«VW Polo» iegūst «Eiropas Gada auto 2010» titulu

1.decembris 2009 9:46

„Eiropas Gada auto” ir viena no pasaulē prestižākajām automobiļu godalgām un visautoritatīvākā Eiropas prēmija. To piešķir autožurnālistu žūrija no 23 Eiropas valstīm. Gada labākā automobiļa izvēle notiek vairākos posmos. Šogad līdz finālam tika 7 automobiļi.

Galvenie faktori gada auto izvēlē bija tā ārējais izskats, ekonomiskums, drošība, interjers un tehniskie rādītāji. Šogad finālā iekļuva VW Polo, Toyota iQ, Opel Astra, Škoda Yeti, Mercedes E-class, Peugeot 3008 un Citroen C3 Picasso.

Pirmo vietu un titulu „Eiropas Gada auto 2010” ieguva VW Polo ar 347 punktiem, tikai par 10 punktiem aiz sevis atstājot Toyota iQ ar 337 punktiem.

Trešā vieta tika piešķirta Opel Astra (211 punkti), ceturtā – Škoda Yeti (158 punkti), piektā – Mercedes E-class (155 punkti), sestā – Peugeot 3008 (144 punkti) un septītā vieta tika Citroen C3 Picasso (113 punkti). 

Galvenā cīņa izvērtās starp Polo un iQ. Tomēr savā klasē VW Polo izrādījās labākais pēc attiecības „cena-kvalitāte” un pēc tehniskajiem rādītājiem. Tāpat ekspertiem iepatikās automobiļa uzlabojumi, tādi kā dubultais sajūgs, un „ideālie izmēri”. 

Otrās vietas ieguvēja - Toyota iQ, galvenās priekšrocības ir augstā manevrētspēja, ekonomiskums un izmēri. Iespējams, tieši šie plusi neļāva automobilim iegūt pirmo vietu, jo iQ tika uzskatīts drīzāk par gadžetu, nevis automobili.

<seesam>Pārējiem kandidātiem bija daudz izteiktākas priekšrocības un trūkumi. Tā piemēram, trešās vietas ieguvējs Opel Astra, tāpat kā iQ, ieguva 5 zvaigznes EuroNCAP drošības testos. Žūrija uzslavēja to par interjeru, taču automobili pievīla pārāk augstā cena un „klaustrofobisks aizmugurējais sēdeklis”.

Škoda Yeti kritiķi neatrada nekādus īpašus trūkumus – tas tika atzīts par kompaktu, patīkamu lietošanā un nedārgu, taču visas šīs priekšrocības žurnālisti neuzskatīja par kaut ko īpašu.

Mercedes-Benz E-class tika atzīts par „komfortablu, dinamisku, piebāztu ar gadžetiem, patīkami vadāmu”. Kā trūkumi bija minēti „neveikls eksterjers” un „blāvs interjers”.

Pēc kritiķu domām Peugeot 3008 ir premium klases interjers. Auto mīnuss – „neveikls ārējais izskats”. Viens no žurnālistiem nosauca to par „gvinejas cūciņu”.

Pēdējas 7.vietas ieguvējs Citroen C3 Picasso tika uzslavēts par „teicamo dizainu” un „atsperīgo braukšanu”, tomēr kopumā eksperti atzina šo automobili par „vismazāk interesantu starp visiem septiņiem pretendentiem”.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Droni pārvērš liesmās pasaules lielāko naftas pārstrādes rūpnīcu; naftas ieguve sarūk uz pusi (+ VIDEO) 6

Pēc uzbrukumiem Saūda Arābijas naftas rūpniecības objektiem, par kuriem atbildību uzņēmušies Jemenas hutiešu nemiernieki, naftas ieguve Saūda Arābija sarukusi par vairāk nekā uz pusi. Lasīt vairāk

 

No 41 590 eiro – Škoda Superb ar Plug-in tehnoloģiju (+ FOTO)

Škoda sāk piedāvāt savu pirmo pie mājas elektrotīkla uzlādējamo modeli. Tas ir Superb iV, kas būs pieejams liftbeka un universāla versijās un ar elektrību spēs nobraukt 56 km. Lasīt vairāk

 

Baumanim sarežģīta pirmā diena Rīgā (+ FOTO)

Negaidīti saulainos laikapstākļos CSDD Biķernieku trasē, Rīgā, iesācies FIA Pasaules rallijkrosa čempionāta sezonas priekšpēdējais posms – Neste World RX of Latvia. Lasīt vairāk

 

Motociklists Liepājā bez tiesībām, reibumā pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu un bēg no policijas (+ VIDEO) 10

Vakar, 11.septembrī ap pulksten 22:45, Liepājā, Brīvības ielā Valsts policijas trafarētā automašīna fiksēja motociklu “Kawasaki”, kura vadītājs, ignorējot luksofora sarkano aizliedzošo signālu, šķērsoja krustojumu ar ātrumu 88 kilometri stundā vietā, kur atļauts pārvietoties ar 50 kilometriem stundā, tādējādi pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu par 38 kilometriem stundā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti