Mercedes-Benz C-klase atzīta par uzticamāko un drošāko vidējās klases auto

 
8.jūnijs 2009 11:44

Lielākais Eiropas automobiļu klubs ADAC savos ikgadējos pētījumos Mercedes-Benz C-klasi atzinis par uzticamāko un drošāko vidējās klases automobili.

Izanalizējot ceļu satiksmes negadījumu statistikas datus, ADAC eksperti secinājuši, ka, salīdzinot ar citiem šīs klases automobiļiem, Mercedes-Benz C-klase parādījusi vislielāko tehnisko izturību un apliecinājusi sevi kā automobili, kam var uzticēties. 



Ceļu satiksmes negadījumu statistika tiek apkopota, balstoties uz ADAC personāla ikdienas pieredzi. Tā tiek publicēta ik gadu un atspoguļo patiesu un uzticamu informāciju par noteiktu automobiļu modeļu izturību ceļu satiksmes negadījumos.

Automobiļiem, kas reģistrēti laika posmā no 2003. līdz 2008. gadam (ik gadu to ir bijis vismaz 10 000) un cietuši ceļu satiksmes negadījumos tehnisku iemeslu dēļ, tika veikti apjomīgi datu salīdzinājumi. Vidējās klases segmentā tieši Mercedes-Benz C-klase apliecināja sevi kā automobili, kas šādos ceļu satiksmes negadījumos cietis vismazāk. Vairāk informācijas par pētījumu atrodama www.adac.de. 

Mercedes-Benz C-klases labās tehniskās īpašības saistītas ne tikai ar drošību, bet arī ekonomiskumu. Šobrīd tirgū pieejamie C-klases modeļi aprīkoti ar trīs jauniem, pilnveidotiem tiešās iesmidzināšanas dzinējiem, kas paaugstina šo automobiļu veiktspēju un vadīšanas komfortu jaunā līmenī. Turklāt tas demonstrē arī priekšzīmīgu ekonomiskumu un draudzīgumu apkārtējai videi.

Jaunais C 220 CDI BlueEFFICIENCY sedans ir visefektīvākais šīs automobiļu kategorijas modelis, kas aprīkots ar 2143 cm3 motoru. Tā veiktspēja ir 125kW/170Zs, un tas attīsta 400 Nm lielu griezes momentu. Pateicoties jaunajam pilnveidotajam motoram, šis C-klases modelis līdz 100 km/h lielu ātrumu spēj sasniegt tikai 8,4 sekunžu laikā. Savukārt degvielas patēriņš ir tikai 4,8 l dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem (CO2 emisija –127g/km).

Jaunais 4 cilindru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs modelī C250 CGI BlueEFFICIENCY attīsta 150kW/150 Zs jaudu un 310 Nm lielu griezes momentu. Lai sasniegtu ātrumu 100 km/h, šim C-klases modelim nepieciešamas tikai 7,4 sekundes. Savukārt kombinētais degvielas patēriņš ir 7,2 l uz 100 kilometriem (CO2 emisija – 168g/km).

Jauno C-klases modeļu tehniskie dati

Modelis    C3    kW/Zs    Nm    Degvielas patēriņš  (l/100 km)    CO2 emisija    0-100 km/h    km/h
C 220 CDI BlueEFFICIENCY     2143    125/170    400    4.8 (4.9)    127 (130)    8.4 (8.8)    232 (219)
C 250 CDI BlueEFFICIENCY    2143    150/204    500    5.1 (5.3)    134 (140)    7.0 (7.5)    240 (238)
C 250 CGI BlueEFFICIENCY    1796    150/204    310    7.2 (7.5)    168 (175)    7.4 (7.5)    240 (233)

Tabulā minēti provizoriski dati, iekavās norādīti dati universālim

Jaunie Mercedes-Benz C-klases modeļi ir pieejami gan sedana, gan universāļa versijās.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti