Peugeot pagājušajā nedēļā Milānas starptautiskajā motociklu izstādē izrādīja jauno triju riteņu motorollera koncepciju HYbrid3 Evolution, Peugeot tirgu iepazīstina arī ar savu pirmo elektrisko velosipēdu.
Peugeot Igaunijas mārketinga un pārdošanas vadītājs Rasmus Tali sacīja, kā novatorisms ir apzīmējums, kas atbilst visiem Peugeot transportlīdzekļiem. "Lai arī Igaunijā Peugeot ir pazīstams galvenokārt ar stilīga dizaina, videi draudzīgiem automobiļiem ar zemu degvielas patēriņu, Peugeot ir arī viens no lielākajiem Eiropas motorolleru un mopēdu ražotājiem. Tos apvieno virziens uz nākotnes tehnoloģijām un dizainu. Arī jaunajam hibrīdam - motorolleram un elektriskajam velosipēdam ir sava loma Peugeot globālajā saudzējošajā kustībā," stāstīja Tali.
Triju riteņu HYbrid3 Evolution hibrīds - motorollers ir starpposms starp divu riteņu rolleru un automobili. Trīs riteņi palielina braukšanas drošību un nodrošina augstu veiktspēju (36 KW). Uz abiem priekšējiem riteņiem ir uzstādīti elektromotori, kas strādā ar litija - jonu akumulatoriem, aizmugurē atrodas benzīna dzinējs. STOP un START sistēma ļauj transportlīdzeklim, stāvot uz vietas vai braucot ar elektrobarošanu, automātiski pārslēgt iekšdedzes dzinēju uz atpūtas režīmu, ievērojami ietaupot degvielu un samazinot izplūdes gāzes. Iekšdedzes dzinējs nepieciešamības gadījumā iedarbojas nekavējoties un nepamanāmi. Degvielas patēriņš hibrīda motorolleram ir tikai 2 litri/ 100 km, tajā pašā laikā CO2 izmešu līmenis, pateicoties hibrīda tehnoloģijai, ir tikai vidēji 48 g/km un ar elektrobarošanu - 0 g/km.
Tajā pašā laikā Peugeot patiešām spēcīgi atgriežas velosipēdu tirgū, sadarbībā ar Ultra Motor iepazīstinot ar savu pirmo elektrisko velosipēdu. Hibrīda velosipēds izmanto 36V Litija jonu akumulatoru un 250 vatu elektromotoru, ar ko var nobraukt līdz 70 kilometru garu ceļu. Velosipēda trīs pārnesumu līmeņi un griezes sensors padara braucienu vienkāršāku un ērtāku, atsevišķs automātiskais apgaismojums un priekšējās un aizmugures disku bremzes nodrošina lietotāja drošību ikvienā situācijā. Peugeot velosipēdus ražo kopš 1882. gada, kad tika izgatavots pirmais velosipēds ar nosaukumu Grand-Bi. Pēdējā priekšējā riteņa diametrs bija 1.35 un aizmugures riteņa diametrs - 0.4 metri.
Peugeot ir trešais lielākais mazo motorizēto transportlīdzekļu ražotājs Eiropā. Uzņēmums, kas radīja pirmo elektrisko rolleru un savus 125 cm3 rollerus kā pirmais aprīkoja ar ABS bremzēm, pagājušajā gadā Eiropā pārdeva 136,000 motociklus un rollerus ar apgrozījumu 204 miljoni eiro. Tuvākā valsts Igaunijai, kur var iegādāties Peugeot rollerus un velosipēdus, ir Dānija.
No 2011. gada HYbrid4 tehnoloģija ir pieejama arī Peugeot automobiļiem. Pirmais pārdošanā nonāks crossover 3008 HYbrid4, kā priekšējo riteņu piedziņu nodrošina HD dīzeļdzinējs un aizmugures riteņu piedziņu veic elektromotors.
Izskatās, ka tas ir Igauņu raksts, jo citādi neredzu iemeslu kāpēc man būtu jāzin, ka Igauņi šitos brīnumus var iegādāties Dānijā :D