Rīgā darbību uzsāk Baltijā lielākais «Škoda» autocentrs 4

25.marts 2009 10:08

Šī gada 23. martā darbu uzsācis jauns "Škoda" auto tirdzniecības un apkopes centrs, kas ir ne vien jaunākais, bet arī Baltijā lielākais un modernākais "Škoda" autocentrs. To, spītējot stagnācijai auto tirgū, klientu ērtībām Rīgā, Daugavas kreisajā krastā, Kleistu ielā 31 atklājis "Škoda Auto" autorizētais dīleris SIA "Karlo Motors", kas Latvijā pazīstamo čehu auto ražotāju pārstāv kopš 2002. gada un līdz šim veiksmīgi ir darbojies vienīgajā "Škoda" Rīgas salonā – Biķernieku ielā 120.



Kompānija "Karlo Motors" mērķi uzbūvēt Rīgā vēl vienu, lielāku "Škoda" autosalonu sev uzstādīja 2007. gadā, kad Latvijas iedzīvotāji "Škoda Auto" ražotos automobiļus atzina par uzticamiem un piemērotiem Latvijas apstākļiem. 2007. gadā, sasniedzot 2. vietu, "Škoda" otro gadu pēc kārtas bija viena no pārdotākajām auto markām Latvijā. Straujo "Škoda" automobiļu pārdošanas apjomu lēcienu sekmēja gan modeļa "Roomster" un "Octavia" otrās paaudzes nonākšanu tirdzniecībā, gan "Škoda Auto" atbalstītais Pasaules čempionāts hokejā, kas 2006. gadā notika Rīgā.

Izvēloties jaunā autosalona atrašanās vietu, tika ņemts vērā, ka daudzi esošie un potenciālie klienti atrodas Daugavas kreisajā krastā un nokļūšana Biķernieku ielas "Škoda" auto tirdzniecības un apkopes centrā no likteņupes pretējā krasta tiem ir pārāk laikietilpīga un apgrūtinoša. Par piemērotāko jaunā salona celtniecības vietu tika izvēlēts grunts gabals Kleistu ielā pie krustojuma ar Buļļu ielu, kur 2008. gada 11. aprīlī arī tika ielikts pamatakmens Baltijā lielākajam un modernākajam "Škoda" auto centram, kas projektēts ņemot vērā visus jaunākos "Škoda Auto" standartus.

Jaunajā autocentrā ir 700 m2 liels jauno automašīnu tirdzniecības salons, kā arī moderna, visiem "Škoda Auto" standartiem atbilstoša autoservisa zona ar kopējo platību 2500 m2. Tajā ir nevien septiņpadsmit pacēlāji auto apkopju un remontdarbu veikšanai un liela automazgātuve, bet arī ļoti moderns virsbūvju remont cehs ar divām krāsošanas kamerām, kas turpmāk SIA "Karlo Motors" padarīs neatkarīgu no citiem virsbūvju remonta un auto krāsošanas uzņēmumiem, kuru pakalpojumus nācās izmantot līdz šim.

Auto centra teritorijā, klientu ērtībām ir izveidota auto stāvvieta ar vairāk kā simts automašīnu ietilpību, kā arī 2000 m2 liels mazlietoto automašīnu tirdzniecības placis ar atsevišķu klientu apkalpošanas centru. Autocentra teritorijā paredzēta vieta arī 300 jauno automobiļu uzglabāšanai, kas padara daudz lielāku izvēli tiem klientiem, kuri vēlas automašīnu saņemt uzreiz pēc pirkuma līguma noformēšanas un nevēlas gaidīt īpaši tiem pasūtītā automobiļa piegādi. Bez tam šīs jauno automobiļu noliktavas saturam iespējams sekot līdzi interneta mājas lapā www.skoda.lv.

Jaunais "Škoda Auto" autorizētā dīlera SIA "Karlo Motors" autocentrs, kura būvniecības un iekārtošanas kopējās izmaksas ir 5 miljoni latu, būs pirmais "Škoda" autosalons Eiropā, kas saņems "Škoda Auto" jaunā dizaina standarta salona iekārtojuma mēbeles. Šo mēbeļu piegāde ir plānota šī gada aprīļa beigās, tāpēc jaunā autocentra svinīgā atklāšana notiks šī gada maijā.

Šobrīd "Škoda" modeļu gammā ir mazās klases modelis "Fabia", vidējās klases modelis "Octavia", lielās klases modelis "Superb", kā arī kompaktais minivens "Roomster" un tā komerctransporta versija "Praktik". Šoruden tirdzniecībā nonāks arī pirmais "Škoda" apvidus automobilis "Yeti".

SIA "Karlo Motors" dibināts 2001. gadā un kopš 2002. gada tas ir "Škoda Auto" autorizētais dīleris Latvijā. 2003. gada martā tika atklāts jauns auto salons Rīgā, Biķernieku ielā 120. Pēc Latvijas jauno automobiļu pārdošanas apjomiem "Škoda" 2006. gadā ieņēma 4. vietu, 2007. gadā – 2. vietu, 2008. gadā – 3.vietu. Turklāt 3 no 4 "Škoda" vieglajiem automobiļiem ieņem pirmās vietas savās automobiļu klasēs Latvijā, un "Octavia" trešo gadu pēc kārtas ir vispārdotākais auto modelis Latvijā. SIA "Karlo Motors" peļņa 2006. gadā pie apgrozījuma 26,4 milj. latu bija 1,1 milj. latu. 2007. gadā apgrozījums sasniedza 30,8 milj. latus un peļņa 1,8 milj. latu
 
Visi komentāri
 
267952. viesis 25.marts 2009 15:52
0 0 Atbildēt

Bet nu serviss viņiem bija pēēē. Tieši tāpēc pārdevu savu Octavia. Atbraucu, un pasaku, ka ir aizdomas par mikreni vadītāja durvīs (autoss nelikās uz signalizāciju). Pēc tam šiem vajadzēja 6 stundas lai atrastu vainu un nomainītu vadītāja durvju mehānismu (tur iekšā ir tā mikrene). Sāka jau kā parasti - kapots, bagāžnieka vāks utt. Ko tad ies klausīt kādu žaketē tērpto - stundu apmaksa...

267954. viesis 25.marts 2009 23:46
0 0 Atbildēt

Ir ok bet servisa pieņēmējs Edmuns. Nav ok

Uz priešu škoda

267956. viesis 26.marts 2009 1:10
0 0 Atbildēt

njaa 2007. gada meerkji daudziem izraadiijaas un veel izraadiisies pa kapakmeni! es buutu gatavs uz naudu dereet ka bankrots Karlo ar shito gaaajienu ir tikai paaris kvartaalu attaalumaa!

267957. viesis 26.marts 2009 8:14
0 0 Atbildēt

Nevis pa spiti krizei uzcela, bet gan jau bij ieguldits ka negribeja apstadinat...

Nu dzivosim redzesimka viniem veiksies.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Infiniti koncepts iezīmē ceļu jaunajam QX60 (+ FOTO)

Nissan luksuss zīmols Infiniti nodemonstrējis konceptu QX60 Monograph, kas iezīmē ceļu septiņvietīgā krosovera jaunās paaudzes modelim. Lasīt vairāk

 

Audi prezentē sportisko krosoveru Q5 Sportback (+ FOTO)

Audi prezentē trešo kompakto apvidus automobili (CUV) Audi Q5 Sportback, kas seko pēc e-tron Sportback un Q3 Sportback Lasīt vairāk

 

Avārija satiksmes aplī (+ VIDEO) 8

Izbraucot no satiksmes apļa, vieglais auto aizķeras aiz ekskavatora kausa. Lasīt vairāk

 

Jaunie BMW M3 un M4 - tagad oficiāli (+ FOTO) 12

BMW sarīkojis sportisko modeļu M3 un M4 oficiālo prezentāciju, iepazīstinot ar abiem modeļiem, kas tiek neviennozīmīgi vērtēti, vispirms jau milzīgās radiatora restes dēļ. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti