«Toyota» atklāj patieso gāzes pedāļa iestrēgšanas iemeslu 17

 
21.oktobris 2009 11:21

2009.gada 30.septembrī japāņu autoražotājs Toyota bija spiests atsaukt 3,8 miljonus dažādu marku automobiļus. Minētajiem Toyota automobiļiem iestrēga gāzes pedālis, kā rezultātā automobiļa ātrums turpināja palielināties pat neskatoties uz to, ka autovadītājs atlaiž gāzes pedāli.

Toreiz tika uzskatīts, ka gāzes pedāļa iestrēgšanas iemesls ir neērtais paklājiņš. Taču vēlāk izrādījās, ka akseleratora pedālis vienkārši nebija pietiekami labi nostiprināts. Tagad Toyota, iespējams, nāksies iztērēt 440 miljonus ASV dolāru, lai noregulētu saviem automobiļiem gāzes pedāli, ziņo Reuters.



 

 
Visi komentāri
 
272012. viesis 21.oktobris 2009 11:36
0 0 Atbildēt

un ko tie, kam jau atņema paklājiņus??

272013. viesis 21.oktobris 2009 11:42
0 0 Atbildēt

hehe, man Mitsubishi Colt 2006 arii shitaada lieta, ka reizeem paklaajinsh aizbiidaas uz priekshu un tas pedalis iestreegst. neviens gan neko nav atsaucis. varbuut dereeja organizeet Toyota iipashnieku kursus, kuraa tiek iedreseeta situaacija shaados gadiijumos spiest sajuugu un ielikt neitralajaa :)

272015. viesis 21.oktobris 2009 12:22
0 0 Atbildēt

nu ko kursos mācītu automātisko kārbu īpašniekiem?

272017. viesis 21.oktobris 2009 12:24
0 0 Atbildēt

Japāņu kvalitāte :D

272018. viesis 21.oktobris 2009 12:48
0 0 Atbildēt

turbopiilei

Automātisko kārbu īpašniekiem mācītu izslēgt aizdedzi.

272021. viesis 21.oktobris 2009 13:43
0 0 Atbildēt

272017. viesis 21.10.2009 12:24

Japāņu kvalitāte

gribi parunat par Vācu kvalitāti? nedapi sto Audi multitronic utt? Kaut ka nau dzirdēc ka ah ūnie ''vācu kvalitateri '' godīgi un publiski atzītu savas lažas...........

272023. viesis 21.oktobris 2009 13:55
0 0 Atbildēt

TDIOTS [?] 21.10.2009 13:43

Tikai šajā gadījumā defekta dēļ notika avārijas ar cietušajiem un bojāgājušajiem.

272026. viesis 21.oktobris 2009 15:14
0 0 Atbildēt

Ļooooti interesanti, kā koyota "autoražotājs bija spiests atsaukt 3,8 miljonus dažādu marku automobiļus"???

Vai atsaukto klāstā bija arī bmw, audi, mazda, vw, nissan, volvo ??? :D :D :D :D :D

272031. viesis 21.oktobris 2009 19:37
0 0 Atbildēt

to 272023. viesis,

Defekta dēļ? Vai arī tomēr vadītāja nesagatavotības dēļ? Nu ir jāmāk rīkoties nestandarta situācijas, kas notiks ja tur mobīlais telefons zem gāzes pedāļa paslīdēs vai dzēriena pudele?

272032. viesis 21.oktobris 2009 19:46
0 0 Atbildēt

272031. viesis 21.10.2009 19:37

skaists tu neesi, bet gudrs esi tik pat cik skaists :D

272035. viesis 21.oktobris 2009 22:35
0 0 Atbildēt

272023. viesis 21.10.2009 13:55

TDIOTS [?] 21.10.2009 13:43

Tikai šajā gadījumā defekta dēļ notika avārijas ar cietušajiem un bojāgājušajiem.

Tam piekrītu , bet pašam ir gadijies ar 2gadīgu ''vācu megarulzu'' apstāties Vienības/Kulmaņ gatvju krustā , pīķstundas sastrēgumā -jo nomira 5latīgs relejs , lietusgāzes laikā ,uz Jūrmalas sosejas ,nomira ''dvorņiki'' , lēni izbraukt uz galvenās ielas , lēni-jo pekšņi nobeidzās turbīnas vārsts ,utt utpr ..... veiksme mani nepameta un nekas slikc nenotika , bet varēja sanakt visādi . Pieņemu ka ne visiem tā noveicās kā man .

Zini , ne ar Toyotu (made in japan), 9gadu un ~240kkm laikā , un ar ''made in britānija'' Hondām ( 2x pa 80kkm ) tādu ''joku nebij., taxšto ir man bīšķin pieredze japāņu VS vācu ''kvalitātē''

272036. viesis 21.oktobris 2009 22:40
0 0 Atbildēt

TDI, nu nemēri VISU pēc pieredzes ar 2 mašīnām....

272039. viesis 22.oktobris 2009 9:11
0 0 Atbildēt

Lai to Lexus izslēgtu bija jātur nospiesta start/stop poga 3 sekundes, bet cilvēki, iznomājot to auto, diemžēl, nebija izlasījuši 1000 lpp manuāli :(

Turklāt pilnā gāzē braucot, bremžu pastiprinājums pazūd pēc pāris pedāļa nospiešanas reizēm, jo nav vakuuma! Un tad jau vairs nevar apturēt 270zs monstru ar bremzēm bez pastūža, turklāt, ja pat zinātu, ka tas stop ir jātur 3 sec, tad uz 200km/h pa to laiku vis kas var notikt. Pieļauju, ka ar elektroniku piebāztam Lexusam, pilnā gāzē braucot, nevar arī pārslēgt uz neitrālo. Karoč bēdīgi!

Palasat kā īsti bija ar to Lexus:

www.injury-and-disability.com/2009/10/toyot...loor-mats.html

www.momlogic.com/2009/09/911_c...ator_crash.php

272041. viesis 22.oktobris 2009 10:33
0 0 Atbildēt

Patiesība ir mazliet skarbāka jo advencētākus auto mēs lietojam, jo vairāk visādu potenciālu likstu mums uzglūn. :(

272053. viesis 22.oktobris 2009 21:56
0 0 Atbildēt

mirga [?] 21.10.2009 22:40

TDI, nu nemēri VISU pēc pieredzes ar 2 mašīnām...

tur nau ko mērīt . ira gana daudz čomu , kuriem ir daudz dažādu auto ( nejaukt ar schrottiem ) un visi ka viens atzimē japāņu tehnisko kvalitāti VS vācu megaraluzzu , bet tas fīlings tai japānī nau :( un pēc kārtējās ''dienas bez dārguma'' un pāris simc ls atlocīšanas servim , draugi priecīgi kapj savos S , 7XX , Q , Parašeee utt un jūtās labi :) tikkai viens zaje bal sa ar savu V10 Tuaregu ,tad ar jauno A6q !!?? un pārsēdās Autbjakā , jo za je bala viņu konkrēti . Īsāk , ar pieredzi par megerulziem nākās dzirdēt gana daudz un ne jau ''kņigu ņecital no znaju'' līmenī un ne jau par lētiem širpotrebiem .

272189. viesis 30.oktobris 2009 15:18
0 0 Atbildēt

te tak kādu laiku atpakaļ runāja par iespēju ražot auto ar elektronisku stūri, tipa bez mehāniskas sasaistes. vot ja to ieviestu un sāktos gļuki tad ietu vēl jautrāk.

272191. viesis 30.oktobris 2009 15:43
0 0 Atbildēt

un manam koijotam (labi ka manuālā kārba) ir tāda īpatnība ka pēc ilgākas braukšanas virs 3500 apgriezieniem izmetot neitrālajā brīvgaitas apgriezieni kādas 10-20 sek. turās ap 3000 un tad pakāpeniski krīt. nezinu iemeslu, auto jauns, varbūt tas saistīts ar dzesēšanu lai nebūtu pēc lielākas slodzes kāds tur sazin termotrieciens vai kas tamlīdzīgs. bet tas norāda tikai uz to ka pat bez noķīlējuša gāzes pedāļa kaut kāda fa king na hren elektronika dara ko grib un arī tā var nogļukot. viela pārdomām...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti