Seula, Koreja. Hyundai brends turpina savu virzību augšup, paceļoties par 3 vietām kopš 2008.gada un iegūstot 69. vietu 2009. gada labāko globālo brendu reitingā, ko kopīgi sastādīja Interbrand, vadošā brendu konsultāciju aģentūra, un BusinessWeek, Ņujorkas globālā biznesa mēdiju organizācija.
Lai arī automašīnu ražošanas industrijā vidējā brendu vērtība globālās ekonomiskās situācijas pasliktināšanās rezultātā samazinājās par 7,4 procentiem, Hyundai tā samazinājās tikai par 5 procentiem, līdz 4,6 miljardiem ASV dolāru, kas ir mazākais kritums automašīnu ražošanas kompāniju vidū.
„Pateicoties pievilcīgajiem produktiem, piemēram, Genesis, un inovatīvajam mārketingam, piemēram, programmai Assurance, Hyundai liek sevi ievērot pasaules tirgū,” teica Interbrand.
Hyundai pirmo reizi iekļuva gada labāko globālo brendu sarakstā 2005. gadā, kad tā ierindojās 84. vietā. Kopš tā laika Hyundai ir reģistrējusi vienmērīgu sava brenda vērtības ikgadējo pieaugumu, novērtējot to pēc globālās situācijas. Pēdējā reitingā Hyundai ierindojās 8. pozīcijā starp globālajiem autoražotājiem, pārspējot vairākus prominentus konkurējošos brendus, to skaitā Porsche, Lexus un Nissan.
Korejas vadošais autoražotājs ir piedzīvojis strauju pieaugumu globālajā līmenī, pateicoties nepārtrauktai kvalitātes uzlabošanai un automašīnu dizainam. Vadības globalizācijas centieni ir ievērojami veicinājuši Hyundai straujo pieaugumu, izveidojot ražošanas pozīcijas galvenajos topošajos tirgos Indijā un Ķīnā, kur Hyundai ir guvusi lieliskus panākumus.
Trīs gadus jau braucu ar hundaju - NEVIENU mirkli tajā neesmu juties sliktāk kā iepriekš bembī, mersī vai fordiņā. Varētu teikt, ka drīzāk braucot ar hundaju jūtos labāk, jo šis zimols vēl sevi nav kaut kadā veidā sakompromitējis. Domāju, ka tuvā nākotnē pieaugot hundaju jauno modeļu tehnoloģijām, hundaja zīmols vēl tikai turpinās nostiprināties. Ne velti daudzi japaniešu autoražotāji jaun ir nopietni satraukušies par pārāk strauju hundaj auto konkurenci pasaules tirgos. Lai korejiešiem veicas, pats ar prieku nākotnē brauktu vai nu ar perspektīvo sonatu vai lielās klases genesi.