«Opel Insignia» iegūst jaunus titulus 6

 
11.novembris 2009 10:01

Sestdien, 7.novembrī notika „Latvijas Gada Auto 2009” konkursa noslēgums un uzvarētāju noteikšana. Opel Insignia tika atzīta par skaistāko “Latvijas Gada Auto 2009”, apsteidzot Audi Q5 un BMW X1, kā arī ieguva “Latvijas Gada Auto 2009” Nr. 2 titulu, piekāpjoties vien VW Golf VI, kas šī brīža ekonomiskajā situācijā žūrijai šķita pievilcīgāks.

Līdz ar to šī gada Eiropas Gada Auto Opel Insignia ir papildinājusi savu starptautisko titulu klāstu par tehnoloģiju pielietojumu, inovācijām un dizainu ar diviem nozīmīgiem vietējiem tituliem.

Konkursam “Latvijas Gada Auto 2009” pieteiktās automašīnas gan individuāli, gan kopīgos pasākumos jau no šī gada pavasara vērtēja žūrija - vismaz 40 dažādu profesiju un sabiedrības slāņu pārstāvji,  inženieri un uzņēmēji, kā arī auto žurnālisti un auto sportisti.

Konkursā piedalījās 17 automašīnas pārstāvot 14 dažādus auto zīmolus.

 
Visi komentāri
 
272337. viesis 11.novembris 2009 13:36
0 0 Atbildēt

Tad, ka tajā opelī, normāla auguma cilvēkam, sēžot pie stūres, galva neskarsies griestos, tad varbūt tas kļūs "baudāms" :) Ja ar to domāts vectras turpinājums, tad garām. Tur nav vietas. Varēja labāk kaut ko omegas virzienā padomāt. Tagad braukāju ar signum. Iesēdos insignia, lai testētu.. un viss.. galva pret griestiem jau priekšā, aimugurē tikai klēpja sunim vieta. Nestādos priekšā kā ielikt bērnu sēdeklīti un tajā bērnu.

272369. viesis 11.novembris 2009 15:41
0 0 Atbildēt

Arī aiz interses to Opeli nopētīju. Piekrītu, ka vizuali izdevies glīts gan no iekšpuses,gan no ārpuses. No ārpuses izskatās diezgan paliels, bet salons izmēru ziņā neiztur nekādu kritiku. Es ar savu 190 garumu knapi iesvempos salonā, galva bz cepures jau griestos...Aizmugurē viss vēl bēdīgāk. Izskatās, ka auto veidots izmantošanai maziem vīriņiem - ķipa Erglis. Šjā ziņā bonuss manai jaunajai Sonatai ,kurai salons ir daudz jo daudz plašāks un ērtāks - varu sēdēt kaut ar cepuri galvā. Fričiem būtu laiks padomāt par opeli, kas līdzinātos vismaz omegai - auto ar izcilām ērtībām. Kādus nu tur titulus tā signija vēl paņems - nav tik būtiski. Latvijā īpasī populara tā nav un diez vai būs.

272398. viesis 11.novembris 2009 23:18
0 0 Atbildēt

Par garajiem tiešām nav padomāts Opelī, Passat ir krietni ērtāk, Es tomēr Golfam dotu pirmo vietu ....

272400. viesis 12.novembris 2009 0:46
0 0 Atbildēt

Nu paga paga, jums ar augumiem viss ir kārtībā un ķebļus regulēt arī mākat? Es pat par sēdēšanu A corsā nesūdzos :D

272401. viesis 12.novembris 2009 0:55
0 0 Atbildēt

msh

Tici, mums pieaugušiem cilvēkiem ar vadītāja stāžu gandrīz tavā vecumā - regulēt mākam :)

Tas laiks, kad patika atlaisties pie stūres un skatīties caur baranku ir garām. Konkrēti insignia ir samocīta, tikai lai izskatītos labi. Galva atduras pret jumtu, jo tas ir ļoti slīps, jeb noapaļots no sāniem. Ja varētu sēdēt pa vidu, tad būtu ok :D

Aizmugurē sēdeklī var ērti sēdēt nu apmēram 1,6m garš cilvēks. Tur izskatās šitā www.autoreview.ru/archive/2008/..._6889_1024.jpg

286600. viesis 10.augusts 2012 22:11
0 0 Atbildēt

uzskatu ka latvijaa daudz cilveku slimo , ar taa saukto ww un audi slimibu ...ir ari citi auto ,ar normalu vesturi ...insignija SUPER....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti