Šodien Tata rūpnīcā Indijā tiek uzsākta mazlitrāžas automobiļa Nano ražošana. Tas ir vislētākais sērijveida automobilis pasaulē, auto maksā 2000 ASV dolārus.
Šis mazlitrāžas automobilis ir paredzēts ģimenēm, kuras agrāk nevarēja sev atļauties nopirkt automobili. Nano ir daudz drošāks par Indijā populārajiem motocikliem un motorolleriem. Šī modeļa aizmugurē atrodas 623 cm3 dzinējs, kas spēj attīstīt ātrumu 105 km/stundā. Visvienkāršākajā komplektācijā automobilis ir aprīkots ar manuālo 4-pakāpju pārnesumkārbu un, pēc izvēles, ar stūres pastiprinātāju vai elektriskajiem logu pacēlājiem. Dārgākajā komplektācijā Deluxe, iespējams, būs pieejams kondicionieris un citas opcijas.Tata rūpnīcas maksimālais apjoms ir 250 tūkstoši auto mēnesī. Taču pirmajā gadā ierobežotās ražošanas jaudas dēļ tiek plānots saražot tikai 30-50 tūkstošu automobiļu gadā.
Eiropai Tata ir sagatavojusi savu Nano modeļa versiju, kura pārdošanā parādīsies 2011.gadā. No indiešu auto tas atšķirsies ar pastiprinātu virsbūvi, lielākiem buferiem, kvalitatīvākiem apdares materiāliem un dzinēju, kas atbilst Eiropas normām. Paredzams, ka Eiropas valstīs Tata Nano Euro maksās ne mazāk kā pieci tūkstoši eiro.
Pa 5k jevro EU pilsoņi noteikti stāvēs rindās pēc šīs urnas. Tad jau Lada Kazļina labāk, tai vismaz ir auto izcelsme un 4 riteņi defoltā, nevis no pet pudelēm taisīta virsbūve uzlikta uz motorolera bāzes...
Vai tiešām eurodzinējs un buferi maksā 3700 eur (ja jau indiāņu variants maksā ~1300 eur)???