Latvijas autosalonos nupat ieradušās pirmās jaunās Opel Astra automašīnas. Jau sākusies pasūtījumu pieņemšana; Opel Astra cena Latvijā ir sākot no 14610 eiro par modeli ar mazāko 100 zirgspēku 1,4 litru benzīna motoru.
Jaunā Opel kompaktklases modeļa tirdzniecība Eiropā ir sākusies ļoti veiksmīgi - saņemti vairāk nekā 45000 jaunās Opel Astra pasūtījumu no Vācijas, Spānijas un Beneluksa valstīm.
Vēl pirms pārdošanas uzsākšanas Opel Astra saņēmusi Eiropas Auto Bild žurnālu balvu „Zelta stūre" un ieguvusi godalgotu vietu Eiropas „Gada Auto 2010" konkursā. Patērētāju aizsardzības organizācija Euro NCAP aizvadītajā nedēļā apliecināja jaunās Astra automašīnas drošību, piešķirot tai maksimāli iespējamās piecas zvaigznes. Euro NCAP piešķīra arī visaugstāko līdz šim piešķirto reitingu aizsardzībai pret kakla traumām, kuru nodrošina jaunās Astras aktīvie galvas balsti.
„Cerams, ka nākošajā gadā ekonomikas lejupslīde apstāsies, un daudzas jaunās Astras Latvijā atradīs sev īpašniekus," saka Dragans Nenadovičs, Opel pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas direktors Baltijas valstīs, „ pēc Insignia panākumiem varam spriest, ka Opel uzsācis pareizu ceļu, un jaunā Astra vēl vairāk stiprinās Opel zīmola tēlu."
Vienbalsīgi slavēta par saviem dinamikas rādītājiem un inovatīvā aizmugurējā tilta efektivitāti (tajā izmantota uzlabota vērpstieņa piekare un Vata paralēlās kustības savienojums), jaunā Astra piedāvā arī augstākai klasei raksturīgu komforta un drošības aprīkojumu. Daudz ko no tā pirmoreiz ieviesa Insignia vidējās klases segmentā; tagad tas būs pirmoreiz pieejams arī kompaktklasē. Daļa šī aprīkojuma ir iekļauta Opel Astra noteiktu versiju standarta piedāvājumā, bet pārējais būs pieejams papildaprīkojumā par ļoti pievilcīgu cenu. To skaitā ir jaunā mehatroniskā FlexRide šasija, adaptīvie priekšējie lukturi AFL+ ar 9 automātiskām apgaismojuma funkcijām, Opel Front Eye kameras sistēma ar ceļazīmju atpazīšanu un nejaušas joslas maiņas brīdinājumu, ergonomiski sporta sēdekļi (ko apstiprinājusi Vācijas Muguras veselības asociācija „Aktion Gesunder Rücken e.V.") un integrētais velosipēdu stiprinājums FlexFix.
Baltijas valstīs Astra tiks komplektēta ar astoņiem dzinējiem (četriem benzīna un četriem dīzeļdzinējiem), kuru jauda būs no 70 kW/95 ZS līdz 132 kW/180 ZS. To starpā būs 95 ZS Astra 1.3 CDTI ecoFLEX, kura lepojas ar niecīgu 4,2 l/100 km degvielas patēriņu un 109 g/km CO2 izmešiem.
nu paga paga, cik tad ir tam mazjaudīgākajam 100 vai 95zs? un kas par tiem 10 kLs būs - bleķa diski un nekondicionieris?