«PSA Peugeot» III ceturksnī uzlabojis pārdošanas rezultātus

28.oktobris 2009 0:00

PSA Grupa 2009. gada III ceturksnī parādīja spēcīgus rezultātus jaunu vieglo un komercautomobiļu pārdošanas tirgū, tirgus samazināšanās apstākļos palielinot tirgus daļu; pārdošanas tirgus samazinājums stabilizējās ar tikai 7,7% kritumu.

KW Bruun Baltic pārdošanas un marketinga vadītājs Rasmus Tali teic, ka PSA Grupas trešā ceturkšņa rezultāti apstiprina, ka, neskatoties uz sarežģīto laiku, Grupa ir spējusi stabilizēt savas pārdošanas pozīcijas. „Pasaules automobiļu tirgus samazināšanās ir iespaidojusi visus ražotājus, taču trešā ceturkšņa rādītāji liecina, ka PSA Peugeot ir labi pielāgojies mainīgajiem tirgus apstākļiem un mūsu automobiļi ir labi pozicionēti pašreizējos apstākļos, kad patērētājs priekšroku dod aizvien mazākiem automobiļiem ar zemāku degvielas patēriņu, kas ir draudzīgāki videi,” sacīja Tali.

PSA Grupas pārdošanas ienākumu samazināšanās trešajā ceturksnī strauji apstājās – pārdošana samazinājās tikai par 7,7%, kas ir ievērojami mazāk, salīdzinot ar gada pirmajā ceturksnī notikušo 24,9% un otrā ceturkšņa 18,9% kritumu. Pārdošana deviņos mēnešos kopā ir samazinājusies par 17,6%. Eiropā PSA Grupa palielināja savu tirgus daļu līdz 13,4%, parādot 0,5% pieaugumu salīdzinot ar iepriekšējā gada šo pašu ceturksni. Grupas komercautomobiļu tirgus daļa savukārt pieauga no 19,2 procentiem līdz pat 22,1 procentam. Ja Krievijā automobiļu un komercautomobiļu tirgus kopumā samazinājās  trešajā ceturksnī par 55,8 procentiem, PSA Grupai šajos apstākļos izdevās savu tirgus daļu palielināt par 2,9 procentiem. Ķīnā, kur jaunu automobiļu pārdošanas tirgus šajā gadā, pateicoties valdības atbalstam, sasniedza rekordlielu līmeni un trešajā ceturksnī pieauga par 75,1 %, grupa spēja tirgus pieaugumu pat pārsniegt, palielinot savu pārdošanu par 82%.

Tali vērtējumā pārdošanas veiksmei palīdzēja Peugeot jaunie, 2009. gadā prezentētie modeļi – Peugeot pirmais crossover 3008 un 206+ ar īpaši zemu CO2, kā rezultāti ir pārsnieguši sākotnējās pārdošanas prognozes. Komercautomobiļu tirgū uzvaras gājienu turpina Peugeot Bipper un Partner.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai Latvijā jau 2030. gadā būs vairāk kā 30 000 elektroauto ? (+VIDEO) 1

Elektromobilitātes statuss Latvijā ir diezgan vēl iesācēju līmenī, kopējais elektroauto skaits nesasniedz pat 0,2%. No otras puses, Latvijā reģistrēto elektromobiļu skaits jau sasniedzis 1000, un turpina augt. Un ja būs elektromobiļi, jābūt arī publiskās uzlādes vietām. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A3 iegūst Plug-in hibrīda versiju (+ FOTO)

Audi A3 motoru klāstam pievienojas Plug-in hibrīdversija, kas ar elektrību varēs veikt līdz pat 67 kilometru garu distanci. Lasīt vairāk

 

Seat uzsāk jaudīgā krosovera Cupra Formentor ražošanu (+ FOTO) 1

Seat uzsācis Performance-SUV Formentor ražošanu. Pirmie 310 Zs jaudīgā krosovera eksemplāri jau atstājuši Martorellas rūpnīcas konveijeru. Lasīt vairāk

 

Cik viegli var "noslīcināt" Defenderu? 2

Šodien Tavs Auto TV pie jaunākās paaudzes Land Rover Defender stūres aicināsim sēsties cilvēku, kurš mežā jūtas kā mājās, bet kopā ar domu biedriem ceļojis pa visu pasauli, savas gaitas iemūžinot dokumentālos stāstos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti