Pārdomas: Trīs visriebīgākie šoferu tipi 43

 
12.augusts 2009 0:00

Uldis: Absolūti subjektīvs vērtējums uz ceļiem pieredzētā un novērotā - atsijāju no visiem, manuprāt, visriebīgākos (visdraņķīgākos, vissliktākos, vis….) autobraucējus, kuru uzvedība man visvairāk tracina. Tā teikt- godalgotais trijnieks.

Sākšu no bronzas un pabeigšu ar zelta medāli.

3. bremzētāji- te varētu izdalīt trīs tipus- tie, kuri brauc pārāk lēni un tie, kuri ielien/izlien tev priekšā un sāk braukt lēni. Riebīgi un bīstami ir visi trīs.

2. antitrajektoristi- laikam tā (vienā vārdā) varētu dēvēt tos, kuri galīgi un pilnīgi neievēro sava autiņa trajektoriju- līkumā brauc no vienas joslas uz otru, pagrieziens notiek vai nu kārtīgi nogriežot pretējai joslai vai pirmziemnieka stilā labo pagriezienu taisa vispirms kārtīgi paņemot pa kreisi. Protams, te tiek skaitīti arī tie, kas brauc pa ceļa vidu (vienalga ir vai nav pārtraukta vai nepārtraukta baltā līnija).

1. priekšā līdēji- nav nozīmes vai stāvi nelielā sastrēgumā vai vienkārši deg sarkanais krustojumā- vienmēr būs kāds, kurš aizlīdīs visai kolonnai priekšā. Aizlīdīs priekšā visiem vai arī nagla iebāzīs autiņa purnu, ja kur priekšpusē pamanīs kaut mazāko spraudziņu.

Protams, ir jau vēl vesels bars ar tipiem, ko varētu godalgot, bet man izkristalizējās šāds [ne]goda pjedestāls.

Varbūt vēl kādam šoferim ir šāds pat trijnieks ar ko varētu padalīties? Neturi sveci zem pūra!

http://www.baltaisruncis.lv/blogs/tris-visriebigakie-soferi/
 
Visi komentāri
 
270247. viesis 10.augusts 2009 15:11
0 0 Atbildēt

1.Čammas - nejēdz uzsākt, kad iedegas luksofora zaļā gaisma. Tepat neizlēmīgie - taustās pa joslām, pārmērīgi lēnām bremzē pirms pagriezieniem, pirms pagrieziena pa kreisi uz šosejas neatstāj vietu tiem, kas vēlas pabraukt garām pa labo pusi.

2."auni - kreisā josla-princips" - es braucu uz 50/90 un nevienam mani nav brīv' apdzīt/apsteigt, jo es vienmēr braucu pa kreiso malējo joslu

3.pagriezienu nerādītāji - bez komentāriem un auto marku dalīšanas, sevišķi krīt uz nerva ja pagriezienu, stāvot joslā "braukt taisni un/vai pa kreisi/labi", ieslēdz tikai pēc tam, kad luksoforā iedegas zaļais un jau jāsāk braukt- pirms tam stāvēja un aiz viņa visi stājās, jo domāja, ka subjekts brauks taisni, savādāk nebūtu stājušies aiz šīs "aizņemtā rociņa".

P.s."Rakstā" minētie "līdēji" mani pilnīgi neuztrauc - viņi uzrodas, pielien priekšā un aizbrauc nevienu netraucējot! Neesmu "latvietis skaudīgais", ja viņiem jāsteidzas, lai skrien, man nav žēl.

270248. viesis 10.augusts 2009 15:26
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu raksta autoram, seviķi tracina priekšā līdēji, kas dienu no dienas ir vieni un tie paši....

270250. viesis 10.augusts 2009 15:43
0 0 Atbildēt

Vispār jau to līdēju skaits ir strauji samazinājies pateicoties CP aktivitātēm - tie džeki vairums dēl soda punktiem jau pārvietojas ar velosipediem. Un tas ir pavisam labi. Viņi mani tomēr nedaudz traucēja. Tagad populārāki ir kļuvuši minētie "čammas" - pārsvarā jaunie braucēji un penši. Autobusisti arī mums dikti gausi braucēji. Nesen biju Prāgā, pavēroju turienes busistus un tramvajniekus - šie vairumā gadījumu ātrumā brauc fiksāk par vieglajiem. "Auni" ir visur - arī ES valstīs tie kļust populāri. Bet viņi īpaši netraucē, jo viegli tikt tiem garām. Īpaši šie ir pamanāmi uz jūrmalenes ar iemīļoto 90,00 km/h. Bet jebkurā gadījumā situacija uz ceļiem ir labāka nekā pirms 10 gadiem -domāju, ka soda punktu sistēma tomēr ir daudzus disciplinējusi.

270251. viesis 10.augusts 2009 16:01
0 0 Atbildēt

1. Štepselētāji - ātruma pārsniedzēji. Šitie mīzali uz taisiem gabaliem aizlien priekšā un nākamajā krustojumā demonstrē ar ko manuālā kārba ir labāka par automātisko.

2. Smirdinātāji. Izmantos katru iespēju, lai paspētu apdzīt pirms sarkanā bremzējošu mašīnu, lai pēc tam uzsākot braukt nodemonstrētu kvēpu mākoni.

3. Pļerdaki. *******, kas pievērš sev uzmanību ar lieliem skaļiem izpūtējiem. Pārsvarā trokšņainu izpūtēju izmanto, lai nodemonstrētu savas vājās spējas rīkoties ar manuālo kārbu.

4. Nervozie pusmetrinieki. Sastrēgumā drudžaini raujās uz priekšu katru pus metru, bet kad pienāk sastrēguma gals, tad pilnīgi atslābst un kritiskajai vietai cauri brauc īpaši lēni.

5. Vojadžeristi. Ved savu punci un par pārējo nospļauties.

6. Misters attapīgais. Nevar izvēlēties piemērotu brauksānas joslu un braukt. Visu laiku ir jālēkā starp joslām, par katru cenu jāaizlien kādām priekšā.

270252. viesis 10.augusts 2009 16:17
0 0 Atbildēt

1. Šūmahers

2. Raikonens

3. Hamiltons.

270254. viesis 10.augusts 2009 17:11
0 0 Atbildēt

vēl diezgan besījoši ir tie, kas paši īsti nezina uz kurienu brauc, pa kuru joslu to dara, kādas uz ceļa ir ceļa zīmes un ko tās nozīmē un kādu manevru ša paši veiks...

Ļodi daudz starp tādiem ir svētdienas braucēji vai tādi, kas no galvas iemācījušies mājas-darbs-mājas. Ja tur izmainīs kādu ceļazīmi kādu ielu padarīš par vienvirziena - ij nepamanīs... :D

Gribās teikt - apstājies izdomā - ko gribi un tikai tad brauc, citādi minēt, ko nākamajā sekundē izdomās tāds tips, ir nereāli - krievu ruleti spēlēt varētu būt drošāk... :D

270255. viesis 10.augusts 2009 17:11
0 0 Atbildēt

Absolūts debilisms.

Var just, ka autors jūtas kā kings uz ceļa un necieš, ka kāds brauc ar likumā atļauto ātrumu vai nejūtas tik drošs, lai līkumā ejot pa milimetriem nogrieztu gar ietvi.

270256. viesis 10.augusts 2009 17:21
0 0 Atbildēt

IV, cik musu valstii ir maximaalais atlautais atrums pec CSN? :D

270257. viesis 10.augusts 2009 17:23
0 0 Atbildēt

Eu, 270255. viesi...

Manuprāt uz mūsu ceļiem trūkst tāda maza sīkuma - vadītāju, kas rēķinātos ar citiem vadītājiem

Ne skriešana, ne vilkšanās, ne pagriezienu nerādīšana, ne braukšana pēc pašizdomātiem noteikumiem neliecina par cieņu pret citiem vadītājiem.

Pabraukā pa citu Eiropas valstu ceļiem un nevilšus pamanīsi, ka tur nav nedz skrējēju, nedz mūžam garām līdēju, kā arī nav sapņotāju/sēņotāju vai principiālo - es braucu, neko nepārkāpju tāpēc nevienam citam arī neļaušu...

270259. viesis 10.augusts 2009 17:32
0 0 Atbildēt

Palaidniex, cik var šito malt - "vot tur gan Cilvēki dzīvo!:O" Muļķības, esmu daudz braucis par EU, ir tur visi Tevis minētie tipāži ne mazāk kā pie mums un pa reizei arī kādu gājēju kāds satrakojies autovadītājs sakož vai nošauj:D, nevajag zīmēt bildes, ka citur pilnīgi citādi cilvēki dzīvo! Viņiem ceļi labāki, CP saprātīgāki, ir kur izvērsties, nu OK, nedaudz jau braukšanas kultūra ir augstāka, bet nevajag te ļaļa, ka pie mums viss tik slikti un šiem tur leiputrija, tracina šitā viedokļa kultivētāji, kautkādi kompleksi vai?!

270260. viesis 10.augusts 2009 17:33
0 0 Atbildēt

Vienīgie kas mazliet traucē ir tie kas nespēj vien apdzīt lēnbraucējus. Lēnbraucēji paši nav problēma - žvikt un garām, bet lūk tie kas sabrauc pa 20-mit auto aiz lēnbraucēja un nevar vien aizvilkties garām - lūk tā ir problēma. Tie 20-mit droši drudzaini iekrampējušies stūrēs cītīgi skatās kad lēnbrauceju uz 80km/h varēs "nokost" ar 90 km/h, distance minimums ( jeļi nobremzētu, ja tas lēnbraucējs mestu pa bremžiem). Nu kas jums tauta traucē uzspiest uz 100-120 km/h un aiziet garām lēnbraucējam un talāk turpināt ar ierasto ātrumu !?!?!? Bet nē zin ļurināsies astē kamēr nebūs bezmaz 5km taisns ceļa posms bez pretimnākošajiem. Un ja kāds ātrāks ies garām un nebūs iespēju "nokost" visu "kolonnu" tam būs jāmēģina uzstutēties uz kapota, jo redz tie kas riktīgi ātrāk brauc - tie ir "*******" un "līdēji". Pāši mļin tādi "d=sā līdēji" ka maz neliekas. ZB tādiem ākstiem astē sēdēt ar 1,6 motoreli, kad skaidri zini ka būs vien jāgaida labāki laiki. Brīžiem gan arī smieklu parauj, kad vieglo rindai jau kravinieks sāķ iet garām ( kaut smieties īsti nav par ko - ļoti bīstami, it īpaši ņemot vēra mūsu braucēju "d=sā līdēju" braukšanas manieri - kraviniekam palikt nebūs kur, ja nu tāda pēkšņa vajadzība rastos).

270262. viesis 10.augusts 2009 17:42
0 0 Atbildēt

Klau anonīmais gudriniek nr 270259.

Es zinu, ka pilnīgi visur ir skrējēji da bremzes, tikai eiropā tie sastāda vidēji nepildus 5 % no plūsmas - mums vismaz 1/3 daļu no braucējiem! Un tā ir gana būtiska atšķirība! Šeit tāds slāvisms - sēžu savā biezajā mašīnā ar tonētiem stikliem lieki 100 lati iekrājušies pie pakaļās lūk arī braucu kā kings - tā teikt nevis pārkāpju CSN, bet izmantoju paaugstinātas maksas ceļa infrastruktūras pakalpojumus...

Otri baidās no visa, pat paši no sevis - kāpēc neiemācīies brautk droiši, nebaidoties no sevis un citiem?

Slikts ceļa segums vai plānu pildošs i/u ceļu policists pārstāvis netraucē iekļauties plūsmā un braukt netraucējot sev un citiem. Tas ir tikai jautājums par to cik daudz savas uzmanības esi veltījis ceļam un notiekošajam uz tā. Ja neveltie pietiekami tad arī rodas avārijas vai nu pac tāds sapņotājs tajās iekļūst vai arī tādu dēļ tādas sarodās...

Tā jau saka - nekas tā nedisciplinē autovadītāju, kā aiz muguras braucoša CP ekipāža. Tad uzreiz ij ātrums nepārsniedzās, ij pagrieziena rādītāji savlaicīgi tiek izmantoti, ij nevienam netiek nogriezts ceļš, i vidējā josla aizmirstās no divām eksistējošā utt...

P.S.

Pie mums dažiem indivīdiem vēl blakusefekc - vēl tikai max. atļautais braukšanas ātrums nezkāpēc kļūšt par -10 km/h vai -20 km/h no max. reāli atļautā...

270263. viesis 10.augusts 2009 17:43
0 0 Atbildēt

+ WALA

270264. viesis 10.augusts 2009 17:49
0 0 Atbildēt

šitos āstē sēdētājus dzenājot (visus uzreiz vai pa pačakai, jo neielaidīs taču atpakaļ, noteikti domā, ja jau varonis, tad miedz līdz pamalei) esmu piepelnījis klat 4 punktus, kad CP paņem ar apdzīšanas ātrumu.. :|

270265. viesis 10.augusts 2009 18:14
0 0 Atbildēt

Autors par ideālo trajektoriju uzskata pirms labā pagrieziena ieņemtu labo malējo stāvokli? Ja tā, tad labu veiksmi līkuma izejā noturēties savā joslā. Labāk iekārtojos cik vien iespējams pa kreisi, lai pagriezienā iebrauktu maksimāli ātri - tas, manuprāt, mazāk kavētu satiksmi, nekā kaut kāds ceļa apmalei pielipis gliemezis, kas sabremzējies līdz "drošam" ātrumam.

270267. viesis 10.augusts 2009 19:34
0 0 Atbildēt

Nja, te nu man arii jaapiekriit Ilgonim :-) Galvenais jau ir - domaat, kaa pagriezienu beigt, jo , kaa saka sena tautas paruna: jebkuraa liikumaa IEIET var ar jebkuru aatrumu, pa jebkuru trajektoriju. Iziet no liikuma ...kaa sanaaks, bet pamataa, kaa

iegaaji , taa arii sanaaks :-)

270268. viesis 10.augusts 2009 19:38
0 0 Atbildēt

Kur deksters?

270269. viesis 10.augusts 2009 20:48
0 0 Atbildēt

270268. viesis 10.08.2009 19:38

Kur deksters?

----------------------

pirmā vietā.... jo lien visos topikos......

270270. viesis 10.augusts 2009 22:29
0 0 Atbildēt

Visis tukina aiz tā 80 km/h jo tiem ir mazauto, kuriiem vajag tos 5km (nu labi mazak) lai uzņemtu ātrumu un tiktu garām "šķērslim". Lūk ir iemesls pirkt auto ar kaut nelielu jaudas rezervi - bez stresa apdzen kaut visu kolonnu un kruizē tālāk! :p

270273. viesis 10.augusts 2009 23:31
0 0 Atbildēt

Riktīgi besī bremzētāji uz tramvaja sliedēm vai pārbrauktuvēs. Nu ko var taupīt to autiņu, tipa sataupīs mazbērniem? Pārbraucot ātrāk piekarei tikai labāk nevis kad izbauda katru bruģakmeni. Tāpat arī besī "puišeļi"(Jauneklis kļūst par vīru tad, kad viņš vairs nebrien peļķei pāri, bet iet tai apkārt- Platons) pie stūres parasti džipu, kuriem lietus laikā obligāti jāiebrauc peļķē, lai gan blakus josla ir brīva un peļķi var apbraukt.

270276. viesis 11.augusts 2009 12:30
0 0 Atbildēt

Mani tūlīt aiz nemotivēti lēni braucošajiem un nemitīgi bremzējošajiem visvairāk laikam tracina tādi kā 270256. viesis: "Cik tad mūsu valstī ir atļautais ātrums pēc CSN"... Un kas tev par daļu, uz cik es braucu pa šoseju? Ja tu brauksi pa labo malu, es tev aiziešu garām un tevi netraucēšu. Bet tu nē - brauksi uz 90 pa kreiso joslu, lai arī labā puse visa brīva, vai ne? Un mani traucēsi, turklāt apzināti. Jo tu ievēro ātrumu un citiem tak neļausi darīt citādāk. Tu vispār apzinies, ka uz šosejas tā braukt nedrīkst, ka noteikumi prasa pārkārtoties pa labi, ja pa labi josla ir brīva? Un ka tā īsti nemaz tevi tad nedrīkst apsteigt pa labo pusi (jo tiek pieņemts, ka kuru katru brīdi tu pārkārtosies pa labi)?

Pēdējā laikā aizvien vairāk šādu pa kreiso joslu ripinātāju ir starp sievietēm (ļoti bieži - džipos). Viņas laikam brauc un priecājas, ka priekšā neviena nav (jo visi ir aiz muguras...). Bet netrūkst arī džeku, kuru sejās rakstīts, ka viņi vispār netaisās domāt par tādiem sīkumiem kā satiksmi, ierakstīšanos plūsmā utt.

270277. viesis 11.augusts 2009 12:34
0 0 Atbildēt

Mani visvairāk tracina moči, kuri 80% brauc ar tālajiem. Kāds var pateikt, kāpēc tā. Es jau sāku šos kantēt, ZB!

270278. viesis 11.augusts 2009 12:54
0 0 Atbildēt

Tie vājredzīgie motpēdisti, kas nemitīgi brauc ar tālajiem, visticamāk sliktiu redz un kad ieslēdz tālos tiem tikai šķiet, ka tie labāk redz ceļu un savu spidometru... :D

Ja mocis apsteidz plūsmu uz šosejas ar ~tādu pat ātrumu kā žiperīgie skrējēji ar mašīnu - tad viņu var laikus pamanīt i bez tālajām, bet ja mocists neskatās divreiz sava spidometrā, tad nezkāpēc tāds uzlāns uzskata, ka viņam ir tiesības pārkāpt ātrumu n-kārt tikai tāpēc ka tas ie ieslēdzis citus žilbinošās tālās gaismas...

Tas ka visur mazliet pārkāpj brauc ar +10 vai +20 km/h ir skaidrs, tik ātri braucošus ir pierasts pamanīt, bet ja mocis uzskata, ka viņam, ka vairāk apdraudētam ir tiesības braukt 2x ātrrāk par plūsmu - nu piedodiet...

270282. viesis 11.augusts 2009 16:50
0 0 Atbildēt

Nabaga Jūs - dzīves apbižotie!

Topa aukšgalā vienmēr būs;

Apbižotie ņurdētāji...... nu tādi kā šeit komentē. :)

270284. viesis 11.augusts 2009 19:19
0 0 Atbildēt

viesi 270255,labāk nebrauc,sēdi biksēs.

270287. viesis 12.augusts 2009 0:15
0 0 Atbildēt

Laikam piederu pie antitrajektoristiem un īpaši par to neskumstu, ja viens pats uz ceļa atrodies. Tiesa ir blaknes: kādreiz kāds tomēr brauc ātrāk par tevi un tu atrazdamies ne savā joslā šim nemanīti pienākosam patraucē lidojumu.Bet reti gadās.

270324. viesis 12.augusts 2009 17:54
0 0 Atbildēt

Mani tajā skaitā tracina taksisti. Ja viņi nekad nekur nesteidzās, tas nebūt nenozīmē, ka jakāvē satiksmes plūsma. Tapat arī maršrutnieki, kuriem vienmēr vajag pa bremzēm un izlaist pasažierus. Trešais tips ir tie, kuri nebrauc ar plūsmas ātrumu. Kāda velna pēc pa Krasta ielu braukt ar 70, ja visi pārējie brauc ar 90km/h.

270328. viesis 12.augusts 2009 18:42
0 0 Atbildēt

Mani kaitina divi tipi:

(1) Tie, kas neiekļaujas plūsmā;

(2) Tie, kuriem lēnām jāizlien no sānceļiem uz šosejas par katru cenu, pat ja pa šoseju braucošajiem nākas strauji bremzēt;

(3) Tie, kas uz divjoslu šosejas ponta pēc spiežas pakaļā un nervozi midžina tālos, lai arī ir acīmredzams, ka priekšā braucošais iet garām pirmajā joslā braucošajiem vismaz uz 110-120 km/h

270329. viesis 12.augusts 2009 18:42
0 0 Atbildēt

Atvainojos, trīs tipi :D

270342. viesis 13.augusts 2009 1:03
0 0 Atbildēt

Nezinu man šķiet, ka bremzētāji ir kāda 1/3 vismaz. Mūždien un katru dienu nākas bremzēt pirms līkumiem, otrajā joslā un tml., jo kāds čakarējas pa priekšu. Nu dinamiska braukšana Latvijā nekādi nesanāk, tikai nervi čupā. Laikam tomēr vēl neesam no zirgu pajūgu laikiem izauguši. Eiropā max ātrums nav lielāks, bet tur to cenšas pilsētā sasniegt pēc iespējas ātrāk, ja kāds izbrauc priekšā (kaut tante ar vecu opeli), tad uzreiz uzber ogles un iekļaujas plūsmā nemaz netraucējot, mums lielākajai daļai vajag kādu km, lai ieskrietos, vismaz. Tāda žēlošanās sanāk, bet nu diemžēl tā tas ir - visa autobraukšana koncentrēja uz noteikumu burta ievērošanu, nevis iemācīšanās braukt, iekļaujoties satiksmē. Un pie mums vēl rāmi bremzes uztver, pamēģiniet teiksim Francijā pa otro joslu pavilkties lēnāk kā aizmugurējais, ja 1.josla brīva - notaurēs pa visu pilsētu un vēl beigās žandarms pie paka.as paņems.

270346. viesis 13.augusts 2009 8:06
0 0 Atbildēt

Vēl ir ripinātāji, kuri iedegoties sarkanajam, lēnām ripinās līdz luksoforam!

270351. viesis 13.augusts 2009 8:30
0 0 Atbildēt

Jāskatās 3 km uz priekšu,

nebremzēt:

Pareizi sareiķināt attālumu lidz apstāšanās vietai vai sarkanajam luksaforam...

īstajā brīdī izslēgt dzinēju un aizripot, tad atkal iedarbināt un knapi skarot gāzes pedāli neuzkritoši paātrināties, robus pārštepselēt vidēji pie 1500 apgr. min

Ideāli - IEGUVUMS VISMAZ 50 % DEGVIELAS EKONOMIJa

270352. viesis 13.augusts 2009 8:37
0 0 Atbildēt

Viesim 270324

Kāda velna pēc pa Krasta ielu braukt ar 70, ja visi pārējie brauc ar 90km/h

Zini,kāpēc Latvijā viss caur pak***?Tāpēc,ka liela daļa tā arī dara-kāda velna pēc jādara kā vajag,ja visi dara kā nevajag,bet dara to visi?Labāk nedarīšu kā vajag,bet darīšu kā visi,jo ja visi tā dara,tad jau tas ir kā vajag.Es neaģitēju būt individuālistam,es gribētu,lai mēs rīkotos kā vajag.

270362. viesis 13.augusts 2009 10:01
0 0 Atbildēt

viesi 270352.

Gan maksimālā ātruma pārsniegšana gan neiekļaušanās kopējā plūsmā ir pārkāpums. Minētajā gadījumā neiekļaušanās plūsmā ir lielāks pārkāpums.

270363. viesis 13.augusts 2009 10:01
0 0 Atbildēt

270346. viesis 13.08.2009 08:06

Vēl ir ripinātāji, kuri iedegoties sarkanajam, lēnām ripinās līdz luksoforam!

-----------------

Nu un kaada jeega vilkt liidz peedeejam un tad "likt pa meemajiem"? Pabraukaa

pa Rietumiem, redzeesi, ka tas ir visizplatiitaakais vadiishanas panjeemiens :-)

270364. viesis 13.augusts 2009 10:14
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka intensīvā satiksmē pārējie paliek aiz iepriekšējā krusta un lēnām veidojas sastrēgums :)

270368. viesis 13.augusts 2009 10:25
0 0 Atbildēt

Viesim 270362.

Pats apjēdz ko pateici? Kāds pārkāpums,ja zīme ir 70,bet bars brauc 90?Kas sodīs mani par to,ka es braucu ar 70? CP? Nu kā Jūs neapjēdzat,ka šitā "muhļīšanās"ja pārvērtusies par dzīves normu.Tavs koments to pilnībā pierāda.Tu esi pārliecināts,ka ja daudzi pie zīmes 70 brauc 90,tad nebraukt ar 90 ir noteikumu pārkāpums un braukšana ar 90 barā,automātiski ir jauni CSN ,kas automātiski atbrīvo no soda.??

270371. viesis 13.augusts 2009 11:03
0 0 Atbildēt

Iekš LV ir tā debīlā īpatnība, ka rakstītie un nerakstītie likumi. tipa pārsniegt +20km/h ir ok, jo pastāv "džentelmeņu vienošanās" ar CP :D Nakuj nevar noteikumos skaidri un gaiši ierakstīt 110km/h uz šosejas un tml, un attiecīgi arī sodīt šoferus, kas pārsniedz šo ātrumu, nevis vnk pievērt acis uz noteikumu glupībām?

270372. viesis 13.augusts 2009 11:11
0 0 Atbildēt

ierakstīsi noteikumos 110 to 90 vietā un visi brauks 130... :D

jo nemainīgi no ierakstītā noteikumos noklusētais +20 km/h saglabāsies...

Tiesa ātrāk par 120-130 lielākais vairums tāpat nebrauks

270373. viesis 13.augusts 2009 11:21
0 0 Atbildēt

Tā viņš ir,un visi šitie stāsti par to,ka lūkt tā esot arī ārzemēs,ir bleķis.Reiz 90-to gadu sākumā braucu uz Zviedriju.Stokholmā pa pilsētu uz 55, a lielais vairums zviedru uz 70.Ā,tad šite tā jābrauc,es nodomāju un ārpus pilsētām,kur 110,braucu 130.Rezultāts-ilgas pārrunas ar politie uz policijas "kabatas".Labi,ka palaida bez soda(ar brīdinājumu),piemuldēju,ka pirmo reizi Zviedrijā u.t.t.Tas,ka mūsu CP negrib strādāt,nenozīmē,ka +16 ir norma.Soda nepiemērošana ilgā laika posmā,rada visādas glupas pārliecības,tipa I am invincible!!!

270379. viesis 13.augusts 2009 12:20
0 0 Atbildēt

90% no ripukinātājiem ir no Jelgavas! Tur jau sāk ripināt kad sarkanais ir nevis nākamajā krustā, bet aiznākamajā. Rīgā no Deglava ielas līdz Jelg. šosejai var aizbraukt pa ~ 10 - 15min (max) - 15km, izbraukt caur Jelgavu - 5km ir ne mazāk kā 25min.

Pat neiet runa par atļautā ātruma pārniegšanu, liekas ka auto būtu jāmin ar pedāļiem..... pie zaļā izkustās pēc ~ 10 sek., un vajag 1km lai sasniegtu trako ātrumu 50km/h.

Fenomenāli!

270448. viesis 18.augusts 2009 21:00
0 0 Atbildēt

brīvdienās biju pie brāļiem igauņiem,braucu pa šoseju uz aptuveni 93km/h ar kruizkontroli,redzu spogulī 2 autiņus-netuvojās un neattālinās,visi brauc vienādi,nekāda stressa.pie mums pat 5km grūti pabraukt ar kruīzu.150kilametros mani apdzina 2 autiņi!apstādināja policija,aizrādija ka nevar braukt ar miglas lukturiem un sāka man stāstīt kam tie paredzēti,pa dienu jābrauc ar tuvajām gaismām bet ne tālajām,pārbaudīja dokumentus un pases,novēlēja laimīgu ceļu,vot tā ir attieksme!laikam mums nekad nesasniegt viņu braukšanas līmeni un kūltūru:(

270477. viesis 20.augusts 2009 19:09
0 0 Atbildēt

Attieksme laba,bet jāmācas miglas lukturus lietot ir! Aizbrauc uz Poliju ar ieslēgtiem miglas lukturiem biežāk un aizmirsīsi kur tie jāieslēdz :)).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti