2010. gadu Peugeot iezīmē kā būtisku un interesantu attiecībā uz savu zīmolu, kad papildus jaunajiem tirgū ieviestajiem modeļiem Parīzē visu pasauli iepazīstina ar jauno identitāti - logo un starptautisko signatūru „Peugeot, MOTION & EMOTION“.
Peugeot stratēģija
- no pašreizējās 10. vietas visu pasaulē pārdoto automobiļu marku vidū līdz 2015. gadam nonākt 7. vietā;
- padarīt Peugeot par stila un dizaina etalonu savā nozarē;
- kļūt par transportlīdzekļu (velosipēdi, rolleri, automobiļi u.tml.) pārdošanas līderi.
Šo mērķu sasniegšanai Peugeot izmanto jaunu produkta stratēģiju, dizainu, transportlīdzekļu pakalpojumus un zīmola identitāti.
Produkta stratēģija
Peugeot ir pievilcīga dizaina automobiļu marka, kas apvieno gan braukšanas prieku, gan rūpes par vidi. Peugeot automobiļi nekad nav bijuši tikai funkcionāli un racionāli, tie rada emocijas un aicina būt aktīviem. Peugeot iegulda ievērojamus līdzekļus tehnoloģiju attīstībā: šī gada beigās tiks prezentēts elektromobilis iOn, nākamajā gadā – dīzeļa hibrīds 3008 un e-HDi (mikrohibrīds) visiem dīzeļa dzinējiem. 2012. gadā tirgū ieviesīs arī plug-in dīzeļa hibrīdu.
<seesam>Peugeot iekaro jaunus segmentus, mazliet citādi nekā līdz šim - izmantojot crossover, apvidus auto un MPV segmentus. Šim nolūkam tiks izveidota īpaša produktu sērija, kas būs paredzēta starptautiskajam tirgum.
Zīmols attālinās no autorūpniecības ierastajām robežām, izveidojot BB1: 2,5 metrus garu automobili, kuram ir 4 sēdekļi un kas 100 % darbojas ar elektrību. BB1 konceptauto ir revolucionārs skatījums uz braukšanu pilsētas apstākļos nākotnē, piedāvājot ļoti efektīvu telpas pielietojumu, dinamiku un manevrētspēju. BB1, kas nelīdzinās nekam, kas bijis radīts līdz šim, stipri sapurina automobiļu dizaina principus.
BB1 koncepts
Laika posmā no 2010. g. – 2012. g. Peugeot savos esošajos un jaunajos tirgos ieviesīs 14 jaunus modeļus. Uzņēmuma mērķis ir no pašreizējās 10. vietas visu pasaulē pārdoto automobiļu marku vidū līdz 2015. gadam nonākt 7. vietā.
{page}
Dizains
Peugeot atjaunina savu dizainu, kam pierādījums ir SR1 konceptauto. Tas visizteiktāk pārstāv Peugeot rītdienas stilu ar ekstremālāku un tīrāku izskatu. SR1 ataino nākamo Peugeot automobiļu galvenās stila līnijas, saglabājot zīmola vēsturiskās vērtības: ātrums, harmonija, agresivitāte un dinamika. Atlētisks, līdzsvarots, juteklisks – šis sapņu automobilis ar hi-tech salonu no jauna atklāj „Grand Touring Roadster“ tēmu.
SR1 konceptauto
SR1 konceptauto izmanto HYbrid4 tehnoloģiju, zem tā dzinēja pārsega slēpjas 1,6 THP 160 kW (218 ZS) benzīna dzinējs un aizmugurē 70 kW (95 ZS) elektromotors. Šī pilnpiedziņas automobiļa maksimālā jauda ir 313 ZS un elektriskajā režīmā CO2 emisija ir 0 g/km. SR1 pierāda, ka Peugeot spēj vienlaicīgi sniegt braukšanas prieku un būt videi draudzīgs, ideālā kombinācijā apvienojot emocijas un pilnību.
Transportlīdzekļu pakalpojumi
Peugeot ir vienīgais zīmols pasaulē, kas piedāvā pilnu transportlīdzekļu produktu sēriju – vieglie automobiļi, komerctransports, rolleri, velosipēdi – un plašu pakalpojumu klāstu.
Šajā gadā Peugeot Eiropu iepazīstinās ar pakalpojumu „Mu by Peugeot“, kas ir novatoriska uzlādējama karte, kas nodrošina transportlīdzekļu pakalpojumus. Šis pakalpojums sniedz visiem, ne tikai autoīpašniekiem, piekļuvi transportlīdzekļu pakalpojumiem ar priekšapmaksas karti, kurā naudu iespējams ielādēt, izmantojot internetu.
Zīmola identitāte
Peugeot unikālā veidā apvieno lietderību un emocijas. Peugeot mērķis ir ikvienu autobraucienu piepildīt ar emocijām: Peugeot automašīnas nav tikai funkcionālas un racionālas. Šī plāna īstenošanai visā pasaulē Peugeot sāk izmantot jaunu starptautisku signatūru „Peugeot, MOTION & EMOTION“ un šajā, 200. dzimšanas dienas gadā atjaunina savu identitāti visās jomās, sākot izmantot jaunu logo.
pļe ko šie to lauvu pidžamā iebāzuši, vai?