Vibrāciju joslas uz Vācijas ceļiem izrādījās efektīvas 15

 
22.janvāris 2009 0:02

Speciālās vibrāciju joslas uz Vācijas autobāņiem starp brauktuves daļu un rezerves joslu būtiski samazina to avāriju skaitu, kuras rodas autovadītāju noguruma dēļ.

Kad šoferi zaudē kontroli pār automobili, piemēram, dažu sekunžu miega dēļ, tad uzbraucot uz šo reljefveidīgo joslu, riteņi sāk vibrēt, brīdinot par briesmām. Uz autobāņa A24 izmēģinājuma posma Brandenburgas Federālajā zemē ir fiksēta šāda veida avāriju skaita samazināšanās par 43 %, bet avāriju skaits ar bojāgājušiem un smagām traumām ir samazinājies par 15 %. Autobāņa 35 kilometru gara ceļa posma aprīkošana ar šādām signāla joslām izmaksāja 170 tūkst. eiro, bet tiešais labums no avāriju skaita samazināšanās - 650 tūkst.eiro.  

 
Visi komentāri
 
266037. viesis 22.janvāris 2009 0:13
0 0 Atbildēt

Taisnība, šitā lieta ir laba. Polijā arī daudz kur jau salikuši, vienīgi tur ceļu līkumainības un šaurības dēļ sanāk bieži uzbraukt. Pēc kāda laika sāk kaitināt :)

266038. viesis 22.janvāris 2009 0:35
0 0 Atbildēt

bish vairaak kaitinaaja ne nomales... bet pirms krustiem salietie apziimeejumi... gan laikam ar shaadu pashu noluuku tapushi :)

266040. viesis 22.janvāris 2009 8:00
0 0 Atbildēt

Citur, kaut ko dara lietas labā!!!

Pie Mums Arī Tīnūžu ceļa Linijas Gaudo...

266048. viesis 22.janvāris 2009 9:24
0 0 Atbildēt

Štatos jau sen visās ceļmalās tādi veļasdēļi bija. Baigais jaunums!

266051. viesis 22.janvāris 2009 10:08
0 0 Atbildēt

He, Vācijā 35 km izmaksāja 170 000, lai atbrauc pie mums, mūsu bālaeliņi uztaisīs par 500 000...

266052. viesis 22.janvāris 2009 10:13
0 0 Atbildēt

Vācija jau tāda lētā zeme :D :D :D pie mums šlossers "apzeltītu" ceļus par 200 000 LVL uz kilometru ! :D :D :D

266054. viesis 22.janvāris 2009 10:22
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 22.01.2009 10:13

Vācija jau tāda lētā zeme pie mums šlossers "apzeltītu" ceļus par 200 000 LVL uz kilometru !

------------------------------------------------

Latvijā jau pirms pieciem gadiem 1km ceļa izbūves cena bija 1 000 000 Ls (izmaksas varbūt arī ir 200 000) :)

266056. viesis 22.janvāris 2009 10:44
0 0 Atbildēt

Tiešām,baigais jaunums!Pirms kādiem 10 gadiem izbraucu Dāniju krustu šķērsu-pilnīgi visiem lielajiem ceļiem tā redele bija sakrāsota,vēl bildes kaut kur mājās ir.

P.S.Varbūt iauto kādu vecu avīzi pagrābis un pārpublicējis?

266057. viesis 22.janvāris 2009 10:45
0 0 Atbildēt

Lietuvā tā redele ir salikta pirms gājēju pārejām.

266076. viesis 22.janvāris 2009 12:59
0 0 Atbildēt

A1 Posmā Baltezers - Skulte taču arī tās līnijas pamatīgi gaudo un vibrē, kad uzbrauc virsū.

266098. viesis 22.janvāris 2009 14:24
0 0 Atbildēt

Ja Latvijā visus ceļus aprīkotu ar šito redeli, tad ietaupītos tik daudz naudas, ka nevajadzētu ņemt nekāds kredītu miljardus.

266105. viesis 22.janvāris 2009 14:56
0 0 Atbildēt

Šitā tiešām laba štelle, mums gan iesākumā būtu jauki, ja uz visiem ceļiem sakrāsotu vismaz kaut kādas līnijas, nerunājot par "drebeli".

Bet kas man pēdējā laikā šķiet īpaši stulbi, ka visi jaunie ceļi LVtiek taisīti ar mega lieliem grāvjiem abās pusēs un saliņām ar atdalošām barjerām (kurām var pārkāpt pāri) pa vidu - respektīvi, ja kautkas misējas, tad smagas sekas garantētas abos gadījumos - vai nu pamatīgs lidojums grāvī, nevis laukā, kā iepriekš, vai iznīcība pret pamatīgajām atdalošajām barjerām, kas it kā labāk aizsargājot tos bojāgājējus, kuriem patiesībā tur nav jāatrodas! Bez tam, ja agrāk ceļš bija pietiekami plats, lai blakus spētu braukt/apdzīt/izmainīties 3 auto, tad tagad tikai 2 - pa vienam katrā virzienā.

266121. viesis 22.janvāris 2009 20:47
0 0 Atbildēt

Te,liekas,oriģinālais teksts ar visu bildi www.autobild.de/artikel/kampf...af_832847.html

266208. viesis 27.janvāris 2009 14:20
0 0 Atbildēt

Mūsu LV ceļi vismaz turpmāko gadu laikā būs vieni vienīgi vibrāciju ceļi - un nekādi ieguldījumi :)

266952. viesis 17.februāris 2009 18:07
0 0 Atbildēt

mums ceļmalās ir bedres kāda gulēšana kad tā krata

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti