2008. gadā viens no vecākajiem automobiļu ražotājiem pasaulē – Peugeot – iesniedza 961 patenta pieteikumu Rūpnieciskā īpašuma institūtā (INPI), tādējādi jau otro gadu pēc kārtas kļūstot par visvairāk patenta pieteikumus iesniegušo uzņēmumu Francijā. Lielākā daļa Peugeot patenta pieteikumu bija PSA Grupas pētījumu un attīstības komandas izstrādāti risinājumi, kuru mērķis ir radīt tīrākus, drošākus, enerģiju taupošākus transportlīdzekļus par izdevīgāku cenu.
"Peugeot mērķis ir līdz 2015. gadam kļūt par videi draudzīgāko automobiļu ražotāju pasaulē. Peugeot šī mērķa vārdā pūlas katru dienu, lai izstrādātu automobiļus, kas saudzētu vidi vēl vairāk kā līdz šim, būtu drošāki un draudzīgāki cenas ziņā," uzsver KW Bruun Baltic pārdošanas un marketinga vadītājs Rasmus Tali.2008. gadā PSA Grupa pētījumos un uzlabojumos investējusi 2,1 miljardus eiro jeb 5,1% no automobiļu pārdošanas apgrozījuma, kas ir par 300 miljoniem eiro vairāk nekā gadu iepriekš.
Patenta pieteikumi galvenokārt tika reģistrēti uzlabojumiem, kas saistīti ar benzīna un dīzeļa dzinēju uzlabošanu. Papildus vairāki uzlabojumi bija saistīti ar otrās paaudzes Stop & Start tehnoloģijas ieviešanu 2010. gadā.
Tika reģistrēti arī patenta pieteikumi dīzeļa un elektromotora apvienošanai jeb HDi hibrīda dzinēja izmantošanas sākšanai 2011. gadā. Plānots, ka kā pirmais Peugeot modelis, kam tiks uzstādīts šāds motors, būs Peugeot 3008. Bez tam tika patentēti arī vairāki ar plug-in hibrīdu attīstīšanu saistīti uzlabojumi. Atšķirībā no parastā hibrīda, plug-in hibrīdu ir iespējams uzlādēt tieši no sadzīves elektriskā tīkla. Citi patenta pieteikumi saistīti ar automobiļa rāmja un virsbūves risinājumiem, kā arī drošības uzlabošanu.