Volvo ir izplatījusi oficiālo informāciju par uzlaboto hečbeku C30, kurš plašākai publikai tiks prezentēts Frankfurtes autoizstādē. Uzlabojumi ir novērojami eksterjera dizainā, ieskaitot citus priekšējos spārnus, papildus virsbūves krāsojuma variantos, jaunos salona apdares variantos un savādākos riteņu diskos.
Uzlabotā Volvo C30 priekšējās virsbūves daļas dizains līdzinās nākamās paaudzes S60 konceptversijas, kā arī krosovera XC60 un uzlabotās kupejas-kabrioleta C70 stilam. No iepriekšējās versijas C30 atšķiras ar savādāku priekšējo buferi, jaunu radiatora režģi un citādiem tuvo gaismu lukturiem. Tāpat tiks piedāvāts C30 "stila komplekts", kurā būs iekļautas alumīnija bufera uzlikas, sliekšņi un gaisa uztvērēji. Versijās D5 un T5 papildus būs 90 mm tērauda uzlikas izpūtējam. Pirmo reizi uzlabotajam Volvo C30 būs pieejami arī riteņu diski baltā krāsā.
Bez visa iepriekšminētā, C30 kā opcija būs pieejama sporta piekare ar cietākām atsperēm un amortizatoriem, kā arī pārregulētu stūres vadību. Tādu piekari varēs pasūtīt jebkurai hečbeka modifikācijai, izņemot versiju DRIVe.
Dzinēju klāstā būs pieejami pieci benzīna dzinēji ar apjomu no 1,6 līdz 2,5 litriem un jaudu attiecīgi no 100 līdz 230 z.s., kā arī trīs dīzeļdzinēji - 1,6, 2,0 un 2,4 litru, kuru jauda ir no 109 (240Nm) līdz 180 (400Nm) z.s. Versijas ar piecu cilindru benzīna un dīzeļa dzinējiem tiks aprīkotas ar sešpakāju mehānisko vai piecpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Divlitru benzīna dzinējs tiks aprīkots ar sešpakāpju "automātu".
Jāpiebilst, ka no dzinēju klāsta ir izslēgti benzīna un bioetanola 1,8 l četrcilindu dzinēji ar 125 z.s.jaudu. Taču ir saglabājušās ekonomiskās DRIVe versijas, kas aprīkotas ar 1,6l dīzeļdzinējiem. Pēc Volvo datiem, visekonomiskākā C30 versija patērē apmēram 3,9 litrus degvielas uz 100 km, bet CO2 izmešu daudzums tai ir 104 g/km.