PSA Grupa 2009. gada III ceturksnī parādīja spēcīgus rezultātus jaunu vieglo un komercautomobiļu pārdošanas tirgū, tirgus samazināšanās apstākļos palielinot tirgus daļu; pārdošanas tirgus samazinājums stabilizējās ar tikai 7,7% kritumu.
KW Bruun Baltic pārdošanas un marketinga vadītājs Rasmus Tali teic, ka PSA Grupas trešā ceturkšņa rezultāti apstiprina, ka, neskatoties uz sarežģīto laiku, Grupa ir spējusi stabilizēt savas pārdošanas pozīcijas. „Pasaules automobiļu tirgus samazināšanās ir iespaidojusi visus ražotājus, taču trešā ceturkšņa rādītāji liecina, ka PSA Peugeot ir labi pielāgojies mainīgajiem tirgus apstākļiem un mūsu automobiļi ir labi pozicionēti pašreizējos apstākļos, kad patērētājs priekšroku dod aizvien mazākiem automobiļiem ar zemāku degvielas patēriņu, kas ir draudzīgāki videi,” sacīja Tali.
PSA Grupas pārdošanas ienākumu samazināšanās trešajā ceturksnī strauji apstājās – pārdošana samazinājās tikai par 7,7%, kas ir ievērojami mazāk, salīdzinot ar gada pirmajā ceturksnī notikušo 24,9% un otrā ceturkšņa 18,9% kritumu. Pārdošana deviņos mēnešos kopā ir samazinājusies par 17,6%. Eiropā PSA Grupa palielināja savu tirgus daļu līdz 13,4%, parādot 0,5% pieaugumu salīdzinot ar iepriekšējā gada šo pašu ceturksni. Grupas komercautomobiļu tirgus daļa savukārt pieauga no 19,2 procentiem līdz pat 22,1 procentam. Ja Krievijā automobiļu un komercautomobiļu tirgus kopumā samazinājās trešajā ceturksnī par 55,8 procentiem, PSA Grupai šajos apstākļos izdevās savu tirgus daļu palielināt par 2,9 procentiem. Ķīnā, kur jaunu automobiļu pārdošanas tirgus šajā gadā, pateicoties valdības atbalstam, sasniedza rekordlielu līmeni un trešajā ceturksnī pieauga par 75,1 %, grupa spēja tirgus pieaugumu pat pārsniegt, palielinot savu pārdošanu par 82%.
Tali vērtējumā pārdošanas veiksmei palīdzēja Peugeot jaunie, 2009. gadā prezentētie modeļi – Peugeot pirmais crossover 3008 un 206+ ar īpaši zemu CO2, kā rezultāti ir pārsnieguši sākotnējās pārdošanas prognozes. Komercautomobiļu tirgū uzvaras gājienu turpina Peugeot Bipper un Partner.