«AutoVAZ» uzsāk sadarbību ar britu firmu «Ricardo» 11

 
20.marts 2009 13:25

Kompānija AutoVAZ un firma Ricardo (Lielbritānija) ir uzsākuši kopīgu darbu pie 1,8 litru perspektīvā dzinēja projektēšanas un piestrādes, ziņo AutoVAZ preses dienests.

Kā teikts preses relīzē, pirmo reizi AutoVAZ praksē jaunajā dzinējā tiks pielietots maināmo gāzes sadales fāžu mehānisms. Tas ļaus optimizēt dzinēja darbību dažādos režīmos, kā arī sekmēs degvielas patēriņa samazināšanos un mazinās izplūdes gāžu toksiskumu. Līguma ietvaros firma Ricardo sniegs palīdzību AutoVAZ speciālistiem jaunā dzinēja cilindru bloka galvas izstrādē un dzinēja kalibrēšanā. Līgums ar Ricardo ir parakstīts uz diviem gadiem. 

Ar jaunajiem dzinējiem aprīkos automobiļus ar unificēto "C" klases platformu, kā arī Lada Priora automobiļus.
 
Visi komentāri
 
267865. viesis 20.marts 2009 15:51
0 0 Atbildēt

a viņiem nebija lētāk nopirkt kaut kādu aizvēsturisku Toyota, BMW vai kadu citu dzinēju, kas puslīdz atbilst tam ko šiem vajag !!!

267866. viesis 20.marts 2009 15:59
0 0 Atbildēt

Nē,viņiem vajag "pašu krutāko",bet pēc tam kāds vietējais "racionalizators" to "uzlabos" un atkal būs viss "oķečestvennijs" :D

267868. viesis 20.marts 2009 17:22
0 0 Atbildēt

Muļķības, Ricardo ir viens no repektablākajiem R&D kantoriem autoindustrijā - sen jau šādu pieeju krieviem vajadzēja. Skaidrs, ka tas ir stipri izdevīgāk kā maksāt un ķimerēties pašam AutoVAZ no nulles. Ja vēl ņems vērā reģiona īpatnības (degviela, apkopes utt.) varētu arī sanāk labs dzinējs.

267869. viesis 20.marts 2009 17:22
0 0 Atbildēt

Taa nu gluzhi nav, ka VAZ meklee krutumu. Pasaulee nav daudz "engineering" firmu, kuras intensiivi nodarbojas ar dzineeju konstrueeshanu un , galvenais, optimizaaciju. Cosworth Engineering, Porsche AG, Ricardo ...tie tomeer ir lielspeeleetaaji shai frontee, turklaat ar milziigu pieredzi :-) Ricardo allazh ir bijushi slaveni ar prasmi sadegshanas procesu optimizaacijaa. Kaa nekaa, divtaktu dzineejos ljoti izplatiitaa "zhokeja cepures" formas sadegshana ir pasha Sera Rikardo izgudrojums :-) Lai tik taisa, galu galaa Porsche savulaik uzkonstrueeja no nulles VAZ 2108 dzineeju un taadu pat arii toreizeejiem SEAT, tikai ar vaarstu hidrobiidiitaajiem. Kas slikts dzineejs , vai? :-) Un

pashu 2108 arii "braukt iemaaciija" - krieviem veel nebija pieredzes ar FWD auto vadaamiibaam utt.... VAZam galvenais, ka ietaupiisies laiks , saliidzinot ar to, ko pateerees pats VAZ, ja kjersies klaat. A laiks ir nauda ...

267871. viesis 20.marts 2009 17:44
0 0 Atbildēt

renualtam tak tas vairs nav jāmāca

p.n.

renaults tak iepirka to vazu

267882. viesis 21.marts 2009 14:21
0 0 Atbildēt

nu i nah viņiem tas vajadzīgs.

Visā pasaulē "B klases" autoražotāji vienkārši pērk no lielajiem ražotājiem vecos bet labus un pārbaudītus dzinējus un nepi* smadzeni.

Piem. Huindajiem un Kia vēl līdz kādām 2004.gadam lika iekšā to pašu Mazda 626 1991.gada modeļa 2,0 Dohc 16V dzinēju.

Šaj'agadīumā Vazs varētu nopirkt piem. 90-gadu toyotas 1,6efi vai to pašu mazda 2,0dohc 16v dzinēju un bēdu nezinātu.

267883. viesis 21.marts 2009 18:22
0 0 Atbildēt

Kas to zin, kaadi ir vinju taalaakie plaani ar to dzineeju :-) Diez vai shaads

variants arii nav apsveerts. Beigaas tomeer izshkjiras konstrueet pilniigi

jaunu, tjipa tresho VAZ veesturee :-) Starp citu, nekur nav saciits, ka arii Rikardo

nekonstruees jaunu dzineeju uz , piemeeram, 2108 baazes, vai tamliidziigi.

267884. viesis 21.marts 2009 18:34
0 0 Atbildēt

opelaata 2.0 tak zhiguleenos kraameeja iekshaa...

i kautkur dzirdeets/maniits njivasveidiigs briinums ar spranchu nummuriem un ruudolfa dveeseli...

267894. viesis 23.marts 2009 9:44
0 0 Atbildēt

Man lieksa, ka noteicošais ir esošās ražošanas iekārtas, ar noteiktiem parametriem un iepējam, kas stipri ierobežo kautkāda gatava dzinēja paņemšanu. Tapēc noteikti lētēk ir konstruēt tikai dzinēju, nevis visu rūpnīcu.

267896. viesis 23.marts 2009 11:31
0 0 Atbildēt

Lai tik taisa augša. Pilnīgi iespējams tur Krievijā vēl ir kāds gudrs un uzņēmīgs cilvēks saglabājies.

267897. viesis 23.marts 2009 13:27
0 0 Atbildēt

267894. viesis 23.03.2009 09:44

Man lieksa, ka noteicošais ir esošās ražošanas iekārtas, ar noteiktiem parametriem un iepējam, kas stipri ierobežo kautkāda gatava dzinēja paņemšanu. Tapēc noteikti lētēk ir konstruēt tikai dzinēju, nevis visu rūpnīcu.

------------------------------------------------------

Principaa jau VAZ dzineeju razhotne / razhotnes ir gana augstaa liimenii, iipashi tas zars, uz kura veic FWD VAZu dzineeju galamontaazhu un izmeegjinaashanu. Turklaat visas shiis razhoshanas liinijas ir "paarstaadaamas" citas produkcijas razhoshanai pat vienas modeljrindas ietvaros - piemeeram starp "klasisko" VAZ dazhaadu modelju un FWD dazhaadiem dzineju modeljiem ir gana atshkjiriibu. Prieksh tam jaiu ir paredzeetas 3. jeb nakts mainjas, briivdienas utt..Varbuut VAZ pats taisaas kaadam piegaadaat dzineejus un taapeec tiecas ieguut maksimaali SHIISDIENAS prasiibaam atbilstoshu dzineeju...Galu galaa dzineeja vai taa dalju piegaade "no malas" nav nekas sveshs pasaules autobuuvee . Pat BMW nav radiijis izgatavoshanas tehnologjijas un pats nerazho savus "alumiinija" dzineejus no "0" :-)Sanjemot no "malas" motorblokus ar jau pielasiitiem / uzstaadiitiem virzuljiem un gredzeniem, klanjiem, klokjvaarpstaam, bavaarieshi veic dzineeja galamontaazhu. Izdeviigi visiem :-) Redzees, varbuut ar laiku kas nebuut skaidrosies tai VAZ lietaa :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti