«Peugeot» ir jauna identitāte 6

 
13.janvāris 2010 10:17

2010. gadu Peugeot iezīmē kā būtisku un interesantu attiecībā uz savu zīmolu, kad papildus jaunajiem tirgū ieviestajiem modeļiem Parīzē visu pasauli iepazīstina ar jauno identitāti - logo un starptautisko signatūru „Peugeot, MOTION & EMOTION“.

Peugeot stratēģija

  • no pašreizējās 10. vietas visu pasaulē pārdoto automobiļu marku vidū līdz 2015. gadam nonākt 7. vietā;
  • padarīt Peugeot par stila un dizaina etalonu savā nozarē;
  • kļūt par transportlīdzekļu (velosipēdi, rolleri, automobiļi u.tml.) pārdošanas līderi.

Šo mērķu sasniegšanai Peugeot izmanto jaunu produkta stratēģiju, dizainu, transportlīdzekļu pakalpojumus un zīmola identitāti.

Produkta stratēģija

Peugeot ir pievilcīga dizaina automobiļu marka, kas apvieno gan braukšanas prieku, gan rūpes par vidi. Peugeot automobiļi nekad nav bijuši tikai funkcionāli un racionāli, tie rada emocijas un aicina būt aktīviem. Peugeot iegulda ievērojamus līdzekļus tehnoloģiju attīstībā: šī gada beigās tiks prezentēts elektromobilis iOn, nākamajā gadā – dīzeļa hibrīds 3008 un e-HDi (mikrohibrīds) visiem dīzeļa dzinējiem. 2012. gadā tirgū ieviesīs arī plug-in dīzeļa hibrīdu.
 
<seesam>Peugeot iekaro jaunus segmentus, mazliet citādi nekā līdz šim - izmantojot crossover, apvidus auto un MPV segmentus. Šim nolūkam tiks izveidota īpaša produktu sērija, kas būs paredzēta starptautiskajam tirgum.
 
Zīmols attālinās no autorūpniecības ierastajām robežām, izveidojot BB1: 2,5 metrus garu automobili, kuram ir 4 sēdekļi un kas 100 % darbojas ar elektrību. BB1 konceptauto ir revolucionārs skatījums uz braukšanu pilsētas apstākļos nākotnē, piedāvājot ļoti efektīvu telpas pielietojumu, dinamiku un manevrētspēju. BB1, kas nelīdzinās nekam, kas bijis radīts līdz šim, stipri sapurina automobiļu dizaina principus.


  
 BB1 koncepts


Laika posmā no 2010. g. – 2012. g. Peugeot savos esošajos un jaunajos tirgos ieviesīs 14 jaunus modeļus. Uzņēmuma mērķis ir no pašreizējās 10. vietas visu pasaulē pārdoto automobiļu marku vidū līdz 2015. gadam nonākt 7. vietā.  

{page}

Dizains

Peugeot atjaunina savu dizainu, kam pierādījums ir SR1 konceptauto. Tas visizteiktāk pārstāv Peugeot rītdienas stilu ar ekstremālāku un tīrāku izskatu. SR1 ataino nākamo Peugeot automobiļu galvenās stila līnijas, saglabājot zīmola vēsturiskās vērtības: ātrums, harmonija, agresivitāte un dinamika. Atlētisks, līdzsvarots, juteklisks – šis sapņu automobilis ar hi-tech salonu no jauna atklāj „Grand Touring Roadster“ tēmu.

SR1 konceptauto

SR1 konceptauto izmanto HYbrid4 tehnoloģiju, zem tā dzinēja pārsega slēpjas 1,6 THP 160 kW (218 ZS) benzīna dzinējs un aizmugurē 70 kW (95 ZS) elektromotors. Šī pilnpiedziņas automobiļa maksimālā jauda ir 313 ZS un elektriskajā režīmā CO2 emisija ir 0 g/km. SR1 pierāda, ka Peugeot spēj  vienlaicīgi sniegt braukšanas prieku un būt videi draudzīgs, ideālā kombinācijā apvienojot emocijas un pilnību.


 

Transportlīdzekļu pakalpojumi

Peugeot ir vienīgais zīmols pasaulē, kas piedāvā pilnu transportlīdzekļu produktu sēriju – vieglie automobiļi, komerctransports, rolleri, velosipēdi – un plašu pakalpojumu klāstu.
 
Šajā gadā Peugeot Eiropu iepazīstinās ar pakalpojumu „Mu by Peugeot“, kas ir novatoriska uzlādējama karte, kas nodrošina transportlīdzekļu pakalpojumus. Šis pakalpojums sniedz visiem, ne tikai autoīpašniekiem, piekļuvi transportlīdzekļu pakalpojumiem ar priekšapmaksas karti, kurā naudu iespējams ielādēt, izmantojot internetu.

Zīmola identitāte

Peugeot unikālā veidā apvieno lietderību un emocijas. Peugeot mērķis ir ikvienu autobraucienu piepildīt ar emocijām: Peugeot automašīnas nav tikai funkcionālas un racionālas. Šī plāna īstenošanai visā pasaulē Peugeot sāk izmantot jaunu starptautisku signatūru „Peugeot, MOTION & EMOTION“ un šajā, 200. dzimšanas dienas gadā atjaunina savu identitāti visās jomās, sākot izmantot jaunu logo.

 
Visi komentāri
 
273945. viesis 13.janvāris 2010 11:18
0 0 Atbildēt

pļe ko šie to lauvu pidžamā iebāzuši, vai?

273946. viesis 13.janvāris 2010 11:40
0 0 Atbildēt

Kaadaa lieliska aerodinamika!!! :) Noteikti auto liidz ar to ir uuuuberekonomiska :D

273964. viesis 13.janvāris 2010 19:19
0 0 Atbildēt

paduse slaidi pārplūst staklē :)

273967. viesis 13.janvāris 2010 21:13
0 0 Atbildēt

Smuki koncepti. Tādiem būtu panākums, bet diemžēl, kad nonāk līdz ražošanai, sanāk pelēcīgas standarta pļeckas.

273968. viesis 13.janvāris 2010 22:00
0 0 Atbildēt

Signatūra... Kārklu latvieši!!! PSR laikos moderni bija izteikt kādu vārdu slāvu mēlē, mūsdienās angļu. No viena grāvja otrā.

274066. viesis 18.janvāris 2010 12:33
0 0 Atbildēt

Vai, vai, vai...! Kārklu latvieši...vārdu krājumiņš tak maziņš, maziņš sarāvies, bet izcelties tik ļoti gribas, ja ne ar gudrību, tad ar kritiku - vietā vai nevietā...

www.termini.lv/index.php?ter...ms=S*&exact=on

Kur mēs ejam?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti