Mercedes-Benz C-klase atzīta par uzticamāko un drošāko vidējās klases auto

8.jūnijs 2009 11:44

Lielākais Eiropas automobiļu klubs ADAC savos ikgadējos pētījumos Mercedes-Benz C-klasi atzinis par uzticamāko un drošāko vidējās klases automobili.

Izanalizējot ceļu satiksmes negadījumu statistikas datus, ADAC eksperti secinājuši, ka, salīdzinot ar citiem šīs klases automobiļiem, Mercedes-Benz C-klase parādījusi vislielāko tehnisko izturību un apliecinājusi sevi kā automobili, kam var uzticēties. 



Ceļu satiksmes negadījumu statistika tiek apkopota, balstoties uz ADAC personāla ikdienas pieredzi. Tā tiek publicēta ik gadu un atspoguļo patiesu un uzticamu informāciju par noteiktu automobiļu modeļu izturību ceļu satiksmes negadījumos.

Automobiļiem, kas reģistrēti laika posmā no 2003. līdz 2008. gadam (ik gadu to ir bijis vismaz 10 000) un cietuši ceļu satiksmes negadījumos tehnisku iemeslu dēļ, tika veikti apjomīgi datu salīdzinājumi. Vidējās klases segmentā tieši Mercedes-Benz C-klase apliecināja sevi kā automobili, kas šādos ceļu satiksmes negadījumos cietis vismazāk. Vairāk informācijas par pētījumu atrodama www.adac.de. 

Mercedes-Benz C-klases labās tehniskās īpašības saistītas ne tikai ar drošību, bet arī ekonomiskumu. Šobrīd tirgū pieejamie C-klases modeļi aprīkoti ar trīs jauniem, pilnveidotiem tiešās iesmidzināšanas dzinējiem, kas paaugstina šo automobiļu veiktspēju un vadīšanas komfortu jaunā līmenī. Turklāt tas demonstrē arī priekšzīmīgu ekonomiskumu un draudzīgumu apkārtējai videi.

Jaunais C 220 CDI BlueEFFICIENCY sedans ir visefektīvākais šīs automobiļu kategorijas modelis, kas aprīkots ar 2143 cm3 motoru. Tā veiktspēja ir 125kW/170Zs, un tas attīsta 400 Nm lielu griezes momentu. Pateicoties jaunajam pilnveidotajam motoram, šis C-klases modelis līdz 100 km/h lielu ātrumu spēj sasniegt tikai 8,4 sekunžu laikā. Savukārt degvielas patēriņš ir tikai 4,8 l dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem (CO2 emisija –127g/km).

Jaunais 4 cilindru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs modelī C250 CGI BlueEFFICIENCY attīsta 150kW/150 Zs jaudu un 310 Nm lielu griezes momentu. Lai sasniegtu ātrumu 100 km/h, šim C-klases modelim nepieciešamas tikai 7,4 sekundes. Savukārt kombinētais degvielas patēriņš ir 7,2 l uz 100 kilometriem (CO2 emisija – 168g/km).

Jauno C-klases modeļu tehniskie dati

Modelis    C3    kW/Zs    Nm    Degvielas patēriņš  (l/100 km)    CO2 emisija    0-100 km/h    km/h
C 220 CDI BlueEFFICIENCY     2143    125/170    400    4.8 (4.9)    127 (130)    8.4 (8.8)    232 (219)
C 250 CDI BlueEFFICIENCY    2143    150/204    500    5.1 (5.3)    134 (140)    7.0 (7.5)    240 (238)
C 250 CGI BlueEFFICIENCY    1796    150/204    310    7.2 (7.5)    168 (175)    7.4 (7.5)    240 (233)

Tabulā minēti provizoriski dati, iekavās norādīti dati universālim

Jaunie Mercedes-Benz C-klases modeļi ir pieejami gan sedana, gan universāļa versijās.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vairākus gadus maldina velobraucējus un gājējus ar sarkano bruģīti uz ietves, tā nav velojosla (+ VIDEO) 8

Šada maldināšana ne tikai var, bet arī noved pie satiksmes negadījumiem ar velobraucējiem. Diemžēl pagaidām vainīgi ir tikai satiksmes dalībnieki, ne tās organizētāji. Lasīt vairāk

 

Blogeris Krievijā sadedzina savu "Mercedes AMG GT" vismaz 180 000 eur vērtībā, jo viņu pieviļ Maskavas oficiālais serviss (+ VIDEO) 32

Krievu blogeris Ļitvins sadedzina savu Mercedes-AMG GT 63 S četrdurvju kupeju, tādēļ, ka nespēj izturēt Maskavas dīlera attieksmi. Lasīt vairāk

 

Sadragātas, ar mazu atstarojumu jau gadiem ir Dienvidu tilta barjeras; 9 pret 2 par sliktu drošībai (+ VIDEO) 32

iAuto.lv 25.10.2020 izbrauc pa Dienvidu tiltu un Slāvu pārvada - secina, ka barjeras, kas atdala nobrauktuves, ir sadauzītas, demontēta vai ar sliktu atstarojumu. Lasīt vairāk

 

Ford Mondeo atvadās no benzīna motora 11

Ford vidējās klases modelis Mondeo atvadās no benzīna motora un turpmāk būs pieejams vienīgi versijās ar dīzeļdzinēju un hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti