«Yamaha Motor» peļņa 2008.gadā ir samazinājusies par 98 % 5

 
28.janvāris 2009 10:13

Pasaulē otrais lielākais motociklu ražotājs Yamaha Motor ir paziņojusi par tīrās peļņas samazināšanos 2008.gadā par 98 % salīdzinājumā ar iepriekšējiem periodiem, raksta Bloomberg. Pēc 2008.gada rezultātiem Yamaha Motor ir nopelnījusi 1,5 miljardus jenu, tajā pat laikā 2007.gadā tīrā peļņa bija 1,2 miljardi jenu.

Pēc kompānijas pārstāvju teiktā, šāda peļņas samazināšanās ir saistīta ar strauju pieprasījuma samazināšanos uz Yamaha motocikliem ASV un Eiropā pasaules ekonomiskās krīzes rezultātā, kā arī dēļ Japānas jenas kursa nostabilizēšanās attiecībā pret ASV dolāru. Lai cīnītos ar krīzes sekām, Yamaha Motor ir pieņēmusi lēmumu samazināt atalgojumu kompānijas vadībai par 20 % sākot no 2009.gada februāra līdz decembrim.
 
 
Visi komentāri
 
266226. viesis 28.janvāris 2009 16:58
0 0 Atbildēt

.....Yamaha Motor ir pieņēmusi lēmumu samazināt atalgojumu kompānijas vadībai par 20 % sākot no 2009.gada februāra līdz decembrim.....Nu, gluži kā pie mums - Latvijā. Pat vēl sliktāk. Krīze skars visus.

266227. viesis 28.janvāris 2009 18:22
0 0 Atbildēt

nu nav gan kā pie mums, tur samazina atalgojumu vadībai, bet ne strādājošiem.

krix

266228. viesis 28.janvāris 2009 20:45
0 0 Atbildēt

Jocīgi: "Pēc 2008.gada rezultātiem Yamaha Motor ir nopelnījusi 1,5 miljardus jenu, tajā pat laikā 2007.gadā tīrā peļņa bija 1,2 miljardi jenu. "

Tad cik tad ir tīrā peļņa 2008. gadā? Un kas tas vispār par ciparu 1,5 miljardi 2008. gadā?

Tātad tās nav peļņa, bet apgrozījums...

266230. viesis 28.janvāris 2009 22:28
0 0 Atbildēt

ar cipariem kas nerullē - 2007.g 1,2; 2008.g 1.5 => sanāk, ka peļņa augusi.... ?

266241. viesis 29.janvāris 2009 16:05
0 0 Atbildēt

266228. viesis 28.01.2009 20:45

Jocīgi: "Pēc 2008.gada rezultātiem Yamaha Motor ir nopelnījusi 1,5 miljardus jenu, tajā pat laikā 2007.gadā tīrā peļņa bija 1,2 miljardi jenu. "

Tad cik tad ir tīrā peļņa 2008. gadā? Un kas tas vispār par ciparu 1,5 miljardi 2008. gadā?

Tātad tās nav peļņa, bet apgrozījums...

===========================

Ir bruto peljnja, par kuru iet runa 2008. gadaa,no taas maksaa nodokljus, un ir neto , jeb tiiraa pelnja, peec visu nodoklju nomaksas, no kuras maksaa dividendes akcionaariem utt..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti