«Fiat 500 Abarth» varēs mainīt dzinēja jaudu 12

 
26.februāris 2009 11:38

Šveices kompānija Rinspeed Ženēvas auto salonam gatavo uzlabotu pilsētas hečbeka Fiat 500 Abarth versiju, kura dzinēja jaudu varēs mainīt, nospiežot pogu automobiļa salonā.



Ar speciāla slēdža palīdzību, kas atrodas uz automobiļa priekšējā paneļa, var mainīt Fiat 500 Abarth 1,4 litru turbodzinēja vadības elektronikas uzstādījumus un izvēlēties vienu no diviem režīmiem: ikdienas braucieniem pa pilsētu vai ātrai braukšanas pa šoseju. Pirmajā gadījumā dzinēja jauda būs 60 zirgspēki, bet otrajā - hečbeka agregāts spēs attīstīt maksimāli iespējamo 160 zirgspēku jaudu. Pilsētas režīmā vidējais degvielas patēriņš šādam automobilim būs aptuveni 4 litri uz 100 km. Izmantojot maksimālo jaudu, degvielas patēriņš pieaugs līdz 7 l uz 100 km.

Jauninājuma sērijveida ražošana pagaidām nav plānota.
 
Visi komentāri
 
267220. viesis 26.februāris 2009 13:25
0 0 Atbildēt

Hmm, dīvaini! Parasti dzinēja jaudu maina ar akseleratora pedāli. fiat gudrinieki izdomājuši to darīt "Ar speciāla slēdža palīdzību, kas atrodas uz automobiļa priekšējā paneļa..." Nezin vai tas būs ērtāks par tradicionālo pedāli. :/

267238. viesis 26.februāris 2009 15:05
0 0 Atbildēt

Ar akseleratora pedāļa jušanu mūsdienās lielai daļai autovadītāju ir lielas problēmas. Tādēļ šī poga.

Automātam ar pogu "sport" maina nevis jaudu, bet apgriezienus pie kuriem notiek pārslēgšanās.

267243. viesis 26.februāris 2009 15:14
0 0 Atbildēt

Nu te reāli ar pogu tiks aktivizēts čips kompī, kurš "ielādēs" motoriņā papildus 100 lopiņus... normāls risinajums. Pilsētas korķos sēžot tak nevajag to ganāmpulku zem kapota ;)

267246. viesis 26.februāris 2009 15:19
0 0 Atbildēt

Gan jau tauta nospiedīs to pogu priekš 160kāmīšiem un aizmirsīs. Tn tas novedīs pie īsāka motora mūža...

Nez - tak lietojam V-Tec un aizmirstam par stulbām pogām.

267249. viesis 26.februāris 2009 15:44
0 0 Atbildēt

windy korķos sēžot brīvgaitā tas mazmotoriņš griežas lēni, ļurba negriežas, gaiss ieplūst maz, zupa tiek sakurināta maz un arī tiek attīstīts maz jaudas. Elementāri.

:D

267253. viesis 26.februāris 2009 16:27
0 0 Atbildēt

To 267220. viesis

Ar akseleratoru nekādu jaudu nemaina. Pats padomā ko uzraxtīji.

Piem. Suzuki pēdējās paaaudzes baikiem ar ir trīs jaudas režīmi.

267258. viesis 26.februāris 2009 18:06
0 0 Atbildēt

Farruksi, padomā pats, kas izmainās atkarībā no pedāļa nospiediena - pareizi, apgriezieni un kopā ar tiem attīstītā jauda :D

267266. viesis 26.februāris 2009 20:11
0 0 Atbildēt

msh- zabaks :D

no plikiem apgriezieniem nekaadas jaudas nebuus... jauda paraadiisies pie zinaama sadedzinaataas degvielas daudzuma...

vismaz liidz shim tas taa ar bijis...

267269. viesis 26.februāris 2009 20:39
0 0 Atbildēt

Tiešām, nafig pogu? Citiem auto tāds "slēdzītis" ir gāzes pedāļa galā- ja jau nomīts grīdā, tātad tieši tanī brīdi arī tos zirgus vajag, nevis tikai pēc slēdzīša...

267279. viesis 27.februāris 2009 12:19
0 0 Atbildēt

Vispār jau tuvojoties maksimālajiem apgriezieniem jaudas līkne iet uz leju...

267294. viesis 27.februāris 2009 19:08
0 0 Atbildēt

Pārslēgs starp diviem čiptuninga variantiem - ekonomiskā un jaudas.

267336. viesis 2.marts 2009 19:41
0 0 Atbildēt

Kaksis [?] 02.03.2009 10:33

Ko tur deksters atkal nespēj saprast? Loģiski, ka automātam sport režīmā ir pieejama lielāka jauda, jo ātrumi tiek pārslēgti pie lielākiem apgriezieniem. Un jo lielāki abaroti, jo lielāka jauda.

---------------------------------------

Tikai liidz zinaamai robezhai - apskaties jebkura dzineeja jaudas liikni, max jauda tiek saniegta briidi pirms atljautajiem max apgriezieniem, peec tam saakas jaudas kritums, kaut apgriezienus veel var kaapinaat. :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti