"Renault" regulāri veic klientu pēc pārdošanas kvalitātes apmierinātības aptaujas. Pagājušogad Renault klientu apmierinātības aptauja tika veikta 26 valstīs, un tajā piedalījās vairāk kā 1 240 000 klientu, kas iegādājušies jaunu automašīnu vai izmantojuši Renault pēc pārdošanas piedāvātos pakalpojumus.
Latvijas aptaujas, kurā piedalījās 811 respondenti, aptaujas rezultāti liecina, ka 88% ir pilnībā apmierināti.
994 000 aptaujāto respondentu jeb nedaudz vairāk kā 80% no kopējā respondentu skaita norādīja, ka ir pilnībā apmierināti ar Renault pakalpojumiem. 20% no respondentiem bija tādi, kas iegādājušies jaunu automašīnu, savukārt 80% - kuri izmantojuši pēc pārdošanas pakalpojumus (visi zīmoli).
Aptaujas rezultāti liecina, ka 80,4% no Renault klientiem ir pilnībā apmierināti ar Renault sniegtajiem pakalpojumiem, un tas ir par 8,6 punktu palielinājums laika posmā no 2006.gada janvāra līdz 2009.gada augustam.
„Šie rezultāti liecina par Renault Izcilības Plāna Nr.4 (PER4) sistemātisku un profesionālu ieviešanu praksē. Ir jāsaka liels paldies visiem tiem, kas iesaistījās šī plāna īstenošanā,” uzskata Daniels Kellers (Daneil Keller), Kvalitātes departamenta direktors.
PER4 Programmas ieviešana tika uzsākta 2006.gada janvārī, un tās mērķis bija nodrošināt klientus ar kvalitatīviem pārdošanas un pēc pārdošanas pakalpojumiem. PER4 mērķis bija nodrošināt 80% pilnībā apmierinātus klientus līdz 2009.gada decembrim.
Renault Izcilības Plāns Nr.4 (PER4) ir balstīts uz diviem pīlāriem: PER4v1 (ieskaitot „Galvenos mērķus”) un PER4v2 („Standarti”). PER4v1 nosaka 10 galvenos „pārdošanas” un 10 „pēc pārdošanas” mērķus, kas jāievēro ikdienas aktivitātēs, lai nodrošinātu klientu apmierinātību. PER4v2 ļauj īstenot izvirzītos mērķus, nosakot metodes un instrumentus to sasniegšanai.
Renault pārstāvniecība Baltijā
Nu interesanti kapeec reno, pegim un citroeenam ir viszemaakaas taalakpaardoshanas veertiibas, ja jau visi tik apmierinaati ar taam mashiinaam? :)