«Alfa Romeo Mi.To» iegūs jaunu pārnesumkārbu ar diviem sajūgiem 12

 
26.marts 2009 0:00

Šogad kompaktais hečbeks Alfa Romeo Mi.To iegūs versiju ar jaunu robotizētu sešpakāpju pārnesumkārbu DualTronic ar diviem sausajiem sajūgiem. Pagaidām gan nav zināms, ar kādu dzinēju darbosies šī kārba.

Kompānijas BorgWarner, kura izstrādājusi šo transmisiju, oficiālajā ziņojumā teikts, ka no nākamā gada šāda pārnesumkārba tiks uzstādīta arī Fiat koncerna automobiļiem C un D segmentos. Precīzs modeļu saraksts vēl nav publicēts. 

Modelis Alfa Romeo Mi.To tika prezentēts pagājušā gada martā. Hečbeks ir uzbūvēts uz modernizētas Fiat Grande Punto platformas un Eiropas tirgū tiek piedāvāts ar četriem turbodzinējiem ar jaudu no 90 līdz 155 z.s., kas darbojas kopā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
 
Visi komentāri
 
267966. viesis 26.marts 2009 12:20
0 0 Atbildēt

Kaksi, interesants tev domu gājiens - priekšpiedziņas dranduļetam izvietot sajūgu zem pakaļbeņķa...

267968. viesis 26.marts 2009 12:26
0 0 Atbildēt

Vecajām 90 un 75, bet tās ir pakaļpiedziņas, un tur to kārbu lika lai labāks svarojums

Un ja būtu palūrējis tad arī būtu pārsteigts ka pakaļējos riteņos bremžu nav - jo tie ir blakus kārbai abpus diferim... :D

267969. viesis 26.marts 2009 12:32
0 0 Atbildēt

Palaidniex [?] 26.03.2009 12:20

Kaksi, interesants tev domu gājiens - priekšpiedziņas dranduļetam izvietot sajūgu zem pakaļbeņķa...

-----------------------------

Hmm, a priekshpiedzinjas dranduljets ir arii WW2 laika izniicinaataajs, kuram dzineejs

ir aiz "shoffera" seedeklja :-))))) A taads reaali eksisteeja un ljoti sekmiigi ciiniijaas

WW2 gaisa kauju fontees :-) Automobiili ar taadu komponeejumu laikam sauktu par "mid-engine, FWD" :-)

267970. viesis 26.marts 2009 12:37
0 0 Atbildēt

ļopnei vispār runāt par priekš un pakaļ piedziņu ir rēcīgi...

a kurš ta ļotaks tā bija zakonstruēc?

267974. viesis 27.marts 2009 8:57
0 0 Atbildēt

2 Palaidniex

P-39 Aircobra (USA aperāts).

267978. viesis 27.marts 2009 11:45
0 0 Atbildēt

Palaidniex [?] 26.03.2009 12:37

ļopnei vispār runāt par priekš un pakaļ piedziņu ir rēcīgi...

----------------------------------

Kaapeec? :-) Ir tak lidaparaati ar "stumjosho" propelleri pakaljaa,

par reaktiivajaam vispaar nerunaasim :-)

a kurš ta ļotaks tā bija zakonstruēc?

----------------------------------

cap jau pilniigi pareizi pateica - amerikaanju WW2 laika smagais izniicinaataajs P-39 Airacobra. Dzineeju aizvietoja aiz pilota muguras, lai vinjam priekshaa vareetu novietot

30 mm aviaacijas lielgabalu, kursh shaava caur propellera asi ...esot bijis baiss ierocis :-)

Tankus knaabis taa tikai ... Starp citu, ar Airacobra lidoja arii daudzi slaveni padomijas lidotaaji, tai skaitaa hvzcikkaarteejais Padomju Savieniibas Varonis I. Pokrishkins, veelaakais aviaacijas marshals :-)

267982. viesis 27.marts 2009 12:25
0 0 Atbildēt

Aber Aircobrai matoru ielika pa vidu ar domu panākt labāku izsvarojumu un attiecīgi, manevrētspēju, lielgabalus (arī lielākus par 30mm) tajos laikos mierīgi bāza V-veida matoriem starp galvām un ar bij labi :)

267983. viesis 27.marts 2009 12:31
0 0 Atbildēt

Nu jā - sasingronizēs ļupimotu ar propellera asi sadomāja jau WWI beigās...

Un kā tad saukt Boeing 737 - kvattro, jo tam 4 bīdeļi pie spārniem piekārti - tā teikt ne priekš ane pakaļā... :D

267985. viesis 27.marts 2009 13:51
0 0 Atbildēt
267990. viesis 27.marts 2009 15:39
0 0 Atbildēt

en.wikipedia.org/...

-quattro

Šitais laps aparāts

267991. viesis 27.marts 2009 15:59
0 0 Atbildēt

muahahaha -

en.wikipedia.org/...

-quattro

:D :D :D

267993. viesis 27.marts 2009 16:57
0 0 Atbildēt

cap [?] 27.03.2009 12:25

Aber Aircobrai matoru ielika pa vidu ar domu panākt labāku izsvarojumu un attiecīgi, manevrētspēju, lielgabalus (arī lielākus par 30mm) tajos laikos mierīgi bāza V-veida matoriem starp galvām un ar bij labi

------------------------------------------

Njaa, bet izsvarojums tieshaam bija pasuudiigs ar motoru+lielgabalu priekshaa, taa ka secinaajums uzprasaas pats par sevi. Bez tam dzineejs kalpoja kaa "papildbrunja" pilota aizsardziibai no mugurpuses. Savukaart "vidusdzineeja" deelj vairs nebija vietas degvielas tvertnei - taas naacaas izvietot spaarnos, kas izniicinaataajiem nebuut nebija raksturiigi tolaik :-)Un visbeidzot dzineeja aizvaakshana no priekshas ljaava ieveerojami uzlabot pilotam redzamiibu uz priekshu - problemaatiska daudziem izniicinaataajiem ar gaisa dzeses "zvaigznes" dzineejiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 8

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti