«Audi A5 Sportback» – labākais no trim pasaulēm 2

 
22.jūlijs 2009 13:58

Audi prezentē jaunu transportlīdzekļa koncepciju – Audi A5 Sportback. Piecu durvju modelis ar garo, plūstošo aizmugurējo daļu apvieno labāko no dažādiem transportlīdzekļu veidiem: kupejas pievilcību un eleganci, sedana komfortu un universāļa praktiskumu. Sportback pievienojas Coupé un Cabriolet kā trešais A5 modeļu ģimenes loceklis.



A5 Sportback, kam ir iespaidīgs dizains, sportisks raksturs un kas ir lieliski piemērots braukšanai ikdienā, kā arī aprīkots ar ārkārtīgi efektīviem un spēcīgiem dzinējiem, ieradīsies pie Audi izplatītājiem septembrī. Tirdzniecība jau ir sākusies, cenas – sākot no 37 900 EUR. Nākamais modelis ar vēl pievilcīgāku cenu sekos 2010. gadā. Tādējādi A5 Sportback kļūs par A5 modeļu klāsta bāzes modeli.



Audi, būdams automobiļa Avant izgudrotājs, ar A5 Sportback rada jaunas dizaina tendences. Piecu durvju kupeju raksturo elegantas līnijas. Tas ir par 36 mm (1,42 collām) zemāks kā A4 Sedan; ar tā īsajām pārkarēm priekšpusē, garo un diezgan plato riteņbāzi, kā arī četrām bezrāmju durvīm ar slaidām logu līnijām – šis auto ir sportiskas elegances iemiesojums.

Interjers ir plašs, piedāvājot lielisku komfortu visās četrās sēdvietās. Lielās bagāžas nodalījuma durvis harmoniski iekļaujas garajā, slaidākajā aizmugurējā daļā; spoilera mala uzsver spraigo raksturu. Bagāžas nodalījuma 480 litru (17 kubikpēdu) ietilpība ir gandrīz tikpat liela, kā automobilim A4 Avant, turklāt, nolokot aizmugurējo sēdekļu rindu, iespējams iegūt iespaidīgu 980 litru (34,6 kubikpēdu) telpu.



Runājot par piedziņas daļu, A5 Sportback seko Audi stabilajam novatorisko tehnoloģiju ceļam. Visi tiešās iesmidzināšanas dzinēji ir ārkārtīgi efektīvi – TDI dzinēji dīzeļdegvielai, FSI dzinēji benzīnam. Visi dzinēji atbilst Euro 5 izmešu standartam.

Visi modeļi ir aprīkoti ar rekuperācijas sistēmu, kas atjauno enerģiju bremzēšanas un ātruma samazināšanas laikā un īslaicīgi noglabā to akumulatorā.

Sākotnēji Audi piedāvā trīs benzīna un trīs TDI dzinējus, kam 2010. gada vidū pievienosies vēl trīs dzinēji. Benzīna dzinēji – divu litru TFSI dzinējs ar 132 kW (180 ZS) vai 155 kW (211 ZS) jaudu un 3,2 litru V6 dzinējs ar 195 kW (265 ZS) jaudu – ir aprīkoti ar Audi vārstu atvēruma regulēšanas sistēmu, kas mainīgi kontrolē vārstu atvērumu. Inteliģentā tehnoloģija uzlabo veiktspēju, vienlaicīgi samazinot degvielas patēriņu.

2,0 TDI dzinējs attīsta 125 kW (170 ZS) jaudu un patērē vidēji nieka 5,2 litrus degvielas uz 100 km (45,23 US mpg). Tas ir apvienots ar start-stop sistēmu, kas vēl vairāk uzlabo degvielas ekonomiju pilsētas satiksmē. 140 kW (190 ZS) jaudas 2,7 litru TDI dzinējs ir vēl efektīvāks. 3,0 TDI dzinējs, kas ir aprīkots ar S tronic transmisiju, rada visai iespaidīgu 176 kW (240 ZS) jaudu.

Tāpat kā trīs benzīna dzinēji, arī dīzeļdzinēji nogādā saražoto jaudu uz quattro pastāvīgo visu riteņu piedziņas sistēmu. Divi visspēcīgākie dzinēji pieejami ar papildus aprīkojumā iekļauto, nesen izstrādāto sporta diferenciāli, kas mainīgi sadala jaudu starp aizmugurējiem riteņiem un piedāvā vēl iespaidīgāku dinamiku, braukšanas prieku un drošību. Divi TDI modeļi ar priekšējo riteņu piedziņu – 2,0 TDI un 2,7 TDI – kā arī 2,0 TFSI (132 kW / 180 ZS jauda) ir uzlaboti ar citu Audi inovāciju: ESP stabilizācijas programmu ar elektronisku priekšējā diferenciāļa slēdža palīdzību, kas uzlabo izveicību un novērš nepietiekamu stūres manevrēšanu.

Lielisks papildinājums ir Audi Drive Select transportlīdzekļa dinamikas sistēma, kas, septiņu pārnesumu S tronic transmisijas pārnesumu pārslēgšanas brīdi, ļauj vadītājam viegli mainīt droseles reakcijas īpašības, kā arī servotronic stūres sistēmas radīto pārspiedienu. Servotronic stūre ietilpst standarta aprīkojumā (140 kW (190 ZS) un modeļiem ar lielāku jaudu). Sistēma tiek piedāvāta kā modulāra pakete ar vismaz vienu no šīm papildus aprīkojuma iespējām: sporta diferenciālis, adaptīvā amortizatoru kontrole vai dinamiskā stūre ar maināmu pārspiedienu.
 
Visi komentāri
 
270022. viesis 22.jūlijs 2009 17:19
0 0 Atbildēt

kubikpēdu :D

270027. viesis 22.jūlijs 2009 20:57
0 0 Atbildēt

revolucionaari stulbs dzejoti tulkots piaar raksts :D :D :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW T-Cross ar lielisku gaismas tehniku (+VIDEO) 7

Mazās klases krosovers Volkswagen T-Cross kopš nonākšanas tirgū 2019. gadā Baltijas valstīs pārdots vairāk nekā 5,5 tūkst. eksemplāros. Lasīt vairāk

 

Līdz 2026.gadam Rīgā plāno pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā

Līdz 2026.gadam Rīgā plānots pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē. Lasīt vairāk

 

Mercedes EQS modernizēts; cenas nemainās, sniedzamība vairāk par 800 km (+ FOTO) 5

Mercedes-Benz modernizējis elektriskās piedziņas sedanu EQS, piestrādājis pie izskata un uzlabojis sniedzamību, taču cenu atstājis to pašu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti