Andis Neikšāns: «Šis būs smagākais rallijs manā karjerā!» 1

 
10.marts 2009 9:44

„Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāža Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals šajā nedēļas nogalē Kiprā startēs pasaules autorallija čempionāta posmā „Cyprus Rally”.

Šis būs PWRC čempionāta otrais posms. Jau pēc pirmās iepazīšanās dienas Andis atzinis, ka ekipāžu gaida grūtākais rallijs karjerā.

Lai paspētu pierakstīt visus ātrumposmus, sportisti otrdien cēlās jau piecos no rīta, bet viesnīcā atgriezās tikai ap astoņiem vakarā. „Sporta automobilī esam pavadījuši 15 stundas,” stāstīja Andis pēc atgriešanās viesnīcā. „Visā šajā laikā no mašīnas bijām izkāpuši labi ja uz 20 minūtēm. Bet pierakstīta ir tikai puse no trases – rīt iepazīšanās laikā jāpaveic vēl tikpat daudz kilometru!”

Pirmajā dienā sportisti pierakstīja gan asfalta, gan zemes seguma ātrumposmus. Tāda pat programma paredzēta arī iepazīšanās otrajai dienai. Arī trešdien „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” sportisti paredzējuši celties jau ļoti agri – ap pieciem – un ierasties atpakaļ viesnīcā ap astoņiem vakarā.

„Sākotnēji uzskatījām, ka lielākais pārsteigums būs asfalta ātrumposmi. Tomēr beigās izrādījās, ka zemes seguma ceļi būs daudz grūtāki. Ja runājam par asfaltu, ātrumposmi ir ļoti dažādi. Pārsvarā segums ir līdzīgs kā Biķernieku sporta bāzē, tikai ļoti netīrs. Cituviet jābrauc pa vecu asfaltētu ceļu, kas vairāk atgādina grunts ceļu – nu kaut kas līdzīgs ir redzēts Lietuvā, Utenas apkārtnē, slavenajā Anikščai dopā. Domāju, ka izvēle braukt ar grunts riepām bijusi pareiza – būs interesanti! Turklāt tieši rallija pirmā diena pa mums neiepazīto asfalta segumu no braukšanas viedokļa solās būt visinteresantākā un baudāmākā,” stāsta Andis.

Zemes ceļu ātrumposmus „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” pilots apraksta vienā vārdā: „Ārprāts!” Tie vijās kalnup un lejup un garākā taisne ir aptuveni metrus 40 gara... Tādēļ nav brīnums, ka arī WRC automašīnu vidējie ātrumi ir zem 70 kilometriem stundā. „Bedres, akmeņi, klints bluķi – tas mūs sagaida Kipras ceļos. Segums ir ļoti mainīgs – cituviet smilšains, cituviet mālains. Reizēm uz ceļa ir lielas peļķes. Galvenais uzdevums būs noturēties uz ceļa un nesalauzt automašīnu. Arī mūsu pierakstu automašīna ir cietusi – esam salauzuši dzinēja aizsargu. Sporta mašīnai gan šādām problēmām būt nevajadzētu, jo speciāli Kiprai esam paņēmuši līdz īpašu alumīnija aizsargu – tas ir smagāks, bet izturīgāks. Par vienu gan esmu drošs – šis noteikti būs grūtākais rallijs manā mūžā!,” atzīst Andis Neikšāns.
 
Bez ģenerālsponsora „Latvijas Mobilais Telefons SIA” „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” atbalsta arī kompānijas „Latvijas Valsts Meži”, „LEC”, „Gros Auto”, „Cramo”, „Neste Oil”, „Juneka” un „Agip”.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas”
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis


 
Visi komentāri
 
267628. viesis 11.marts 2009 18:14
0 0 Atbildēt

salaga

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti