«Hyundai» Frankfurtes autošovā prezentēs iespaidīgu «Blue DriveTM» ekoloģisko kolekciju 1

 
16.septembris 2009 10:30

Hyundai šomēnes Frankfurtes autošovā demonstrēs savus piecus jaunākos ekoloģiskos modeļus, parādot straujo inženieru progresu, uzņēmumam tiecoties uz vadību ‘tīrā’ mašīnbūvē. Visas piecas automašīnas ir izveidotas Hyundai Blue DriveTM iniciatīvas rezultātā un trīs no tām tiks pirmo reizi demonstrētas publiski. Šī kolekcija ietver trīs sērijveida modeļus – i30 Blue dīzeli, i10 EV un Elantra LPI Hybrid – un divus futūristiskus konceptauto – ix Metro un Blue Will.


Foto: ix-Metro

ix-Metro, kas tiks atklāts pirmo reizi, apvieno kosmosa kuģu iedvesmoto dizainu ar īpaši ekoloģisku hibrīda spēka pārvadu. Šo kompaktklases SUV darbina 125 ZS viena litra benzīna dzinējs un 15 kW elektromotors, izmetot tikai 80g CO2 uz kilometru. Tā radnieciskais konceptauto Blue Will šovā piedzīvos Eiropas debiju un demonstrēs vēl vienu hibrīda spēka pārvadu - ar 1,6 litru benzīna dzinēju un 100 kW elektromotoru. Pateicoties Blue Will nelielajam svaram, ir samazināti izmeši un degvielas patēriņš, un papildus enerģiju sniedz jumta saules baterijas.   

Hibrīdtehnoloģiju par sērijveida realitāti padara Elantra LPI Hybrid – vēl viens Eiropas debitants. Pēc tās veiksmīgās atklāšanas Korejā šajā vasarā notiek novērtēšana, lai noteiktu, vai šī automašīna tiks pārdota Eiropā. Tā ir pirmā pasaulē divās jomās: tā ir pirmais hibrīdauto ar LPG dzinēju un pirmais sērijveida hibrīdauto, kurā tiek izmantoti īpaši efektīvie litija jonu polimēru akumulatori.

Izmantojot ‘stop-start’ tehnoloģiju modelim i30s ar benzīna dzinēju, Hyundai samazināja izmešus un degvielas patēriņu par septiņiem procentiem. Tagad tā pati ‘stop-start’ sistēma ir uzstādīta i30 Blue dīzelim, samazinot CO2 izmešus līdz iespaidīgam līmenim: 113 g/km 90 ZS modelim un 117 g/km 115 ZS versijai. i30 Blue dīzelis, kas spēj konkurēt ar pašiem labākajiem savā klasē, Frankfurtē tiks demonstrēts pirmo reizi.
 


Foto: i10 Electric

Hyundai kompetenci alternatīvo dzinēju jomā atspoguļo arī jaunais i10 EV – uzņēmuma pirmais pilnībā elektriskais sērijveida modelis. i10 EV, kas ar vienu uzlādi var veikt 160 km, ir ļoti efektīvs transportlīdzeklis, kas nodrošina praktiskumu un zemas ekspluatācijas izmaksas, kā arī ‘nulles izmešus’. Ierobežota i10 EV ražošana sāksies 2010 gadā, kad to sāks pārdot Korejas tirgū. Sākotnēji tas tiks pārdots valdības ministrijām, valsts uzņēmumiem un uzņēmumiem, kas sniedz sabiedriskos pakalpojumus. Mazumtirdzniecības uzsākšanas datums vēl nav nolemts.

„Mūsu Blue DriveTM modeļi samazina ietekmi uz vidi, saglabājot būtiskās visu Hyundai automašīnu īpašības: kvalitāti un jauninājumus,” saka Alans Rašforts, Hyundai Motor Europe viceprezidents. „Tādi sērijveida modeļi kā i10 EV un Elantra LPI Hybrid demonstrē to, ka Blue DriveTM iniciatīva ir vairāk nekā tikai vārdi – mēs piedāvājam praktiskus, reālistiskus un novatoriskus risinājumus. Un Hyundai turpinās mūs pārsteigt ar jauniem risinājumiem, to skaitā jaunu hibrīdu izmantošanu un ražošanai gatavām automašīnām ar kurināmā elementu.

„Sešu mēnešu laikā kopš Blue DriveTM uzsākšanas mēs esam spēruši ievērojumus soļus pretī pirmajai pozīcijai ekoloģiskajā vadībā. Mūsu nākotnes plāni pastiprinās mūsu tiekšanos uz šo titulu.”

Palielināts SUV klāsts

Hyundai prezentēs arī pilnīgi jauno ix35 SUV, kas aizvietos populāro Tuscon. ix35 jauninājumi ietver jaunu 1.6 litru benzīna dzinēju ar turbokompresoru, kas attīsta 140 ZS un izmet tikai 149g CO2 uz kilometru.


Foto: ix35

Savukārt Santa Fe ir samazināts svars un palielināta Hyundai ražotās sešu ātrumu automātiskās pārnesumkārbas efektivitāte, kas ne tikai palielina braukšanas baudījumu, bet arī uzlabo Santa Fe ekoloģisko kategoriju.

Šīs jaunās versijas ir pieejamas ar uzņēmuma jauno dīzeļa dzinēju. Gan 2,0 litru, gan 2,2 litru versijā jaunais dzinējs nodrošina Hyundai SUV automašīnu pārākumu pār konkurentiem.
 

 
Visi komentāri
 
271104. viesis 16.septembris 2009 10:45
0 0 Atbildēt

Mini titula apdraudētāji :?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti