Noskaidroti pēdējās desmitgades labākie lietotie auto 17

 
4.janvāris 2010 14:05

Britu organizācija CAP ir veikusi vērienīgu autovadītāju aptauju, lai noskaidrotu labāko pēdējā desmitgadē ražoto lietoto automobili. Galvenie vērtēšanas kritēriji bija tehniskie parametri, t.i.drošība, bojājumu skaits dažu gadu laikā, montāžas kvalitāte, lietošanas ērtība un vispārējais viedoklis par automobili.

Par absolūto uzvarētāju kļuva Ford Focus, kas ražots no 1998.-2005.gadam. Šis automobilis pēc attiecības cena un kvalitāte viennozīmīgi apsteidz savus konkurentus.

Mazo automobiļu klasē pirmajā vietā iekļuva Ford Ka (1996.-2008.). CAP eksperti nosauca to par vissabalansētāko auto pēc visiem augstāk minētajiem kritērijiem. Šis auto visvairāk iepatikās arī kompakto pilsētas automobiļu lietotājiem.

Starp premium klases kompaktautomobiļiem uzvarēja Audi A3, kas uz vienas platformas ar periodiskām modifikācijām tika ražots visus desmit gadus - no 2000. līdz 2009.gadam. BMW un Mercedes-Benz šajā kategorijā piekāpās Audi augstās cenas dēļ.

 

Lielo ģimenes automobiļu kategorijā pirmo vietu ieguva Volkswagen Passat (1996.-2005.) - lietoto automobiļu pārdošanas līderis Eiropā. Pēc aptaujas datiem, šis auto atšķiras ar fenomenālu uzticamību.

Populārais bezceļnieks BMW X5 (2000.-2006.) uzvarēja luksus automobiļu klasē. Šis automobilis no konkurentiem atšķiras ar salīdzinoši zemu cenu.

Uzvara tika piešķirta arī SEAT markas automobiļiem, kuru modeļi tika atzīti par vislabāk aprīkotiem. Īpašu iespaidu uz ekspertiem atstāja šo automobiļu elektronika, kura darbojas vislabāk.

 

 
Visi komentāri
 
273678. viesis 4.janvāris 2010 15:02
0 0 Atbildēt

Sveiciens visiem iauto lasītājiem un redakcijai jaunajā 2010.gadā ! Jāsaka, ka šis rakstiņš ir samērā objektīvs , vērtējot auto tirgu Latvijā. Slavenie VW passāti lietoto auto topā jau ir teju 15 gadus - daudzi vecie 88.gada passāti jau piedzīvo trešos īpašniekus. Arī ar fordiņiem situacija ir līdzīga. Dominē fokusi, bet arī mondeo netiek pelti. Pat samērā izturīgie pirmās paaudzes mondeo itin viegli iegūst jau 3-4 īpašniekus. Līdzīgi, kā pirms 10 gadiem, kad TOPOS bija skorpji un sierras. Brīnos, ka nav pieminēti audi a6, kuri manyprāt lietoto auto tirgū Latvijā joprojām ir ļoti populāri. Šķiet, ka joprojām populari ir arī e-39 un e-46 bembji, kuriem pēdējā laikā strauji nokritušas cenas. Zināms, ka ne visai laba slava ir "acainajiem" meršiem, kuri atšķirībā no w-124 vairs nav tik ļoti iecienīti latviešu autovadītāju vidū. Mazlietoto auto tirgū situacijas arī esot interesantas - labi kotējas golfi, boras, astras, merivas, arī daudz kritizētie getzi un pat elantras.

273679. viesis 4.janvāris 2010 15:25
3 0 Atbildēt

Kas tajā A3 ir no premium?

273680. viesis 4.janvāris 2010 16:01
2 0 Atbildēt

4 rinķi

273681. viesis 4.janvāris 2010 16:21
1 0 Atbildēt

Pats ilgus gadus braucu ar Passatu. Tiešām uzticams auto, vienīgi piekare varēja būt mazliet izturīgāka.

273684. viesis 4.janvāris 2010 17:26
1 0 Atbildēt

SEAT uzticama elektronika? :D:D:D odometrs vai? :D

273686. viesis 4.janvāris 2010 17:43
0 0 Atbildēt

Un kur otrās un trešās vietas?

273687. viesis 4.janvāris 2010 17:54
0 0 Atbildēt

www.cap.co.uk/PressCentre/C...4/Default.aspx

Most improved used car brand of the decade: Seat

Seat began the decade with a dull range of cars, unchallenging to convention and a typically characterless European image. In a short time the Seat badge has been transplanted from a range of instantly forgettable vehicles onto a revitalised, youthful, high quality range of cars that have become genuinely desirable to used car buyers.

The revised Ibiza heralded a move to bolder design and the Altea provided clues to a more distinctive future. But it was the introduction of the stylish and instantly recognisable Leon which signalled the complete revamping of the brand. Today, a used Seat is actively sought and chosen by buyers who care about what they drive instead of just opting for something cheap.

One of the signs that Seat was hitting all the right notes as a brand in its own right was the gradual drift away from stressing its Volkswagen manufacturing pedigree so that today the typical used Seat buyer no longer needs such reassurance. The brand has earned its own reputation and that is exemplified by depreciation that matches the class leader in its principal sector.

From zero to hero in just 10 years, the Seat brand has rightfully earned a place on the shopping list of the discerning mainstream used car buyer.

Kurā vietā ir, kas pieminēts par eletroniku?

273690. viesis 4.janvāris 2010 22:48
1 0 Atbildēt

Ja neskaita no vecuma izbeigušos radiatoru, izbeigušos klimatkontroles kompresoru un vēl dažus sīkumus trīs gadu laikā, tad tiešām par VW Passat B5 nav ko sūdzēties.

Jānis 11.jūnijs 2013 22:40
3 1 Atbildēt

Passat b5 tas nav auto ar kuru var braukt pa zemes ceļiem paiet 1 men un maini gandrīz vai visu ritošo! Jaunie audi un passat ir slikti mūsu ceļiem, jo ja brauc katru dienu tad pēc gada maini šarnīrus!! tad jau labāk opelis kas vnk un lētas rezerves daļas!

Lai audi sataisītu ritoša vajag 200ls bet opelim par to naudu vari saramontēt visus 4 ratus un vēl nopirkt Ziemas riepas!

273692. viesis 5.janvāris 2010 8:41
0 1 Atbildēt

Audi Quattro

vissideālākais 80-to gadu ar reālo pilnpiedziņu,

atsākot braukt ar quattriņu saprotu, ka šais dienās tas ir ideālākais...

A_P

273695. viesis 5.janvāris 2010 9:51
0 0 Atbildēt

uzticamākais lietots auto - Volvo 940...

ko Fords tajā sarakstā dara vispār nav skaidrs...

273696. viesis 5.janvāris 2010 10:45
0 0 Atbildēt

Ford Ka galīgs sūds. Par to AutoBild rakstīja.

273715. viesis 5.janvāris 2010 20:56
0 0 Atbildēt

Vou,nezināju ,ka X5 ir bezcelnieks:)Tāds pasūdīgs parketnieks vai kāda cita kategorija gan.

273720. viesis 6.janvāris 2010 11:25
1 0 Atbildēt

Nemaz tik daudz izcili suudiigu auto no dzimshanas nav, vairak jau pashi useri lohi un biezhi var redzeet, ka lauzh savus auto tapat kaa darba... Un pec tam peerk febi-bilshtein klases detaljas un ganaas. :D

Tapati vecaa astra ir besiigi izturiigs auto, dzenu vinu piekrautu pa grenteneem, izdauziities latvijas celjiem un nekas vinjai nenotiek, iet tak un remontet pareti kaut ko vajag.

273735. viesis 6.janvāris 2010 14:05
1 0 Atbildēt

Kādreiz intereses pēc biblenē pāršķirstu dažādu RS valstu autožurnalus , paskatu rakstus par lietotajiem auto. Beļģijā, Francijā,Luksemburgā visvairāk dominē Volvo modeļi, pat veco 940 ieskaitot. Ar meršiem ,kā izskatās, tur cilvēki brauc vismaz 10-15 gadus. Somijā pēdējā laikā modē ir mazlietotās korejiešu mašinas - tur daudzas tiek piedāvātas arī no mūsy bankām. Visās ES valstīs vienādā līmenī tiek piedāvāti vojadžeri - no tiem vairums grib tikt vaļā pēc 6-7 gadu braukšanas. Bet citu valstu auto tirgos nemanu tādu aziotažu ar passatiem, kā tas ir pie mums - tur tas auto nav tā īpaši akcentēts.

273790. viesis 7.janvāris 2010 13:53
1 0 Atbildēt

passat=gimenes auto. nja nekad nebuutu domaajis.

273957. viesis 13.janvāris 2010 14:52
1 0 Atbildēt

par Focusu - pilnībā piekrītu. Ļoti izdevusies mašīna

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti