Eiropā ieguvusi Gada Auto 2009 titulu un tikko ieradusies arī Latvijā.
Latvijā sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos Opel pārdošanas rezultāti 2008.gadā atspoguļo kopējās auto nozares attīstības tendences: apjoma samazināšanās ir kopējā tirgus krituma līmenī. Vienlaikus Opel ir saglabājis savu tirgus daļu, kas apliecina Latvijas autobraucēju uzticību šim zīmolam.
Chevrolet, kas ir GM budžeta jeb ekonomiskais zīmols Eiropā, ar pārdotajiem 507 000 automašīnu arvien pārliecinošāk nostiprina savas pozīcijas, sasniedzot 2.3% tirgus daļu. General Motors plāno uzlabot Chevrolet konkurētspēju ekonomiskajā segmentā ar jauno kompaktklases Chevrolet Cruze, kura pārdošana Eiropā, tai skaitā arī Latvijā, sāksies jau šopavasar.