Jaunais «Audi A8» – sportiskākais sedans luksusa klasē 6

4.decembris 2009 0:02

Aizraujošs sportiskums, novatoriskas tehnoloģijas un lielisks komforts: Audi ved nākamās paaudzes A8 uz starta līniju.

Jaunais paraugmodelis ar tā vieglo alumīnija virsbūvi, spēcīgajiem un ļoti efektīvajiem dzinējiem, uzlabotu MMI operētājsistēmu, jaunām autovadītāja palīgsistēmām, LED priekšējiem lukturiem un eleganto salonu ar augstākā līmeņa apdari demonstrē zīmola devīzi Vorsprung durch Technik („Pārākums tehnikā”).

Pateicoties visām tā tehnoloģijām, jaunais Audi A8 piedāvā lielisku dinamikas, dizaina izcilības, meistarības un celmlauža lomas apvienojumu. Automobilis A8 3.0 TDI ar priekšējo riteņu piedziņu, kas tiks laists tirdzniecībā nedaudz vēlāk, radīs vien 159 gramus CO2 izmešu uz kilometru – un ar 6 litru degvielas patēriņu uz 100 km tas sasniegs zemākos degvielas patēriņa rādītājus luksusa klasē.

<seesam>Jaunais luksus klases sedans, kas dīleru salonos parādīsies 2010. gada sākumā, ir tehnisks mākslas darbs. Tā elegantā un spēcīga virsbūve ir veidota no alumīnija ar Audi Space Frame (ASF) tehnoloģiju un sver par aptuveni 40 procentiem mazāk kā līdzīga tērauda konstrukcija. Salons valdzina ar tā jauno un plašo dizainu un nesalīdzināmi kvalitatīvo apdari, kas veidota ar pilnīgu uzmanību pret vissmalkāko detaļu. Braukšanas komforts ir lielisks – sākot no jaunā, patīkamā apgaismojuma līdz pat greznajiem, elektriski regulējamajiem aizmugurējiem sēdekļiem.
Audi A8 apvieno jauna līmeņa inteliģenci ar vienkāršu darbību. Tā multimediju saskarne MMI ietver pavisam jaunas inovācijas: komplektācijā ar papildu aprīkojumā pieejamo navigācijas sistēmu tā ir aprīkota ar skārienpaliktni. MMI skāriena tehnoloģija ļauj autovadītājam kontrolēt daudzas funkcijas intuitīvi; piemēram, galamērķi navigācijas sistēmā var ievadīt ar burtiem caur skārienpaliktni.

{page}

MMI navigation plus sistēma ir pavisam jaunā veidā savienota ar modernajām autovadītāja palīgsistēmām un drošības sistēmām. Braukšanas laikā tā izpēta maršrutu vairākus soļus uz priekšu un sniedz informāciju automātiskās transmisijas, priekšējo lukturu un aktīvās kruīza kontroles stop & go funkcijas vadības ierīcēm. Šo sistēmu uzlabotā inteliģence ļauj tām atpazīt sarežģītākus braukšanas apstākļus un izdarīt laicīgus lēmumus, tādējādi palīdzot autovadītājam. Jaunās tehnoloģijas ietver nakts redzamības palīgsistēmu, kas uztver un norāda gājējus, Audi brīdinošo „pre-sense” drošības sistēmu, kā arī ātruma ierobežojuma ekrānu.

<seesam> Vēl viens moderns risinājums jaunajā A8 ir LED priekšējie lukturi, kas pilnīgi visu apgaismošanas funkciju veikšanai izmanto gaismas diodes. Tās greznajam sedanam piešķir nevainojamu izskatu pat dienas laikā – un vēl jo vairāk pēc tumsas iestāšanās. Šajos lukturos izmantotā revolucionārā optika nozīmē atkāpšanos no mūsdienās pārsvarā izmantotajām cilindriskajām apgaismes ierīcēm. LED priekšējie lukturi vēsta par jaunu nodaļu apgaismojuma tehnoloģijās.

Jaunais A8 sākotnēji būs pieejams ar 4,2 l FSI dzinēju ar 273 kW (372 ZS) jaudu vai 4,2 l TDI dzinēju ar 258 kW (350 ZS) jaudu. Tiem sekos 3,0 l TDI dzinējs ar 184 kW (250 ZS) jaudu. Visi dzinēji tagad piedāvā lielāku jaudu un griezes momentu, bet to degvielas patēriņš ir samazinājies par 13 līdz 22 procentiem, un tas viss, pateicoties inteliģentām un efektīvām tehnoloģijām, piemēram, rekuperācijas sistēmai un novatoriskajai termovadībai.

Otrs 3,0 l TDI dzinēja variants būs pieejams vēlāk. Tas radīs 150 kW (204 ZS) jaudu, tam būs priekšējo riteņu piedziņa, un tas patērēs vien 6 litrus degvielas uz 100 km. Tas atbilst 159 gramiem CO2 izmešu uz kilometru – līdz šim luksusa segmentā vēl nebijis rādītājs.

Jaunā tiptronic transmisija: astoņi pārnesumi uzlabotam komfortam un efektivitātei

Efektivitātes palielināšanā nozīmīga loma ir arī jaunajām standarta aprīkojumā iekļautajām transmisijām – ļoti ērtā 8-pakāpju tiptronic transmisija precīzi sadala astoņus pārnesumus, vienlaikus sasniedzot lielu kopējo diapazonu. Tā vadības sistēma ir pilnībā elektroniska, tā tiek kontrolēta ar elegantu sviru un slēdzi pie stūres. quattro pastāvīgajai visu riteņu piedziņai piemīt izsmalcināti sportisks un vairāk uz aizmugurējo asi vērsts raksturs. Ja ir uzstādīts papildu aprīkojumā pieejamais sporta diferenciālis, tas dinamiski sadala jaudu starp aizmugurējiem riteņiem; modelī A8 4.2 TDI tas ietilpst standarta aprīkojumā.

Jaunais A8 nostiprina savu pozīciju kā sportiskākais luksusa klases sedans tirgū arī šasijas ziņā. Asu slodzes sadalījums ir līdzsvarots, un visu riteņu vadības sviras ir veidotas no alumīnija. Adaptīvā pneimatiskā piekare kopā ar adaptīvajiem amortizatoriem darbojas vienmēr kā daļa no Audi drive select transportlīdzekļa dinamikas sistēmas, kas arī ietilpst standarta aprīkojumā. Papildu aprīkojumā pieejama dinamiskā stūres sistēma.

Audi piedāvā arī vairākas pievilcīgas multimediju ierīces, piemēram, Bang & Olufsen audio sistēmu ar vairāk kā 1400 vatu jaudu un 19 skaļruņiem, kā arī modernus tiešsaistes pakalpojumus. Jaunais Audi A8 ir audzis dinamikas, komforta, prestiža un inteliģences jomās, uzstādot tajās jaunus standartus.

 
Visi komentāri
 
273127. viesis 4.decembris 2009 8:06
0 0 Atbildēt

:O

....Automobilis A8 3.0 TDI ar priekšējo riteņu piedziņu......

...A8 nostiprina savu pozīciju kā sportiskākais luksusa klases sedans ....:D:D:D:D

WTF

273131. viesis 4.decembris 2009 9:41
0 0 Atbildēt

uzdaviniet man uz dzimeni

273133. viesis 4.decembris 2009 9:41
0 0 Atbildēt

Un kad tādu varēs iegādāties ? )))

273134. viesis 4.decembris 2009 9:47
0 0 Atbildēt

WOW man patik sis auto un cerams es Nopirkstu tāādu auto. Es domāju ka 2009 gada razo daudz labu automasinuu

273140. viesis 4.decembris 2009 10:30
0 0 Atbildēt

Xacelbi pokotatsa na takoi ma6inje ! #2009A25

273142. viesis 4.decembris 2009 11:01
0 0 Atbildēt

ja mankāds tādu uzdāvinātu ziemassvētkos

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Briest jauns rekords - Tesla Model S acīmredzot 20 sekundes ātrāks par Porsche Taycan (+ VIDEO) 1

Tesla Model S gatavojas atņemt Porsche Taycan nesen uzstādīto Nirburgringas apļa rekordu. Pašlaik modernizētais Model S trenējas minētajā trasē, taču vācu jau mediji ziņo, ka amerikāņu elektromobilis esot ievērojami ātrāks. Lasīt vairāk

 

Elektrisks vācu kravas auto par nepilniem 29 000 eiro (+ FOTO) 8

Minhenes kompānija Evum Motors plāno uzsākt daudzfunkcionāla elektriskās piedziņas kravas auto ražošanu. Vācijā tas maksās vismaz 28 900 eiro. Lasīt vairāk

 

Droni pārvērš liesmās pasaules lielāko naftas pārstrādes rūpnīcu; naftas ieguve sarūk uz pusi (+ VIDEO) 14

Pēc uzbrukumiem Saūda Arābijas naftas rūpniecības objektiem, par kuriem atbildību uzņēmušies Jemenas hutiešu nemiernieki, naftas ieguve Saūda Arābija sarukusi par vairāk nekā uz pusi. Lasīt vairāk

 

No 23 150 eiro – Ford atklāj krosovera Puma cenu (+ FOTO) 7

Ford paziņojis kompaktā krosovera Puma cenu. Vācijā tas maksās vismaz 23 150 eiro, kas ir ievērojami vairāk nekā ražotājs prasa par citu savu kompakto krosoveru – Ecosport. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti