Japānas autobūvētājs "Toyota Motor Corp." plāno līdz 2010.gadam īstenot ambiciozu mērķi - palielināt savu pārdošanas rādītāju Eiropā par 50 procentiem, apsteidzot "Citroen" un "Mercedes-Benz", raksta avīze "The Financial Times"(FT).
Laikraksts norāda, ka "Toyota" mērķis ir panākt, lai līdz 2010.gadam tās pārdoto automašīnu skaits Eiropā sasniegtu 1,2 miljonus. Kompānijā plāno līdz 2005.gadam sasniegt 800 000 automobiļu realizāciju gadā. "Nikko Solomon Smith Barney Ltd." autoanalītiķis Noriki Macušima sacīja, ka "Toyota" izvirzītie mērķi ir reāli izpildāmi. "Toyota" plāns līdz 2005.gadam pārdot 800 000 automašīnu gadā ir "viegli īstenojams mērķis", ņemot vērā, ka šogad kompānijas pārdošanas apjoms Eiropā sasniegs 740 000 automašīnu, viņš pauda. 2002.gada trešajā ceturksnī "Toyota" Eiropā, kur daudzi citi japāņu autobūvētāji cieš zaudējumus, pārdeva 210 000 automašīnu jeb par 15 procentiem vairāk nekā šajā periodā 2001.gadā, kas saistīts ar augsto pieprasījumu pēc jaunā "Toyota Corolla" modeļa. TOKIJA, OCT 30, BNS/AFP- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ja uzlabotu komfortu un vadāmību plānus arī es uzskatītu par iespējamiem.